Brittany Murphy viimeiseksi jäänyt elokuva saa ensi-iltansa ensi vuoden aikana.
Brittany esittää Abandoned -elokuvan pääroolia Mary Walshia, joka uskoo miehensä kadonneen. Roolihahmo joutuu taistelemaan sekä miehensä löytämiseksi että oman elämänsä ja mielenterveytensä uhkia vastaan.
Elokuvan ohjaaja Michael Feifer oli erittäin vaikuttunut Brittanyn lahjakkuudesta: "Brittany oli ammattilainen. Eräässä kohtauksessa halusimme hänen itkevän. Hän sanoi voivansa itkeä vaikka vain toisella silmällä, piti vain ensin valita silmä. Hän oli niin taitava työssään. Hätääntyneen näytteleminen tuli häneltä helposti ja suloisen näytteleminen tuli häneltä helposti."
Ohjaaja kertoi People-lehdelle antamassa haastattelussaan myös ensikohtaamisestaan näyttelijän kanssa: "Menin hänen asuntovaunuunsa ja hän tuli vastaan niillä isoilla Brittany Murphy -silmillään ja antoi minulle ison halauksen sanoen 'kiitti todella paljon, kun otitte minut tähän' ennen kuin ehdin sanoa 'kiitti, että olet mukana tässä'. Se oli todella suloista. Minua satuttaa kuulla nyt näitä rumia asioita, sillä minun kokemukseni Brittanyn kanssa olivat parhaita kokemuksiani näyttelijän kanssa."
Kuvia Abandoned -elokuvasta