Author Topic: Miss Universum 2004  (Read 7591 times)

2293

• Guest
(No subject)
« Reply #15 on: October 22, 2004, 20:04:00 pm »
quote:
Alunperin lähettänyt vanhaluumu:
VİELAKO TAMPERELAİNEN ON EDELLİSEN KANSİKUVAN PERUSTEELLA VALMIS TYONTAMAAN IHANAN ALBAN KAUHUGALLERIAAN?  

mika ihana julia roberts hymy!  
nimenomaan sivusuuntaan mahtavan levea hymy oli se joka nosti pikkuriikkisen verran shandin ohi!

Joo, yhä menee kauhugalleriaan   [Wink]   tältä suunnalta ei niin vaan takinkääntöjä irtoakaan!   [Big Grin]  
Meikä kun arvostaa korkealle sellaista kuin  luonnollinen  kauneus! Alban tapauksessa, kun ei ole edes luonnolista muistuttavasta kauneudesta kyse. (Kuka tunnistaisi Alban 5 vuotta vanhoista kuvista? No, ei varmaan kukaan) Toisinaan ne Puerton innokkaat leikkelijät onnistuu, mutta tänä vuonna on kyllä operaatiot menneet ihan metsään (ainakin MU ja MW edustajien osalta)! Onneksi ei sentään "hymyile" tuossa tai tarttis sännätä sängyn alle piiloon!   [Eek!]    [thum]   Julia Robertsin jenkki-hymy on vai kaunista??? Toisinaan Luumutar laukoo ilmoille aivan yhtä järkyttäviä juttuja kuin Rantsukin!   [Eek!]  

Mua ihmetyttää toi tapaus Alba senkin takia niin suuresti, että olen viime viikkoina huomannut olevani näkemyksissäni usein vahvasti Luumun linjoilla, mutta tässä tapauksessa ei toivoakaan...   [Smile]

2370

• Guest
(No subject)
« Reply #16 on: October 22, 2004, 20:18:00 pm »

Ai, ai, mitenkäs Miähen suu pantas kun tällainen kodinhengetär tulisi sinne Miähen keittiöön! Taitais mennä Miähen suu makeasta ihan messingille!    [Big Grin]

2293

• Guest
(No subject)
« Reply #17 on: October 22, 2004, 20:27:00 pm »
Voi Ami sun kanssa...   [Roll Eyes]    [Wink]    [thum]    [Eek!]  

Sori vaan Luumulle, mutta noidenkin kuvien perusteella olen täysin vakuuttunut, että kyseessä ei ole ihminen!   [18_crazy]   Vaikka kuinka on kisan nimi miss universum, niin kyllä mun suosikkilistalle vaaditaan kuuluminen ihmiskuntaan...   [Razz]    [Big Grin]

1231

• Guest
(No subject)
« Reply #18 on: October 22, 2004, 20:40:00 pm »
quote:
Alunperin lähettänyt Mansen Miäs:
Julia Robertsin jenkki-hymy on vai kaunista???

No ei munkaan mielestä. En ole koskaan voinut sietää Juliaa.  [18_crazy]

1231

• Guest
(No subject)
« Reply #19 on: October 22, 2004, 20:49:00 pm »
quote:
 Vaikka kuinka on kisan nimi miss universum, niin kyllä mun suosikkilistalle vaaditaan kuuluminen ihmiskuntaan...    [Razz]      [Big Grin]

Mutta kisahan onkin Miss Univesum, joten myös avaruusoliot saavat osallistua. Mun on pakko sanoa, että MU-kisan semifinaalissa Alba kuului 5 parhaan joukkoon, niin surkea taso semissä oli. (5 parasta oli siis 1. Norja 2. Australia 3. Chile 4. Sveitsi 5. PR)

2370

• Guest
(No subject)
« Reply #20 on: October 27, 2004, 14:53:00 pm »
Vaihteeksi totinen Alba:
                    [Roll Eyes]

Mutta tässä linkissa missi, jonka olisi pitänyt voittaa tämä kisa ja  jo MW 2002-kisa!
http://www.asciibabes.com/asciibabeskathrinesoerland01.html
       [Roll Eyes]    

[director]  
Hyvä kuvagalleria  bikinikuvista!
http://www.klik.co.yu/razmena/zabava.pl?iframe;member=donstalens;zone=zabava
      [Roll Eyes]

