Author Topic: Arvioi kuvan vartalo  (Read 944 times)

shape4summer

• New Face
  • *
Arvioi kuvan vartalo
« on: August 28, 2010, 13:20:21 pm »
Moi kaikille!

Täältä löytyy varmasti paljon asiantuntijoita, joilla on silmää kauneudelle ja jotka osaavat arvostella rehellisen rakentavasti, joten tästä tulee varmasti hauskaa!

Eli ensiksi arvioi kuvassa olevan naisen pituus ja paino. Tämän jälkeen arvioi kuvan vartaloa ja kerro miten sitä tulisi muokata paremmaksi.

Arviointi tulee mahdolisesti erääseen projektiin ja kerron kyselyn päätyttyä oikean painon ja pituuden.
Toivottavasti mahdollisimman moni jaksaa hieman paneutua ja vastata asiallisesti kyselyyn!

Kiitos!

.

• ELITE MEMBER
  • pojat on poikia
Re: Arvio kuvan vartalo
« Reply #1 on: August 28, 2010, 13:45:07 pm »
We'll have some coffee flavoured kisses honey.

shape4summer

• New Face
  • *
Re: Arvio kuvan vartalo
« Reply #2 on: August 28, 2010, 18:08:28 pm »
Kiitos "asiallisesta" palauttesta  Otsa

Julkkikset Team

• Administrator
  • Readers are plentiful; thinkers are rare.
Re: Arvioi kuvan vartalo
« Reply #3 on: August 28, 2010, 22:56:44 pm »
Saisiko esim. takaapäin otetusta kuvasta nähdä kuvan, jota ei olisi rajattu? Vaikea arvioida kokonaispituutta, kun ei ole hajuakaan kaulan ja pään pituudesta.

shape4summer

• New Face
  • *
« Reply #4 on: August 29, 2010, 09:02:55 am »
Saisiko esim. takaapäin otetusta kuvasta nähdä kuvan, jota ei olisi rajattu? Vaikea arvioida kokonaispituutta, kun ei ole hajuakaan kaulan ja pään pituudesta.

Valitettavasti se ei onnistu sillä kuvat on otettu siten, ettei kasvot tule näkyviin. tarkoituksena onkin keskittyä enemmän vartalon mittasuhteisiin, mutta jos on vaikeuksia arvioida pituutta, niin toki voi jättää vastaamatta ja vastata sitten muihin kohtiin.

Sin

• New Face
  • *
« Reply #5 on: August 29, 2010, 16:23:43 pm »
Heh, mikäs juttu tämä on?
Ihan mielenkiinnosta taidan vastata...eli arvioin pituudeksi 165cm ja painoksi ehkä joku 48-49kg. Ainakin ihan sopusuhtaiselta näyttää. Vartalo voisi olla kiinteämpi ja reidet kapeammat. Peppullekin voisi tehdä jotain. Käsivarsia voisi myös treenata?

Julkkikset Team

• Administrator
« Reply #6 on: August 31, 2010, 02:32:26 am »
Mikä on muokkauksen tarkoitus? Mihin pyrit muokkauksella?

shape4summer

• New Face
  • *
« Reply #7 on: August 31, 2010, 08:23:18 am »
Mikä on muokkauksen tarkoitus? Mihin pyrit muokkauksella?
Tässä tapauksessa muokkauksella halutaan pyrkiä omien mahdollisuuksien rajoissa mahdollisimman lähelle täydellistä vartaloa ja tässähän se juju piileekin, nimitäin jokaiselle tämä tietenkin merkitsee eri asioita, joten siksi haluankin kuulla useita eri mielipiteitä asiasta.

Julkkikset Team

• Administrator
« Reply #8 on: August 31, 2010, 13:24:05 pm »
Jos sä olet itse sinut vartalon kanssa, niin miksi kysyä asiaa muilta? Jos sulla ei ole mitään erikoista tavoitetta (esim. kilpailu), niin luulisi ton kropan kelpaavan hyvin peruselämiseen. Jos olet itse tyytyväinen rintojen kokoon ja rasvaprosentiisi, niin turha musta alkaa muuttamaan mitään muiden mielipiteiden mukaan.

tytteli

• Full Member
« Reply #9 on: August 31, 2010, 13:30:40 pm »
Heh, mikäs juttu tämä on?
Ihan mielenkiinnosta taidan vastata...eli arvioin pituudeksi 165cm ja painoksi ehkä joku 48-49kg. Ainakin ihan sopusuhtaiselta näyttää. Vartalo voisi olla kiinteämpi ja reidet kapeammat. Peppullekin voisi tehdä jotain. Käsivarsia voisi myös treenata?

