Author Topic: 13 minuuttia seksiä on jo liikaa  (Read 1572 times)

Julkkikset Team

• Administrator
  • Readers are plentiful; thinkers are rare.
13 minuuttia seksiä on jo liikaa
« on: February 08, 2010, 10:21:30 am »
Tutkimus kertoo, että yhdynnän tulisi kestää 3–13 minuuttia.

Tutkimus selvitti kuinka kauan yhdynnän tulisi kestää. Alle kolme minuuttia ei ollut riittävä pituus, mutta sen sijaan yli 13 minuuttia oli liian pitkä aika.

Seksin ihanteellinen kesto olisi 7–13 minuuttia, mutta alle seitsemän minuutin mittaista suoritusta pidettiin kohtuullisena ja tyydyttävänä.

http://www.mtv3.fi/helmi/hyvinvointi/artikkeli.shtml/2010/02/1047856

Veski

• New Face
  • *
Re: 13 minuuttia seksiä on jo liikaa
« Reply #1 on: February 08, 2010, 11:25:38 am »
Mikä ihmeen tutkimus tollaista kertoo  eek: Minulla seksi tapauksesta riippuen saattaa kestää jopa useita tunteja, vähintään 30 minuuttia :) Minä olen harrastannut seksiä neljäkin tuntia yhtäjaksoisesti :)

Julkkikset Team

• Administrator
  • Readers are plentiful; thinkers are rare.
« Reply #2 on: February 08, 2010, 11:38:17 am »
"Tutkimukseen haastateltiin 34 pitkän linjan seksuaaliterapeuttia, joista hieman alle puolet oli miehiä"

suffragette

• New Face
  • *
« Reply #3 on: February 08, 2010, 21:08:05 pm »
Mikä ihmeen tutkimus tollaista kertoo  eek: Minulla seksi tapauksesta riippuen saattaa kestää jopa useita tunteja, vähintään 30 minuuttia :) Minä olen harrastannut seksiä neljäkin tuntia yhtäjaksoisesti :)

Jos menee useampi tunti niin kai siinä voi pitää pienen kahvitauon ja pari tupakkataukoa välillä?

mskooho

• New Face
  • *
  • täti rullistelee
« Reply #4 on: February 09, 2010, 11:34:45 am »
kyllä menis jos tollasessa tuhertamisessa hermot  raapiipaataan  tupakkapalaa

Jos menee useampi tunti niin kai siinä voi pitää pienen kahvitauon ja pari tupakkataukoa välillä?