Mun mielestä kauneuskilpailutasoonkin on vaikea arvioida parin kuvan perusteella ja kun ei näe mittoja. Ja myöskin joillain on luonnostaan hyvät edelletykset kisoihin yms., esimerkiksi todella kapea vyörärö vaikkapa.
Ihmettelen vaan sitä, jos et itse ole tyytyväinen, miksi haet ratkaisua esim. kehon mittasuhteisiin ja muutoksiin muilta ihmisiltä. Tee niinkun itse parhaaksi näet ja millon sinä olet tyytyväinen, ei muut.
No ajattelin että täälltä löytyisi ehkä asiansa tuntevia ihmisiä, jotka osaisivat neuvoa. Monestihan sitä ei osaa tarkastella itseään tarpeeksi objektiivisesti a tähän olisinkin kaivannut muiden näkemystä.
Tietenkin jokainen itse päättää milloin on tyytyväinen omaan kehoonsa! En esimerkiksi haluaisi näyttää anorektikolta tai kehonrakentajalta, mutta jos menisin kysymään mielipiteitä ko. kuvasta tämän tapaisille foorumeille luulen, että ensimmäisessä suositeltasiin tiputtamaan painoa ainakin 20kg ja toisessa käymään salilla

.
Siksi kysyinkin täältä, mutta taisin olla väärässä teidän suhteenne, joten pitää kai kysellä muualta.