Author Topic: Miss Suomi 1989  (Read 2856 times)

1684

• Guest
(No subject)
« Reply #15 on: September 17, 2004, 14:08:00 pm »
Ja näin se luumukin väittää, että uimapukierros oli HYVÄ!!!! Siis missä teidän silmät on? EIHÄN TOSTA SAA MITÄÄN SELVÄÄ minkälaiset kropat on!!!!!!!   [Mad]  Onko kurvit oikeilla paikoilla vai ei.... PISTE!!!!!

Luumu, ei hei vaaleansininen sovikaan tummalle, vaan sellanen sähkönsininen tai a'la BARBARA PALACIOS TEYDE!   [love]

Ja Nina Anderssonilla on kireä suu, usko nyt se jo!!!!   [Embarrassed]

vanhaluumu

• Global Moderator
(No subject)
« Reply #16 on: September 17, 2004, 14:32:00 pm »
Se mikaan kirea ole!!
Milkalainen ottaa nyt esiin MW88 ja haikaistyy ninan uikkarikierroksen hymysta joka VALAISI koko kuvaruudun!!
- Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kun ellun kanat -

2293

• Guest
(No subject)
« Reply #17 on: September 17, 2004, 15:54:00 pm »
quote:
Alunperin lähettänyt vanhaluumu:

1. NINA ANDERSSON
Tana paivana jos kisaisi tuomarit olisivat ehka fiksumpia ja nostaisivat voittajaksi...
[/QB]

[Eek!]   [Eek!]    [Eek!]   jaa että fiksumpia...   [thum]  
Harmittaa, kun en muista yhtään mitään näistä kisoista -veikkaan, että en ole yksin omassa rauhassa katsellut, koska sellaisessa tapauksessa usein jää heikosti mieleen! Vaikka Nina A. olisi kv. kisoissaan pärjännyt ja Åsa ei olisi, niin kyllä se lista olisi mulla ainakin ihan samannäköinen kärjen osalta.

1231

• Guest
(No subject)
« Reply #18 on: September 17, 2004, 15:57:00 pm »
Rantsu kommentoi luumun listaa, kunhan naurultaan kykenee.  [thum]    [thum]    [thum]   Oli taas se verran hauskoja kohtia.  [king]   Tosin se, että sympaattinen ja kaunis Lilaj Frisk jätettiin viimeiseksi, ei paljon naurattanut.  [Frown]

1231

• Guest
(No subject)
« Reply #19 on: September 17, 2004, 16:50:00 pm »
quote:
Ja 91 taas tietty oli kaikin puolin upea ja taydellinen.... 92 ja 98 en tykannyt kun tytot heivattiin johonkin etelaan. On ihan ok jos naytetaan otoksia ns.harjoitusleirilta mutta etta ihan siis lahes koko taltiointi sielta...

1. NINA ANDERSSON
ai mutta jos hommma onkin niin etta tekin olette alkaneet tajuumaan ninan paalle muttette viitti kaantaas takkianne....  
2. MINNA KITTILA
Kaviko MIB:ssa? Parjasiko? Olettaisin niin!

5. TUIJA JUNNILA
Ja joskus meilla menee tama tukkajuttu rantsun kanssa ristiin, arkipukukiekan rantsun ihastelema tukka oli kylla niin kamala lakattu peruukki etta silmiin koski. Siis ei latvakiharoista tietoakaan vaan pallo!  

10. LILJA FRISK

Joo, kyllä oli "täydellinen" toi MS -91.  [thum]    [Roll Eyes]    [Wink]   On mulla senkin kisan järjestelyistä muutama sananen sanottavana  [18_crazy]  , mutta se sitten aikanaan. Mutta -92 ja -98 etelänkisoista TÄYSIN samaa mieltä!  [18_crazy]  

Mulla on aina ollut joku kumma vastemielisyys Worldeihin 80-luvun loppupuolella lähettyjä aurinkotyttöjä kohtaan. En tajua, miten sellaiseen kisaan lähetettiin joku aurinkotyttö. Jos esim. Nina olis kisaillut siellä MS-sijoittujana, niin olis ehkä ollut eri juttu. Tämä ei silti todellakaan tarkoita, että olis päässyt mulla Worldissä 25 parhaan joukkoon. Mutta ei sovi unohtaa, että Nina oli kahden ensimmäisenä karsiutuneen tytön joukossa, joten kyllä hän hyvin menestyi. (Jos verrataan toiseen Ninaan vuonna -90: Nina A. jakoi toisen tytön kanssa 11 sijan, Nina B. jakoi 6 tytön kanssa 10 sijan; eihän siinä ole juuri mitään eroa! Nina B sattui vaan olemaan onnekkaampi.

Mäkin muuten olen nähnyt Nina Anderssonin livenä kerran, Stockan tavaratalon ravintolassa Hesassa, muistaakseni vuonna 1991. Istui siellä 3 ystävättärensä kanssa, ei sitä tiedä, vaikka yksi heistä olis ollut LUUMU! Kävelin ohi vaan, en huomannut katsoa muita...

Joo Luumu, Minna Kittilä pääsi Internationalissa finaaliin, mutta ei sijoittunut 3 parhaan joukkoon.

Mä tykkään aika lailla lakatuista peruukeista.  [Wink]   Enimmäkseen tykkään kyllä liehuvimmista ja elävämmistä kampauksista, mutta nää on poikkeuksia. Ja pallomaisuus on hienoa...  

Ja Lilja Frisk oli selvästi 5. kaunein! Ja hänelläkin upea pallomainen tukka...  [Wink]    [love]

1231

• Guest
(No subject)
« Reply #20 on: September 17, 2004, 16:54:00 pm »
quote:
Nyt luumu kovistelee rantsua laitamaan tytot PAREMMUUS JARJESTYKSEEN

1. Minna Kittilä
2. Åsa Lövdahl
3. Hanna Nieminen
4. Tuija Junnila
5. Lilja Frisk