Aika jännää, että jotkut ovat päättäneet pitää Kiiraa epäonnistuneena, koska hän ei ole aivan terävintä kansainvälistä huippua. Tämä heijastelee yleisemminkin valitettavaa suhtautumista urheiluun - vain voittajat ovat mitään. Loppujen lopuksi kaikki muut voisivat tappaa itsensä paskoina luusereina?
Itse pidän esim. olympiaedustamista merkkinä huippu-urheilusta.
Kää. Jos saisit itse ylennyksen duunissa niin menisitkö sanomaan, että tuo toinen on huomattavasti kyvykkäämpi työssään ja lisäksi paljon parempi ihmisjohtamisessa? Jonkinlainen K-A-T-K-E-R-U-U-S paistaa kommenteistasi. No, eihän tämä nyt niin tärkeää ole. Sinusta Kiira on ylihypetetty, ehkei sinun "tyyppiäsi". Minusta ensimmäisistä hetkistä julkisuudessa hupaisa luonnonlapsimainen gimma - olkoon sitten minkälainen tuittupää tahansa kulisseissa. ERITTÄIN viehättävä ja hauska nuori nainen. Mutta näinhän se menee elämässä... urheilu on viihdeteollisuutta ja ulkonäöllä on valtava merkitys brändäyksessä. Enpä usko Kiiran pitävän itseään luuserina urheilijana. Treeni on rajua ja kaikki eivät yksinkertaisesti pääse koskaan palkintopallille. Itse tekemisen kautta pitäisikin saada tyydytystä eikä kaiken perustua mitaleihin.
Joku toinen on sitten täysin toista mieltä. VAIN menestys merkitsee, kaikki muu onnellisuus kuin menestyminen ja voittaminen on teeskentelyä. -Täysin vieras ajattelutapa mulle.
Sitä paitsi urheilu-ura on vain yksi vaihe Kiirankin elämässä. Elämähän on vasta aluillaan. Yliopisto-opinnot menossa/edessä ja maine/habitus takaavat jonkinlaista menestystä siviilipuolellakin. Taas riippuu tietty kuulijasta, vaaditaanko Kiiralta jotain johtajaksi etenemistä.