Author Topic: Linnanmäen 2011 vuoristorata!  (Read 1239 times)

Julkkikset Team

• Administrator
  • Readers are plentiful; thinkers are rare.
Linnanmäen 2011 vuoristorata!
« on: May 02, 2010, 13:30:03 pm »
<a href="http://www.youtube.com/v/ZjH3IGnygO8&amp;hl=fi_FI&amp;fs=1&amp;hd1" target="_blank" class="new_win">http://www.youtube.com/v/ZjH3IGnygO8&amp;hl=fi_FI&amp;fs=1&amp;hd1</a>

stracciatella

• Guest
Re: Linnanmäen 2011 vuoristorata!
« Reply #1 on: May 03, 2010, 01:27:00 am »
Minun on vaikea ymmärtää miksi Linnanmäki hankkii jatkuvasti näitä vuoristoradan tynkiä. No tietenkin siksi, että tilanpuute vaivaa, mutta silti ihmettelen. Nyt on jo Tulireki, Salama, Vonkaputous, Kirnu... Tämä Sky Loop (minkäköhän suomenkielisen nimen saa) on hieman parempi, mutta silti TYNKÄ. Itse kaipaisin Linnanmäelle kunnon vuoristorataa ja se onnistuisi jos näitä puolen minuutin laitteita poistettaisiin ja rakennettaisiin tilalle joku vähän pidempikestoinen laite. Kun puisto on kuitenkin pieni kooltaan ja sinne ei mahdu rajattomasti laitteita niin jotain täytyisi tehdä. Puisto sijaitsee kuitenkin hyvällä sijainnilla ja siellä on erittäin hyvä tunnelma.

Miss~Anna

• Global Moderator
  • Kauneus on elämäntapa.
« Reply #2 on: May 03, 2010, 13:31:49 pm »
Lyhytkestoisissa laitteissa on se hyvä puoli, että jonotusajat eivät ole kovin pitkiä ja kuitenkin pääsee kokeilemaan montaa eri laitetta. Tosin itse en ole kokeillut lähes ainuttakaan Linnanmäen uusista laitteista; minulla ei kantti kestä. Vanha vuoristorata, kummitusjuna ja Rainbow eivät enää näin aikuisena tunnu kovin huimaavilta tai pelottavilta, mutta ovat ihanan nostalgisia.

stracciatella

• Guest
« Reply #3 on: May 03, 2010, 14:38:48 pm »
Juu, mutta jos on esim. Linnanmäen Kirnun nähnyt niin ei voi kuin ihmetellä mitä virkaa sillä laitteella on. En ole siinä koskaan käynyt, koska viimeksi olen Linnanmäelle rannekkeen ostanut vuonna 2005, mutta jo vierestä näkee miten typerä laite se on. Mennään yksi pikkuympyrä ja siinä se sitten onkin.

.

• ELITE MEMBER
  • pojat on poikia
« Reply #4 on: May 03, 2010, 17:45:00 pm »
mitäs jännää pitkissä vuoristoradoissa on? kuitenkin pidemmissäkin on usein se yksi pahin kohta, ja muut paikat ei sitten tunnu lähellekään yhtä pahoilta. kustannustehokasta on panostaa kaikki rahat siihen yhteen järkyttävään silmukkaan ja ajaa sitä uudestaan ja uudestaan.  ;D
We'll have some coffee flavoured kisses honey.