Author Topic: Miljonääriäidit - Suomalaisten miljonäärien elämää uudessa tv-sarjassa.  (Read 2537 times)

Julkkikset Team

• Administrator
  • Readers are plentiful; thinkers are rare.
Suomalaisten miljonäärinaisten luksuselämään pääsee sukeltamaan syyskuussa alkavassa tosi-tv-sarjassa Miljonääriäidit.

Tositapahtumiin perustuva sarja kertoo kahden suomalaisen kotiäidin ökyrikkaasta elämästä Espanjan Marbellassa.

Luksuksentäyteistä elämää voi seurata Liviltä 22. syyskuuta alkaen. Traileri on jo nähtävissä ja antaa esimakua tulevasta.

http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=2238211

Julkkikset Team

• Administrator

.

• ELITE MEMBER
  • pojat on poikia
Tämä ohjelma seuraa siis kalliiden huorien elämää, koska ovat kotirouvia?

Ei mielestäni kovin kiinnostavaa.
We'll have some coffee flavoured kisses honey.

Julkkikset Team

• Administrator
Onko nainen mielestäsi aina huora kun hän antaa seksiä? Kun kotirouva antaa seksiä menestyneelle miehelleen, niin hän on mielestäsi huora? Entäs sitten naiset, jotka antavat köyhälle bodarille? Hehän ovat sitten lihashuoria? Miehissä on aina ominaisuuksia, jotka viehättävät naisia ja naiset ovat silloin aina kyseisen ominaisuuden huoria vai?

Yleensä vaan älykkäät naiset rakastuvat menestyneisiin miehiin, koska voivat elää heidän kanssaan keskimäärin onnellisemman elämän kuin köyhän kanssa. Onko hyvän elämän tavoittelu mielestäsi huoraamista vai voisiko se olla ihan järkivalinta?

Jos köyhän parin mies voittaa lotossa, muuttuuko nainen sillä hetkellä huoraksi?

.

• ELITE MEMBER
  • pojat on poikia
Omaisuus ei ole samalla tavalla henkilön ominaisuus kuin lihakset tai älykkyys.
Älykkäät naiset on sellaisia, jotka kykenee kilpailemaan miesten kanssa. Harvemmin kovin viehättäviä.
Suurin osa naisista on taloudellisia resursseja himoavia ja lisääntymishaluisia seksinmyyjiä.

.

• ELITE MEMBER
  • pojat on poikia
Jos köyhän parin mies voittaa lotossa, muuttuuko nainen sillä hetkellä huoraksi?

Kyllä varmasti kynnys eroamiseen nousee huomattavasti. Lisäksi moni muu nainen kiinnostuu miehestä, joten nainen muuttaa käytöstään.

Julkkikset Team

• Administrator
En puhunut tarkoituksella omaisuudesta, vaan menestyksestä. Omaisuuden voi periä, mutta menestymiseen vaaditaan yleensä enemmän. Menestymiseen tarvitaan ominaisuuuksia, jotka viehättävät naisia.

.

• ELITE MEMBER
  • pojat on poikia
En puhunut tarkoituksella omaisuudesta, vaan menestyksestä. Omaisuuden voi periä, mutta menestymiseen vaaditaan yleensä enemmän. Menestymiseen tarvitaan ominaisuuuksia, jotka viehättävät naisia.

Mutta peritty omaisuus viehättää naisia ihan yhtä paljon.

Julkkikset Team

• Administrator

Mutta peritty omaisuus viehättää naisia ihan yhtä paljon.

No veikkaan että tässä ei ole yhtä totuutta. Osa ajattelee vain rahaa ja osa myös ominaisuuksia, joilla mahdollistetaan moisen rahamäärän luonti.

Miss~Anna

• Global Moderator
  • Kauneus on elämäntapa.
Omaisuuden voi periä, mutta menestymiseen vaaditaan yleensä enemmän. Menestymiseen tarvitaan ominaisuuuksia, jotka viehättävät naisia.

Olen samaa mieltä.

.

• ELITE MEMBER
  • pojat on poikia
Mutta menestyminen ei välttämättä tuota paljon rahaa, ja silloin naiset ei ole kiinnostuneita niistä ominaisuuksista.

Miss~Anna

• Global Moderator
  • Kauneus on elämäntapa.
Höpöhöpö. Tuolla logiikalla vain rikkaita miehiä rakastetaan. Onkohan naistuntemuksesi kuitenkin hiukan rajoittunut?

.

• ELITE MEMBER
  • pojat on poikia
Ai, köyhiä miehiä rakastetaan? 

Naiset pyrkii ottamaan mahdollisimman rikkaan.

Naistuntemukseni on syvällistä ja biologiaan pohjautuvaa.  tupakkapalaa

tytteli

• Full Member

Yleensä vaan älykkäät naiset rakastuvat menestyneisiin miehiin, koska voivat elää heidän kanssaan keskimäärin onnellisemman elämän kuin köyhän kanssa. Onko hyvän elämän tavoittelu mielestäsi huoraamista vai voisiko se olla ihan järkivalinta?

Nyt olen kyllä erimieltä. Ensinnäkin se, että lyöttäydytään menestyksekkään miehen seuraan ja esitetään rakastunutta on eri asia kun rakastua oikeasti.
Jos rakastuu, niin hienoahan se on jos molempien taloudellinen elämä on taattu. Mutta jos ei ole rakastunut, vaan ollaan yhdessä rahojen takia, en sen usko takaavan kovin onnellista elämää. Hemmetin yksinäistä. Itseäni ei ole raha koskaan viehättänyt, toki ylimääräinen on iloisesti tervetullutta, mutta en sen vuoksi alkaisi ketään idioottia tapailemaan. Ja mielestäni mies joka tuo heti varakkuutensa/rahansa esille on totaalinen turn off, ei voisi vähempää kiinnostaa.

Itse ohjelma kyllä kiinnostaa, mutta lause "Mä rakastan matkustaa, mä rakastan vaatteita, mä rakastan kaikkea luksusta, mä rakastan autoja" Antaa vähän yksinkertaisen kuvan kyseisestä rouvasta. Onhan uusia vaatteita joskus kiva ostaa (yleensä kylläkin työlästä ja turhauttavaa koko hemmetin shoppailu) mutta jos pinnallisuus ja materia ovat elämän ainoita sisältöjä niin tuskimpa se onnea tuo. Joillekin Tukiaisille varmaankin, mutta pidemmässä juoksussa useat arvostaa ihan yksinkertaisempiakin juttuja ja ovat onnellisia niistä.

kääk

• V.I.P. MEMBER
 :viittausedelliseen:

Mä olen vähän samoilla linjoilla..