Miehet eivät pelkää menestyneitä naisia sen enempää kuin naiset pelkäävät köyhiä miehiä. Miehet eivät vain useinkaan koe menestystä seksikkääksi ominaisuudeksi naisessa. Menestys voi myös vähentää naisen seksikkyyttä, jos se ilmenee negatiivisina ominaisuuksina kuten aggressiivisuutena ja argumentatiivisuutena.
Miehet arvostavat naisissa ennen kaikkea fyysistä kauneutta, ja monet naiset miesten omalla sosioekonomisella tasolla eivät täytä miesten asettamia fyysisiä standardeja.
http://henrylaasanen.blogit.uusisuomi.fi/2010/05/07/pelkaavatko-miehet-menestyneita-naisia/
Niinpä, harvemmin ne uramiehet on erityisen komeita, kyllä taitavat pikemminkin olla sieltä toisesta päästä jos ulkonäköä näin pinnallisesti ajatellaan.
Mulla on päinvastainen näkemys. Miehet jotka ovat kunnianhimoisia pitävät yleensä huolta myös ulkonäöstään enemmän kuin tavallinen duunari. Yleensä rikkaat ihmiset ovat kauniimpia kuin köyhät keskimäärin. Rikkaat ovat myös yleensä todella paljon tyylikkäämpiä, joka lisää ulkonäköhoukuttelevuutta.
Mikäli oikein ymmärsin niin olit Henry Laasasen blogin kanssa samaa mieltä (aloitusviesti). Tuo jälkimmäinen lainauksesi on kyllä ristiriidassa sen aloitusviestin kanssa, jossa siis väitetään, että menestyvät naiset eivät ole kauniita. Sitten tässä jälkimmäisessä viestissä taas toteat, että rikkaat ovat kauniimpia kuin köyhät.
Tässä nyt rikkaita miehiä, jotka minulle tuli ensimmäisenä mieleen.
Vesa Keskinen

Toivo Sukari

Harry "Hjallis" Harkimo

Aatos Erkko

Jari Sarasvuo

Jari Sarasvuo on aika näyttävä ja komea mies, poikkeus listalla.
Niklas Herlin

Kyösti Kakkonen

Antti Herlin

Jussi Salonoja

Mika Vehviläinen

Jukka Hienonen

Mika Ihamuotila

Tämä on itse asiassa aika komean näköinen.
Hannu Jortikka

Rabbe Grönblom

Kahta (Sarasvuo ja Ihamuotila) lukuunottamatta kukaan näistä uramiehistä ei mielestäni ole komea. Muuten voivat olla kyllä kaikin puolin mukavia ihmisiä, mutta ei heitä voi komeiksi sitten mitenkään kutsua.