Author Topic: Aishwarya Rai - Miss World 1994  (Read 9346 times)

2293

• Guest
(No subject)
« Reply #15 on: August 14, 2004, 02:18:00 am »
quote:
Alunperin lähettänyt Rantsu:
[Roll Eyes]  

Toi Aish... mikä se nyt onkaan... niin on aina ollut tollanen pikkulinnunnaama. Sievä, mutta ei Miss World -voittotasoa...

[thum]    [thum]    [thum]    [thum]    [thum]   Juu ei todellakaan!

1231

• Guest
(No subject)
« Reply #16 on: August 14, 2004, 02:19:00 am »
Eipä se Rantsun ykkönenkään mikään yllätys tule olemaan, ainakaan MU-keskusteluja seuranneelle. Mahtoikohan Miäsparka ollenkaan noteerata erästä UPEAA supervaaleaa kaunokaista eräästä kauniista saarivaltiosta.  [love]

2370

• Guest
(No subject)
« Reply #17 on: August 14, 2004, 02:42:00 am »
Olikos tuolla saarivaltiotytöllä synttärit kisojen aikana?   [Roll Eyes]

1231

• Guest
(No subject)
« Reply #18 on: August 14, 2004, 02:57:00 am »
Tuosta ei mulla ole kyllä mitään tietoa.

2293

• Guest
(No subject)
« Reply #19 on: August 14, 2004, 21:08:00 pm »
Parit huomiot ennen kuin huomen illalla paukahtaa arvioni tänne:
- Semisti valinnat oli aika kauheita! Mukana oli kyllä muutama tosi hyväkin, mutta tosi huonoja myös mukana!   [Confused]  
- Yksi kisan vakuuttavimmista kaunottarista on Milkan mielestä "paukapää"!   [Roll Eyes]  
- Mä katselin jo aiemmin nää kisat sillai vähemmän intensiivisesti ja nyökyttelin Puerto Ricolaisen kohdalla, että "onpas vaihteeksi aikamoinen kaunotar Puertosta..." Nyt vasta tajusin, että kukas se siinä onkaan!   [thum]

1684

• Guest
(No subject)
« Reply #20 on: August 14, 2004, 21:15:00 pm »
quote:
Alunperin lähettänyt Mansen Miäs:
Yksi kisan vakuuttavimmista kaunottarista on Milkan mielestä "paukapää"!    [Roll Eyes]  

Jaahas, mä olen kyllä ihan täysin sitten unohtanut tollasen että oisin jotain tämän vuoden kisaajaa sanonut PAUKAPÄÄKSI!!!   [Confused]    [thum]  
Mutta kai se näin sitten on kun Miäs niin sanoo....

2293

• Guest
(No subject)
« Reply #21 on: August 14, 2004, 21:20:00 pm »
Tää menee nyt todella helpoksi arvata, että kenestä on kysymys, mutta vilkaisin MU-98-topicia, että mitä tästä mua miellyttäneestä kaunottaresta on kirjoitettu! En muista oliko just "paukapää", mutta ainakin joku vastaava kohteliaisuus!   [Mad]    [Roll Eyes]

1684

• Guest
(No subject)
« Reply #22 on: August 14, 2004, 21:45:00 pm »
Ahaa, joo nyt selkisi. Paukapääksi joo todellakin olen haukkunut ja pysyn mielipiteessäni. Ihan sekopää oli tämä lipputanko josta niin pidät! Etkö muista miten esiintyi Miss Baltic Sea -kisassa!!!   [Eek!]

2293

• Guest
(No subject)
« Reply #23 on: August 14, 2004, 22:04:00 pm »
[thum]   Kyllähän missi nyt hieman seko saa olla! En muista tuon vuoden miss Balticista kyllä yhtään mitään -en varmuudella edes sitä, että olenko nähnyt. Mutta kaunishan tämä itänaapurimme nainen kiistatta on... Ja eikös MU-arvostelussaan sekä Rantsu että Milka hyljeksi häntä!   [Confused]   Emppu taisi sentään tykätä!   [thumb]   Eipä sillä, että ei tuo Anna nyt aivan kärkeä listallani tule olemaan!
Taas oli muuten melkoisen olemattomat perintöprinsessat...   [Confused]

