Joo, olen kovin säästeliäs ollut tuon
![[love]](graemlins/love.gif)
hymiön kanssa.
Nuo kuvat ovat todellakin huippukuvia (ei minullakaan näy enää kuin kaksi) ja huom! nuo kaksi kuvaahan ovat minun laittamia tänne, koska ovat niin ihania ja halusin muitakin siis niillä ilahduttaa: kertoohan tämäkin nyt jotain mitä ajattelen Aishwaryasta: Ihana on!
Enhän muuten ole vielä listannut näitä Miss Worldejä omaan topkymppiin! Katsotaan nyt mihin Aishwarya yltää siinä!
Mitä sitten Laraan tulee olen harmitellut, että jätin oman 10-topin ulkopuolella: oli kyllä siinä alustavassa joukossa(siinä taisi olla 17 mukana lopulta), jonka keräsin ensin kauneimmiksi joista sitten tuon kymmenikin lopulta valitsin.
Mutta kuten sanoin tuolla Mikä täällä kiinnostaa, mikä ei ja miksi? -topicissa: enkä voi sanoa, etteikö listoissani olisi jotain korjaamisen varaakin, kun uusia kuviakin listauksien jälkeen nähnyt. Nimenomaan Lara kuuluu näihin, mutta en nyt enää taida sitä listaa lähtee muuttamaankaan. Olkoon vaikka niin, että Lara on jaetulla kymmenennellä sijalla (mielessäni ajattelen että ehkä sijoitus voisi olla parempikin)
Mutta kerrohan nyt sinäkin Miäs tuolla topicissa noista omista kiinnostuksen kohteista, vaikka kyllähän ne kokolailla selväksi on käynyt, mikä sinua täällä forumissa kiinnnostaa.
Enkä ole sanonut, että Amelia olisi maailman kaunein nainen, mutta tuli nyt vaan ykköseksi Miss Universumeissa: kauneinhan voi olla vaikka joku muu missi, joka ei ole voittanut (jonka minun mielestäni olisi pitänyt voittaa MU) tai kaunein voi olla esim joku Miss World tai ei missi ollenkaan (sillä kauniita malleja ja filmitähtiäkin riittää). Mutta pysytellään nyt näissä missien kauneudessa eli siis maailman kaunein missi. Sillä maailman kaunein nainen on jo hyvin vaikea tehtävä valita (niin kuin maailman komein mieskin
![[Wink]](wink.gif)
)
Ai niin, tässä vielä 'paketti' Aishwaryaa!
No, ehkä nuo linkit ovat entuudestaan tuttujakin.
http://directory.google.com/Top/Arts/People/R/Rai,_Aishwarya/Fan_Pages/
(puhdasta luonnollista kauneutta !)