Yleensä vaan älykkäät naiset rakastuvat menestyneisiin miehiin, koska voivat elää heidän kanssaan keskimäärin onnellisemman elämän kuin köyhän kanssa. Onko hyvän elämän tavoittelu mielestäsi huoraamista vai voisiko se olla ihan järkivalinta?
Nyt olen kyllä erimieltä. Ensinnäkin se, että lyöttäydytään menestyksekkään miehen seuraan ja esitetään rakastunutta on eri asia kun rakastua oikeasti.
Jos rakastuu, niin hienoahan se on jos molempien taloudellinen elämä on taattu. Mutta jos ei ole rakastunut, vaan ollaan yhdessä rahojen takia, en sen usko takaavan kovin onnellista elämää. Hemmetin yksinäistä. Itseäni ei ole raha koskaan viehättänyt, toki ylimääräinen on iloisesti tervetullutta, mutta en sen vuoksi alkaisi ketään idioottia tapailemaan. Ja mielestäni mies joka tuo heti varakkuutensa/rahansa esille on totaalinen turn off, ei voisi vähempää kiinnostaa.
Itse ohjelma kyllä kiinnostaa, mutta lause "Mä rakastan matkustaa, mä rakastan vaatteita, mä rakastan kaikkea luksusta, mä rakastan autoja" Antaa vähän yksinkertaisen kuvan kyseisestä rouvasta. Onhan uusia vaatteita joskus kiva ostaa (yleensä kylläkin työlästä ja turhauttavaa koko hemmetin shoppailu) mutta jos pinnallisuus ja materia ovat elämän ainoita sisältöjä niin tuskimpa se onnea tuo. Joillekin Tukiaisille varmaankin, mutta pidemmässä juoksussa useat arvostaa ihan yksinkertaisempiakin juttuja ja ovat onnellisia niistä.