Author Topic: Aishwarya Rai - Miss World 1994  (Read 9346 times)

69

• Guest
Aishwarya Rai - Miss World 1994
« on: July 24, 2003, 01:32:00 am »

AISHWARYA RAI

Emppu

• Guest
(No subject)
« Reply #1 on: July 24, 2003, 21:16:00 pm »
Mikä kaunotar hän onkaan....   [love]  
valitettavasti Empulla ei ole näitä Worldejä kuin parit nauhalla
niin ei voi muuta kuin
kuvia nähneenä sanoa,
että siinä vasta on kaunotar!
  [smlove]

vanhaluumu

• Global Moderator
(No subject)
« Reply #2 on: July 26, 2003, 00:14:00 am »
juu emppura tassa on yksi kauneimmista miss worldeista ikuna! pitaakin laittaa kaunein MW kisa tanne!
tytto oli kylla kauneimmillaan kisassa, kisan jalkeiset kuvat eivat minusta olleet enaan ihan yhta loistavia!
- Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kun ellun kanat -

2370

• Guest
(No subject)
« Reply #3 on: April 28, 2004, 13:03:00 pm »
  [Roll Eyes]

2370

• Guest
(No subject)
« Reply #4 on: May 05, 2004, 18:04:00 pm »
  [Roll Eyes]

Emppu

• Guest
(No subject)
« Reply #5 on: May 05, 2004, 21:18:00 pm »
Huh, mikä ilo silmille
ja jälleen kerran näitä miun silloin tykkäämiäni kaunokaisia!
  [smlove]    [thumb]    [love]

1231

• Guest
(No subject)
« Reply #6 on: May 05, 2004, 21:29:00 pm »
Onhan toi kaunis, mutta jotenkin vaan ei kolahda. Ei ole koskaan kolahtanut.

1684

• Guest
(No subject)
« Reply #7 on: May 05, 2004, 22:04:00 pm »
Ei ole erityisemmin minuunkaan kolahtanut tämä Aishwarya, mutta kyllä hän voittonsa ansaitsi siitä kymmeniköstä joka silloin valittiin!   [Smile]

2370

• Guest
(No subject)
« Reply #8 on: June 22, 2004, 12:26:00 pm »

[Roll Eyes]

2293

• Guest
(No subject)
« Reply #9 on: June 22, 2004, 01:03:00 am »
Nyt on Annamilla ehdottomasti väärän näköinen hymiö! Näitähän tässä kaivataan ja paljon:   [love]    [love]    [love]  
Ei ihan turhaan mainosteta Aishwaryaa maailman kauneimpana naisena niin monessa paikassa!  WAU!

2370

• Guest
(No subject)
« Reply #10 on: June 22, 2004, 01:21:00 am »
Ei, ihan oikea hymiö tuossa on! Mutta minun systeemi on kai vähän sekava ja ehkä sitten vaikea arvata mitä tarkoitan.
Laitan tähän vastauksen, jonka laitoin tuolla toisessa topicissa, kun tätä minun silmien pyöritystä Milkakin ihmetteli!

No, kun on niin kaunis, niin eihän sitä ymmärräkään ja silmät vaan pyörii. Mutta sitten kun on oikein huikean kaunis voi laitaa tuon  [love]  . Olen sitä vaan käyttänyt säästeliäästi, kun love tuntuu vähän sellaiselta ettei sitä nyt ihan joka kauniillekaan: huipuille vaan.
Vastaavasti silmät pyörii, kun joku on omasta mielestä sarjaa: huhhuh ja voivoi eli menee sinne antimissipuolelle päin. No voishan sillon tietenkin laittaa  [Eek!]  
Mutta tuo on sellaista hämmästystä puoleen ja toiseen, että onpa kaunis tai eipä ole kaunis. No, ehkä vähän sekavaa toisten arvata kumpi kyseessä: pitääpä miettiä ja aina kun nuo eivät kuvarajoituksen vuoksi mahdu.
Siis se  [Roll Eyes]  ilmaisee, että ihmettelen (esim jotain valintaa), hymähtelen (korniutta yms) tai sitten olen ihastuksissa: niin kuin nyt tuokin kuva on niin upea, että silmät pyörii: Siis kerran sanoinkin tuolla jossain, kun laitoin noi silmät, että kai nyt tiedätte, mihin suuntaan nyt pyörii!

2293

• Guest
(No subject)
« Reply #11 on: June 25, 2004, 09:24:00 am »
quote:
Alunperin lähettänyt Annami:
Ei, ihan oikea hymiö tuossa on! Mutta minun systeemi on kai vähän sekava ja ehkä sitten vaikea arvata mitä tarkoitan.
Laitan tähän vastauksen, jonka laitoin tuolla toisessa topicissa, kun tätä minun silmien pyöritystä Milkakin ihmetteli!