2370

• Guest
(No subject)
« Reply #21 on: October 29, 2004, 18:27:00 pm »
Ja jos vielä kiinnnostaa muistella: täällä kuvagallerioita joistakin missseistä!
http://www.nijhuis.net/lucia/MissUniverse2004_index.htm
  [Roll Eyes]

2370

• Guest
(No subject)
« Reply #22 on: October 31, 2004, 12:43:00 pm »
Miss Intia Tanushree Datta:
      [Roll Eyes]

2293

• Guest
(No subject)
« Reply #23 on: October 31, 2004, 01:08:00 am »
quote:
Alunperin lähettänyt Annami:

Mutta tässä linkissa missi, jonka olisi pitänyt voittaa tämä kisa ja  jo MW 2002-kisa!
http://www.asciibabes.com/asciibabeskathrinesoerland01.html
        [Roll Eyes]      

[director]    
Hyvä kuvagalleria  bikinikuvista!
http://www.klik.co.yu/razmena/zabava.pl?iframe;member=donstalens;zone=zabava

Kyllä se oli se toinen Eurooppalainen semisti, jonka olisi kuulunut voittaa tämä kisa!   [Wink]  
Ja täytyy olla kyllä melkoinen blondien ja Eurooppalaisten suosija, joka saa MW 2002 Kathrinen mahtumaan edes top 10 -siis todellakin hailu tapaus! Usko vaan Ami hyvällä...   [Embarrassed]  

Mulla ei ainakaan toi bikinikuva-linkki toimi!   [sad]  

Tanushreesta oli oikein miellyttäviä ja kauniita kuvia!   [thumb]   (Luulisin, että tällä kertaa en ole ainoa, joka on tuota mieltä!   [Big Grin]  )

2370

• Guest
(No subject)
« Reply #24 on: October 31, 2004, 01:20:00 am »
Joo, hyvä, että kerroit linkin toimimattomuudesta, se oli heittänyt siihen jonkun toisen päälle avattaessa, enkä ollut huomannut linkkiä kopioidessa että ei olekaan oikea: nytkin kun avasin tätä oikeaa, yritti heittää tuota!   [Roll Eyes]  

[director]  
Tämä siis oikea linkki: hyvä kuvagalleria bikinikuvista!
http://www.donstalens.com/web/mis2004.htm

1231

• Guest
(No subject)
« Reply #25 on: October 31, 2004, 02:16:00 am »
quote:

Tanushreesta oli oikein miellyttäviä ja kauniita kuvia!     [thumb]     (Luulisin, että tällä kertaa en ole ainoa, joka on tuota mieltä!     [Big Grin]    )

Joo, ihan hyviä täytyy myöntää. Mutta tuo tämän topiikin eka kuva, se ISO kuva, paljastaa totuuden. Huh, huh.   [eek]    Vai muka Universumin 10 kauneimman joukossa! Aikamoisen avauskuvan on tämä topiikki saanut...   [eek]

1231

• Guest
(No subject)
« Reply #26 on: October 31, 2004, 02:18:00 am »
[eek]

Kummallista, mulle tulee uusi eek-hymiö, vaikka painan vanhaa.  [eek]   Mä haluisin käyttää vanhoja, Miähen kanssa taas samoilla linjoilla. Uudet jotenkin tylsiä...  [eek]

1684

• Guest
(No subject)
« Reply #27 on: November 01, 2004, 00:52:00 am »
Niin, sitä mäkin tuolla surkuttelin, et miks tulee uus "eek" hymiö vaikka painaa vanhaa!!   [Frown]

2293

• Guest
(No subject)
« Reply #28 on: November 05, 2004, 12:26:00 pm »

Mä luulen, että tuo Beach-boymme hyljeksii Jamaikan kaunista Christineä sen takia, että tämä oli ehkä vielä täysi raakile worldeissa v. 1998! Vaan eipä ollut mikään raakile -eikä todellakaan mikään "purkkanaama"- enää tänä vuonna, vaan koko kisojen aikuismaisin ja elegantein kaunotar! Olisi kuulunut ehdottomasti top 5:teen!   [director]  
Mitäs Ami muuten tykkäsi/tykkää?

2370

• Guest
(No subject)
« Reply #29 on: November 05, 2004, 12:43:00 pm »
Miss Jamaika oli minulla 9 sijalla: eli pidin! Noita sijoja en ole sen jälkeen uusiksi ajatellut.