Author Topic: Tuore morsian, varo lihomista!  (Read 580 times)

Julkkikset Team

• Administrator
  • Readers are plentiful; thinkers are rare.
Tuore morsian, varo lihomista!
« on: December 04, 2009, 01:13:16 am »
Tutkimus, johon osallistui 3 000 naista, osoitti, että joka viides morsian lihoo peräti 9,5 kiloa avioliiton ensimmäisen vuoden aikana. 22 prosenttia kaikista vastanaineista tukevoituu.

Yli puolet lihoneista kertoi, etteivät he välittäneet ulkonäöstään enää naimisiin mentyään. Yli kolmanneksen mielestä oli vaikea syödä terveellisesti, kun häät tai kuherruskuukausi eivät enää olleet kannustamassa.

http://www.uusisuomi.fi/viihde/78806-tuore-morsian-varo-lihomista

Sitten ihmetellään kun mies alkaa katsomaan sorjempia vartaloita..

tytteli

• Full Member
Re: Tuore morsian, varo lihomista!
« Reply #1 on: December 04, 2009, 09:12:42 am »
Lol, kun häät tai kuherruskuukausi ei ollut enään kannustamassa. :blah Mua ainakin kannustaa se, että haluan näyttää myös sekä omissa silmissäni, että mieheni silmissä hyvältä ja mulle reenaaminen kuuluu elämään, ei oo mikään 2kk makkaranjättöprojekti että yhtenä päivänä voisin näyttää vähän hoikemmalta. naurattaa

Mun mielestä esim ero on aivan oikeutettu jos toinen on esim. alussa urheillut ja näyttänyt hyvältä ja suhteen vakavoituessa alkaa jokumursuksi eikä kiinnostaa mikään muu kun sipsit ja telkkari. Siinä on ihminen ja sen elämäntapa muuttunut niin paljon kun vertaa siihen millaiseen ihmiseen alussa rakastui. Toki eirkseen masennus mutta jos tilanne on pitkään tuollainen, ei ihme että alkaa vihreämmät nurmet kiinnostamaan.

.

• ELITE MEMBER
  • pojat on poikia
« Reply #2 on: December 06, 2009, 13:24:02 pm »
ihan vastaavaa kuin ryyppäys ja ketjutupakointi tms. tuo sipsien syönti.
We'll have some coffee flavoured kisses honey.

tytteli

• Full Member
« Reply #3 on: December 07, 2009, 08:07:55 am »
ihan vastaavaa kuin ryyppäys ja ketjutupakointi tms. tuo sipsien syönti.
Niinhän se onkin, tuo olikin yksi esimerkki vain. :)