No, kun on niin kaunis, niin eihän sitä ymmärräkään ja silmät vaan pyörii. Mutta sitten kun on oikein huikean kaunis voi laitaa tuon   [love]   . Olen sitä vaan käyttänyt säästeliäästi, kun love tuntuu vähän sellaiselta ettei sitä nyt ihan joka kauniillekaan: huipuille vaan.  

No voihan elämän kevät sun kanssa Ami! Jos nuo kolme kuvaa tuolla ylempänä ei ole ehdotonta huippua, niin mikä sitten!?? (Mulla ei tosin enää näy kuin keskimmäinen!) Siis jos sun Ameliasi pääsisi joskus edes lähelle tuota tasoa, niin en taatusti "love-naamoja" säästelisi!
Aina väliin näkee tuollaisia Aiswarya kuvia, jotka saavat meikäläisen ihmettelemään, että josko se Lara onkaan kaikkein kaunein! Toinen joka pystyy jonkin verran valtaistuinta horjuttelemaan on tuo MU1979 Maritza.
Luin kyllä selvityksesi Milkalle noista hymiöistä jo ajat sitten ja juuri siksi asia ihmetyttääkin. Siis onko sun mielestä tosiaan "maailman kaunein nainen" vain joku kohtuu hyvä?   [Confused]

2370

• Guest
(No subject)
« Reply #12 on: June 26, 2004, 00:02:00 am »
Joo, olen kovin säästeliäs ollut tuon     [love]    hymiön kanssa.
Nuo kuvat ovat todellakin huippukuvia (ei minullakaan näy enää kuin kaksi) ja huom! nuo kaksi kuvaahan ovat minun laittamia tänne, koska ovat niin ihania ja halusin muitakin siis niillä ilahduttaa: kertoohan tämäkin nyt jotain mitä ajattelen Aishwaryasta: Ihana on!
Enhän muuten ole vielä listannut näitä Miss Worldejä omaan topkymppiin! Katsotaan nyt mihin Aishwarya yltää siinä!     [Smile]    

Mitä sitten Laraan tulee olen harmitellut, että jätin oman 10-topin ulkopuolella: oli kyllä siinä alustavassa joukossa(siinä taisi olla 17 mukana lopulta), jonka keräsin ensin kauneimmiksi  joista sitten tuon kymmenikin lopulta valitsin.
Mutta kuten sanoin tuolla Mikä täällä kiinnostaa, mikä ei ja miksi? -topicissa: enkä voi sanoa, etteikö listoissani olisi jotain korjaamisen varaakin, kun uusia kuviakin listauksien jälkeen nähnyt. Nimenomaan Lara kuuluu näihin, mutta en nyt enää taida sitä listaa lähtee muuttamaankaan. Olkoon vaikka niin, että Lara on jaetulla kymmenennellä sijalla (mielessäni ajattelen että ehkä sijoitus voisi olla parempikin)
Mutta kerrohan nyt sinäkin Miäs tuolla topicissa noista omista kiinnostuksen kohteista, vaikka kyllähän ne kokolailla selväksi on käynyt, mikä sinua täällä forumissa kiinnnostaa.     [Wink]    

Enkä ole sanonut, että Amelia olisi maailman kaunein nainen, mutta tuli nyt vaan ykköseksi Miss Universumeissa: kauneinhan voi olla vaikka joku muu missi, joka ei ole voittanut (jonka minun mielestäni olisi pitänyt voittaa MU) tai kaunein voi olla esim joku Miss World tai ei missi ollenkaan (sillä kauniita malleja ja filmitähtiäkin riittää). Mutta pysytellään nyt näissä missien kauneudessa eli siis maailman kaunein missi.  Sillä maailman kaunein nainen on jo hyvin vaikea tehtävä valita (niin kuin maailman komein mieskin  [Wink]  )
   [Embarrassed]    
Ai niin, tässä vielä 'paketti' Aishwaryaa!
No, ehkä nuo linkit ovat entuudestaan tuttujakin.

http://directory.google.com/Top/Arts/People/R/Rai,_Aishwarya/Fan_Pages/  

(puhdasta luonnollista kauneutta !)

2293

• Guest
(No subject)
« Reply #13 on: August 14, 2004, 01:29:00 am »

Eiköhän kuvat puhu puolestaan...   [love]    [love]    [love]

1231

• Guest
(No subject)
« Reply #14 on: August 14, 2004, 02:15:00 am »
[Roll Eyes]  

Toi Aish... mikä se nyt onkaan... niin on aina ollut tollanen pikkulinnunnaama. Sievä, mutta ei Miss World -voittotasoa...