Author Topic: Suomalaismissien kansallispuvut.......  (Read 2520 times)

1231

• Guest
(No subject)
« Reply #15 on: December 13, 2004, 02:55:00 am »
Tää juttu on multa nyt unohtunut. Taitaa jäädä ensi vuoden puolelle.  [Embarrassed]   USA ja Kolumbia -listat sen sijaan on valmiina olleet jo jonkun aikaa, täytyy huomenna naputella...  [1sleepy]

Jaako

• Full Member
(No subject)
« Reply #16 on: December 16, 2004, 16:58:00 pm »
Minulla ei ole nauhoja vanhoista kisoista, joten täytyy tyytyä kuviin. Kuten Luumutar totesi, Suomen kansallispuvuista puuttuu  s*ksi   [Wink]  Muiden maiden edustajat pätkivät surutta helmat ja uurtavat kaula-aukot kansallispuvuistaan. Voisi tosiaan heittää sen villakankaan menemään ja tehdä puvun kevyemmästä kankaasta paljastavammaksi.

Perinteisestä suomalaisesta kansallispuvusta puuttuu myös ns. stage-efekti, jota usein kilpailukutsussa kansallispuvulta kuitenkin vaaditaan. Miran 2004 puvussa tällainen stage-efekti on (eli siis ne siivet). Mira vaan ei oppinut pukua käyttämään parhaalla mahdollisella tavalla. Sama "juju" oli myös Anna Aallon vihreässä iltapuvussa Miss Tourism Queen (tai jotain sellaista)kisassa Kiinassa, siinä helma oli kevyt, läpinäkyvä ja hyvin leveä, mikä mahdollisti sen noston korkealle ja sai aikaan halutun efektin ja toi Best In Evening gown palkinnon. Miralla ei ollut aikaa paneutua meikkauksen ja kampauksen saloihin ennen Universeä, vuoden oppijakso olisi tehnyt varmaan ihmeitä siinäkin asiassa   [sad]

Milka

• Guest
Re: Suomalaismissien kansallispuvut.......
« Reply #17 on: March 05, 2005, 14:30:41 pm »
Erinomainen topiikki. Laadinpa myöhemmin oman kansallispuku toptenin ja antitopin.

Osaa sitä muutkin kuppailla......  ::) ;D

Saike

• ELITE MEMBER
« Reply #18 on: March 07, 2005, 14:38:17 pm »
Heidi Willmanillahan vasta kaikkein kamalin puku oli!!! YÖK, ja iiiihanat pinkit korokepohjaiset saappat  ???. Voisi vähän miettiä mitä SUOSTUU laittamaan päälleen.  ??? ??? Itse ainakin nostaisin metelin, jos joku kehtaisi ehdottaa moista luomusta päälleni.
Anna Strömbergillä oli kaunis kansallispuku, eikö se menestynytkin hyvin kansallispukukierroksella  :-* Toivotaan vaan että Hanna tajuaa valita puvukseen sen Lapin puvun (jota olen ehdottanut Ehdotuksia Hanna Ekille...-topicissa), se varmasti aiheuttaisi ihastusta maailmalla.

Saike

• ELITE MEMBER
« Reply #19 on: March 07, 2005, 14:42:52 pm »
Olen samaa mieltä vanhaluumun kanssa niistä korokepohjaisista kengistä!!!!  ???

Ne tappavat tyylin muuallakin kuin missikisoissa. Ja harmiksi niitä näkee ihmisten jaloissa vaikka ovat poistuneet muodista jo vuonna 1997... jos koskaan muotia olivatkaan  ??? ??? ???

Julkkikset Team

• Administrator
  • Readers are plentiful; thinkers are rare.
« Reply #20 on: March 07, 2005, 14:47:11 pm »

Milka

• Guest
« Reply #21 on: March 07, 2005, 15:06:16 pm »
Anna Strömbergillä oli kaunis kansallispuku, eikö se menestynytkin hyvin kansallispukukierroksella :-*

Itse asiassa ei. Erään nettisuvuston pitäjän mielestä Annalla oli kisan kolmanneksi kaunein kansallispuku.
Tästä 7 päivää -lehti repi jutun jossa väitettiin, että itse kisassa Anna olisi ollut kolmen joukossa kansallispukukierroksella!! Juttu ei siis pidä paikkaansa..... :)

Saike

• ELITE MEMBER
« Reply #22 on: March 07, 2005, 15:06:20 pm »
 ;D ;D ;D Tossa yläpuolella kuvassa ne Heidin monot tosiaan nyt ovat... ??? ??? ???
Väliäkös sillä vaikkei Annan puku pärjännytkään... Paremmin osasi puvun valita kuin monet viime vuoden Miss Suomista, anyway...