Author Topic: Miss Universe 1980  (Read 2627 times)

229

• Guest
Miss Universe 1980
« on: June 15, 2004, 12:55:00 pm »

30th June 1981: President Ronald Reagan smiles as Miss America Kim Brede (R) and Miss Universe Shawn Weatherly kiss him on both cheeks, inside the Oval Office, Washington, DC. They stand by the fireplace, below a painting of George Washington. The women wear their tiaras and title sashes.

1684

• Guest
(No subject)
« Reply #1 on: June 17, 2004, 17:41:00 pm »

2370

• Guest
(No subject)
« Reply #2 on: June 19, 2004, 23:57:00 pm »
Mu 1979 Maritza Sayalero (Venezuela)ja Shawn Weatherly:
       [Roll Eyes]

1684

• Guest
(No subject)
« Reply #3 on: June 20, 2004, 12:58:00 pm »
Mä kysyn nyt Annamilta hyvin typerän kysymyksen, mutta kun mua VAIVAA!! Siis mitä markkeeraa noi pyörivät silmät sun viesteissä! Kun lähes joka kuvan perässä ne aina on. Aluksi luulin, että laitat noi silmät sellasiin kuviin jotka saa sut hymähtämään joka kauhusta tai korniudesta, mutta enää en pysy kärryillä.....   [Smile]  
Varsinkin kun tuo kuva tuossa yllä on UPEA!

2370

• Guest
(No subject)
« Reply #4 on: June 20, 2004, 01:19:00 am »
Joo, silmät on just niin kuin sinä ajattelitkin, mutta myös silloin kun kuva on upea!
Siis se ilmaisee, että ihmettelen (esim jotain valintaa), hymähtelen (niin kuin ajattelitkin korniutta yms) tai sitten olen  ihastuksissa: niin kuin nyt tuokin kuva on niin upea, että silmät pyörii: Siis kerran sanoinkin tuolla jossain, kun laitoin noi silmät, että kai nyt tiedätte, mihin suuntaan nyt pyörii!
Niin, sitten ainahan nuo eivät mahdu mukaan, jos kuvia jo muutenkin  niin paljon, kun lasketaan kuviksi tuokin. Esim usein olen laittanut täyden (8) määrän kuvia, niin tuo pitää sitten jättää pois niistä, vaikka haluisi jostain kuvasta pyörittää ihastuksesta tai 'vihastuksesta'.

1684

• Guest
(No subject)
« Reply #5 on: June 20, 2004, 01:32:00 am »
Okei, tulipahan tuokin sitten selväksi. Itse kun käytän noita pyöriviä vain tuohon tarkoitukseen mitä itse edella mainitsin. Ja sitten jos tekee mieli pyörtyä ihastuksesta niin laitan   [love]  

Mä kun olen aina luullut että samaa se Annamikin mutta sitten kerran näin jossain pyörivät silmät sanan UPEA perässä niin aattelin että hetkonen! Mutta okei, asia pihvi!

Emppu

• Guest
(No subject)
« Reply #6 on: June 20, 2004, 09:58:00 am »
Nyt se selvisi sitten minullekin, Annamin silmät,
nuo pyörivät silmät aina muistetaan,
kun olen ihmetellyt miksi kauneuden mykistäessä silmät vaan pyörii kuin ei ymmärtäisi!
Maritzan ja Shawnin kuva on   [smlove]  
miltähän vuodelta lienee, 1980 vai?

2370

• Guest
(No subject)
« Reply #7 on: June 21, 2004, 00:19:00 am »
quote:
Alunperin lähettänyt Emppu:
Nyt se selvisi sitten minullekin, Annamin silmät,
nuo pyörivät silmät aina muistetaan,
kun olen ihmetellyt miksi kauneuden mykistäessä silmät vaan pyörii kuin ei ymmärtäisi!
Maritzan ja Shawnin kuva on     [smlove]    
miltähän vuodelta lienee, 1980 vai?