Emppu

• Guest
(No subject)
« Reply #24 on: August 14, 2004, 23:32:00 pm »
quote:
[QB   Emppu taisi sentään tykätä!    [thumb]    Eipä sillä, että ei tuo Anna nyt aivan kärkeä listallani tule olemaan!
Taas oli muuten melkoisen olemattomat perintöprinsessat...    [Confused] [/QB]

Anna Maldovastako on kysymys...   [Embarrassed]  
ihan söpö Miss Baltic minun mielestäni!
Siis minun täytyi metsästää Page-sivuilta kyseinen vuosi, että tiedän mistä puhutte   [thum]  
etten taas vaihda mielipidettä kun en tiedä missä mennään...   [Wink]  
siis minun muisti on kuin kananlento!
Mutta joskus kuin norsulla....   [Big Grin]  
Se Baltic-vuosi oli kyllä aika kehnohko...
Puola oli söpö ja hieman ehkä Tanska ja hieman Latvia...
ei varmaan tietoa nyt...   [Roll Eyes]

1231

• Guest
(No subject)
« Reply #25 on: August 15, 2004, 01:58:00 am »
Enpäs sitten ole vielä ehtinytkään mitään arvioita tehdä ja jää kyllä huomisyöhön. Tarkistetaan nyt, oletteko te saaneet mitään aikaan...  [Wink]  

quote:
Semisti valinnat oli aika kauheita!

Tässä todella samaa mieltä! Edes yhtään superkaunotarta eivät onnistuneet mun mielestä semiin saamaan, kuten Äijän mielestä. Tälläsiksi nää Worldit meni 90-luvulla.  [Mad]   80-luvulla semistit olivat aina niin upeita...  [cry]

1231

• Guest
(No subject)
« Reply #26 on: August 15, 2004, 02:02:00 am »
quote:
Mutta kaunishan tämä itänaapurimme nainen kiistatta on... Ja eikös MU-arvostelussaan sekä Rantsu että Milka hyljeksi häntä!    [Confused]    

No mä en kyllä Annaa mitenkään erityisemmin hyljeksi! Mulle hän on ollut aina kolmen pisteen missi (kotona pisteytän missit aina asteikolla 1-5) eli hyvin keskivertokamaa.  [bigglasses]  

Mä voin paljastaa listastani sen verran, että eurooppalaiset jyrää!  [thumb]

1684

• Guest
(No subject)
« Reply #27 on: August 15, 2004, 11:52:00 am »
quote:
Alunperin lähettänyt Rantsu:
Mä voin paljastaa listastani sen verran, että eurooppalaiset jyrää!   [thumb]

Nyt kyllä valehtelet! Siis ei voi mitenkään pitää paikkaansa!  [thum]

2293

• Guest
(No subject)
« Reply #28 on: August 15, 2004, 19:15:00 pm »
Tietääkö kukaan linkkiä mistä löytyisi näiden kaikkien -94 kisaajien "lättylähikset"? Olisi meinaan monessakin mielessä apua oman top kympin järjestämisessä! Semistien järjestämistä en ole vielä edes aloittanut, mutta onneksi sentään ykkösen voi laittaa suoraan...    [thum]      [Embarrassed]  
Mun omaan top kymppiin muuten mahtuu tasan yksi lattari!!! On siinä Milkalla ihmettelemistä...   [Embarrassed]  

P.S Se miss Eurooppa -91 ohjelma oli muuten todellakin dokumentti eikä normaali kisalähetys! (muistan katselleeni!)

1231

• Guest
(No subject)
« Reply #29 on: August 15, 2004, 19:31:00 pm »
Joo, tiedän linkin, jossa kaikkien viralliset headshotit. Mutta en tiedä, kannattaako sitä julkaista, Suomen upea Mia Forsell on nimittäin niissä niin... vähemmän upea.  [Eek!]   Haluatko silti, Miäs?

Mulla sama juttu, 1 lattari top kymppiin mahtuu. Tää on ihan hyvä juttu Miäs, sillä Milkalla niitä kuitenkin riittää muidenkin edestä.  [Roll Eyes]  

Ilmeisesti tuota -91 Eurooppaa ei sitten tullut ollenkaan normaalina kisalähetyksenä???  [Confused]