Reidet kapeammaksi? Ei minusta todellakaan. Tasapaksut tikkujalat on rumat. Kaunis hoikka ja timmi vartalo, ehkä vähän muotoa (=lihasta) käsiin/jalkoihin/peppuun eli kuntosalille. Mihin tarkotukseen tää kysely on? Kuvan pituutta ja painoa järjetön arvioida, koska ei musta kuvasta voi esimerkiksi pituutta nähdä jos ei ole vertailukohdetta.

Ja niinkun Julkkikset Teamikin sanoi, jos ei kilpailua tms. tavotteena niin musta tossa kropassa ei ole mitään muokkaamista jos itse tyytyväinen.

shape4summer

• New Face
  • *
« Reply #10 on: August 31, 2010, 14:11:58 pm »
Jos sä olet itse sinut vartalon kanssa, niin miksi kysyä asiaa muilta? Jos sulla ei ole mitään erikoista tavoitetta (esim. kilpailu), niin luulisi ton kropan kelpaavan hyvin peruselämiseen. Jos olet itse tyytyväinen rintojen kokoon ja rasvaprosentiisi, niin turha musta alkaa muuttamaan mitään muiden mielipiteiden mukaan.

Mutta selvästikkäänhän näin ei ole! Miksi muuten kokea tarvetta kehon muokkaamiseen?
Ja tavoitteena on saada vartalosta paremman näköinen(lähinnä vastaamaan kauneuskilpailuiden tasoa). Ihan ok ei siis riitä!
Valitettavasti en voi kertoa projektista tämän tarkemmin.

shape4summer

• New Face
  • *
« Reply #11 on: August 31, 2010, 14:15:16 pm »
Kuvan pituutta ja painoa järjetön arvioida, koska ei musta kuvasta voi esimerkiksi pituutta nähdä jos ei ole vertailukohdetta.

Pituus ja paino onkin tarkoitettu arvioitavaksi nimenomaan kehon mittasuhteista ja arvionhan ei siis tarvitse osua oikeaan.

.

• ELITE MEMBER
  • pojat on poikia
« Reply #12 on: August 31, 2010, 14:20:35 pm »
ajattelisin mieluummin, että millaisia elintapoja kannattaisi oppia, että kroppa pysyisi lähellä tuota mahdollisimman kauan.
We'll have some coffee flavoured kisses honey.

tytteli

• Full Member
« Reply #13 on: August 31, 2010, 15:46:15 pm »
Kuvan pituutta ja painoa järjetön arvioida, koska ei musta kuvasta voi esimerkiksi pituutta nähdä jos ei ole vertailukohdetta.

Pituus ja paino onkin tarkoitettu arvioitavaksi nimenomaan kehon mittasuhteista ja arvionhan ei siis tarvitse osua oikeaan.

Mielestäni mittasuhteita voisi arvioida paremmin jos tiedossa olisi pituus. Sillon voitaisiin arvioida painoa. Tosin mä en kyllä osaa, koska itse olen pitkä ja tiiän suunnilleen mitä mun pituset painaa, ei hajuakaan paljon 160cm tytsi painaa.

tytteli

• Full Member
« Reply #14 on: August 31, 2010, 15:52:19 pm »

Mutta selvästikkäänhän näin ei ole! Miksi muuten kokea tarvetta kehon muokkaamiseen?
Ja tavoitteena on saada vartalosta paremman näköinen(lähinnä vastaamaan kauneuskilpailuiden tasoa). Ihan ok ei siis riitä!
Valitettavasti en voi kertoa projektista tämän tarkemmin.

Mun mielestä kauneuskilpailutasoonkin on vaikea arvioida parin kuvan perusteella ja kun ei näe mittoja. Ja myöskin joillain on luonnostaan hyvät edelletykset kisoihin yms., esimerkiksi todella kapea vyörärö vaikkapa.

Ihmettelen vaan sitä, jos et itse ole tyytyväinen, miksi haet ratkaisua esim. kehon mittasuhteisiin ja muutoksiin muilta ihmisiltä. Tee niinkun itse parhaaksi näet ja millon sinä olet tyytyväinen, ei muut.