No, kun on niin kaunis, niin eihän sitä ymmärräkään ja silmät vaan pyörii. Mutta sitten kun on oikein huikean kaunis voi laitaa tuon    [love]   . Olen sitä vaan käyttänyt säästeliäästi, kun love tuntuu vähän sellaiselta ettei sitä nyt ihan joka kauniillekaan: huipuille vaan.  
Vastaavasti silmät pyörii, kun joku on omasta mielestä sarjaa: huhhuh ja voivoi eli menee sinne antimissipuolelle päin. No voishan sillon tietenkin laittaa    [Eek!]  
Mutta tuo    [Roll Eyes]   on sellaista hämmästystä puoleen ja toiseen, että onpa kaunis tai eipä ole kaunis. No, ehkä vähän sekavaa toisten arvata kumpi kyseessä: pitääpä miettiä ja aina kun nuo eivät kuvarajoituksen vuoksi mahdu.

Niin en tiedä miltä vuodelta tuo Maritzan ja Shawnin kuva on,  sitä itsekin mietin: voisiko olla 1980.

1684

• Guest
(No subject)
« Reply #8 on: June 20, 2004, 13:21:00 pm »
Pakkohan tuon kuvan on olla vuodelta 1980 koska sinä vuonna Shawn valittiin Miss USAksi. Toi on ihan perinteinen kuva ollut tuohon aikaan että hallitseva Miss Universe ja sitten seuraavaksi valittu Miss USA ikuistetaan yhdessä. Toi kuvahan on sitten ennen vuoden 1980 Miss Universe -kisaa koska eihän Maritzalla muuten enää ois tuota Miss Universe -nauhaa vaan se olisi Shawnilla. Noita on siis enempikin.... Muistan nähneeni vastaavan ainakin seuraavista

Universe 84 ja USA 85
Universe 85 ja USA 86
Universe 87 ja USA 88

täytyykin etsiä ja laittaa omiin vuosiinsa....  [Smile]

1684

• Guest
(No subject)
« Reply #9 on: June 20, 2004, 18:15:00 pm »
Enpä muista minäkään nähneeni tältä vuodelta kuvaa voittajista. Ainoa mitä olen nähnyt on tämä missä on top3   [Confused]  

Miss Universe 1980, Shawn Weatherly ja Miss USA 1981, Kim Seelbrede

vanhaluumu

• Global Moderator
(No subject)
« Reply #10 on: June 20, 2004, 18:21:00 pm »
aikun tuo miss usa 81 on kaunis.   [love]   kalpeneepi miss universe rinnallaan!!
- Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kun ellun kanat -

1231

• Guest
(No subject)
« Reply #11 on: June 20, 2004, 18:32:00 pm »
Harmi, ettei ole kuvaa koko top vitosesta, mutta tuo top 3 on upea. Kyllä ok-voittaja Shawn silti kalpenee aika lailla noiden huikeiden prinsessojen rinnalla.  [love]  

Toi Shawnin seuraaja Kim Seelbrede on tollainen pikkusievä. Mutta siitä sitten enemmän tuolla vuodessa 81, jos vaan näen sen joskus. Tosin mulla on tuosta vuodesta paljon kuvia, eikä ole Kim kummempi niissäkään. Mutta verrattuna viime vuosien Miss Usiin:  [love]

2370

• Guest
(No subject)
« Reply #12 on: June 20, 2004, 22:03:00 pm »
Tässä Shawn juuri valittuna Miss USA:ksi ja oikealla 1. pp Jineane Ford, josta sitten tuli vuoden 1980 Miss USA:
         [Roll Eyes]

1231

• Guest
(No subject)
« Reply #13 on: June 20, 2004, 22:06:00 pm »
Tästä kai kaikki olemme samaa mieltä, että ei ole parhaita kuvia Shawnista tuo USA-top 3 -kuva. Onko siinä Shawn 50-vuotisjuhlakuvassaan tyttäriensä kera...   [thum]

1231

• Guest
(No subject)
« Reply #14 on: June 21, 2004, 02:28:00 am »
Tällainen kuva top viidestä sentään löytyi. Kovin on suttuinen ja Ruotsin vaalea Evakin näyttää tummalta.

Varsin upea kärkiviisikko, paitsi Filippiinit. Vasemmalta: Skotlanti (1. pp.), Filippiinit (3. pp.), Uusi-Seelanti (2. pp.), USA (Miss Universe 1980) ja Ruotsi (4. pp.). Ruotsi sijoittui kolmannen kerran peräkkäin Universessa viidenneksi!

Uuden-Seelannin huikea Diana Delyse   [love]