Author Topic: Johanna Tukiainen & Siskoni Playboyssa!  (Read 44713 times)

Nicci

• Full Member
(No subject)
« Reply #60 on: December 28, 2004, 20:53:00 pm »
Kuitenkin kun täällä missi asioista keskustellaan, on pakko yhtyä enemmistön mielipiteeseen.

Suora lainaus Miss Suomi- ja Suomen Neito- kilpailuiden pääsyvaatimuksista Fashion Teamin sivuilta:

"olet hyvämaineinen Suomen kansalainen, et ole ollut naimisissa, ei ole lapsia, tai et ole osallistunut alastonkuvauksiin tai käyttänyt huumeita."

Kaisasar

• New Face
  • *
(No subject)
« Reply #61 on: January 31, 2005, 10:21:00 am »
Koko ketjun lukeneena muutama positiivinen kommentti mitä löytyi oli kaikki miehisestä näkökulmasta. Tämä taitaa jo kertoa kaiken..

AMB

• Full Member
  • www.missbikini.fi
Re: Siskoni Playboyssa!
« Reply #62 on: April 09, 2007, 22:26:18 pm »
Aikamoista tekopyhää jorinaa tässä topicissa. Osa haukkujen tavoitteesta on melko varmasti nostattaa itseään muiden silmissä.  Otsa Siirrytään nyt pikkuhiljaa 2000-luvulle täällä meidän lintukodossammekin.

Julkkikset Team

• Administrator
  • Readers are plentiful; thinkers are rare.
« Reply #63 on: April 09, 2007, 23:19:23 pm »
Haluisitko sä AMB, että sun oma tytär paljastelisi Playboyssa 18-vuotiaana?

AMB

• Full Member
  • www.missbikini.fi
« Reply #64 on: April 09, 2007, 23:26:41 pm »
 ;D En ole miettinyt asiaa tuolta kannalta. Pointtini on, aikuinen ihminen voi ja saa itse päättää mitä elämällään tekee, eri asia onko mikä järkevää ja mikä ei. Tähän maailmaan nyt kuitenkin kuuluu seksi ja seksikkyys. Jokainen aikuinen ihminen päättää asioistaan itse. On mielestäni tekopyhää että naiset haukkuvat esim.Playboymalleja (tässä en puhu Julia Tukiaisesta sillä hän ei tietääkseni ole ollut Playboyn Playmatena), motiivi haukkumiselle on mikä? jokainen voi arvata. Tässä en tarkoita sitä että joku Playboy -lehdessä poseraaminen pitäisi olla nuorten tyttöjen tavoitteena, ei varmasti mutta jos kyseisen tyyppisiin julkaisuihin joku aikuinen kaunis nainen eksyy niin turha alkaa asiassa hurskastelemaan, tämä on nykyaikaa ja sillä selvä. Jokainen tekee omat päätöksensä mitä elämällään tekee. Väkivaltaa tulee joka tuutista mutta jos tissi vilahtaa niin jo on elämä pilalla.  Otsa

IlkkaV

• Guest
« Reply #65 on: April 09, 2007, 23:28:27 pm »
Mulla ei ainakaan olisi mitään sitä vastaan. Entäs Julkkikset Team, mitäs jos 18-vuotias poikasi haluisi paljastella jossain Playgirl-lehdessä?  ;D

Mun mielestä toi olisi suoranaista seksuaalista ylivaltaa, jos naiset ostaisi hulluna jotain lehteä vain nähdäkseen minun pyllistelevän sen sivuilla.  ;D

Alentavat ja mauttomat kuvat on sitten eri asia.

Julkkikset Team

• Administrator
« Reply #66 on: April 09, 2007, 23:30:43 pm »
En henkilökohtaisesti hauku playboy-mallien ulkonäköä, vaan valintaa mennä lehteen. Useat playmatet ovat ulkonäöllisesti miesten ihanteita vastaavia, mutta aika harva mies haluisi oman tyttärensä olevan siinä lehdessä.  ;D

Julkkikset Team

• Administrator
« Reply #67 on: April 09, 2007, 23:32:20 pm »
Mulla ei ainakaan olisi mitään sitä vastaan. Entäs Julkkikset Team, mitäs jos 18-vuotias poikasi haluisi paljastella jossain Playgirl-lehdessä?  ;D

Voit olla varma että kasvatan poikani siten, ettei mene eikä edes halua mennä.  ;D

IlkkaV

• Guest
« Reply #68 on: April 09, 2007, 23:33:36 pm »
Kata Kärkkäisen faija ainakin innostui asiasta. Näin luki jossain katan kirjoittamassa kirjassa. :)

Julkkikset Team

• Administrator
« Reply #69 on: April 09, 2007, 23:35:50 pm »
Kata Kärkkäisen faija ainakin innostui asiasta. Näin luki jossain katan kirjoittamassa kirjassa. :)

Mikä hän oli ammatiltaan? Täytyy oikeasti olla siinä vaiheessa aika erikoiset elämänarvot.

IlkkaV

• Guest
« Reply #70 on: April 09, 2007, 23:36:18 pm »
Mikä hän oli ammatiltaan? Täytyy oikeasti olla siinä vaiheessa aika erikoiset elämänarvot.

Muistaakseni lakimies.

Julkkikset Team

• Administrator
« Reply #71 on: April 09, 2007, 23:37:29 pm »
Muistaakseni lakimies.

Ehkä se näki siinäkin tilanteessa vaan taalapinon ja unohti ihmisen.. ;)

IlkkaV

• Guest
« Reply #72 on: April 09, 2007, 23:40:34 pm »
Mun mielestä olisi suuri kohteliaisuus tuollaiseen lehteen pääseminen. (vaikka en nyt mitenkään aktiivisesti mihinkään tuollaiseen pyrikään) En kertakaikkiaan pysty näkemään mitään negatiivista siinä, että naiset kuolaisivat minua. :)

Julkkikset Team

• Administrator
« Reply #73 on: April 09, 2007, 23:52:41 pm »
Miehellä pitää olla vähän muut arvot kuin haluta olla pin up girl lihaksilla. ;)  Mutta mä olenkin konservatiivinen ja misteritkin on sama kuin missi joka syntyi mieheksi.

Jarde

• ELITE MEMBER
« Reply #74 on: April 10, 2007, 00:09:03 am »
Paljon riippuu millainen persoona Playboyn kuvissa on, mitä se on tehnyt ennen ja jälkeen kuvauksien ja mitä siitä on hyötynyt, Kata oli aika tuntematon kaikille ennen Playboy kuvauksia ja sen jälkeen luonut hyvän uran kirjailijana ja käsikirjoittajana, hyviä tv-sarjoja saanut tehtyä.
Sitte tulee kun ajattelee Tukiaisen siskoja..ura ennen ja jälkeen Playboy kuvausten, eipä mitään mainittavaa tule mieleen, jonkun tanssiryhmän perustaminen ei nyt mun silmissä mikään iso juttu ole, ihan sama missä maassa keikkoja on tehny. ::)