Author Topic: Miss Universe 1994  (Read 8395 times)

1231

• Guest
(No subject)
« Reply #15 on: June 11, 2003, 22:45:00 pm »
Täällä odotellaan, Emppu.  [Wink]  

Kumma juttu muuten, miten tämä -94 vuosi ei tunnu kiinnostavan ihmisiä ollenkaan samassa määrin kuin nuo aikaisemmat. Musta ainakin taso oli oikein kelvollinen, toisin kuin muutamana muuna vuonna ennen tätä.  [Smile]

Emppu

• Guest
(No subject)
« Reply #16 on: June 12, 2003, 12:14:00 pm »
Juu vielä saatte ootellakin!   [angel]  

Välikommentteja tulee tässä....
tuomareissa istunut Norjan Mona Grudt onkin kaunistunut aivan älyttömästi missivuodestaan 90!!
Siis aivan lutuinen oli!

Empun suosikeista pääsi finaaliin siis 8!   [Embarrassed]  
Mahtavaa tosiaan, mutta kyllä käy vipinää nyt sitten!
Filippinitkin on aika jees paketti, vaikka ei kuulunutkaan alkukuvioihin minulla!

Lauluesitys: Aladdin kaunis kappale sopi neitosille iltapuvuissa kuin nenä naamaan,
sillä rauhallinen biisi sai aikaan ihania elämyksiä, kun ehti nähdäkin missejä puvuissaan, kun he nätisti liitelivät!
Muuten ihanko totta MU93 Dayanara itse kiekaisi luikauttaa laulua siinä välissä??
Kaunishan hän olikin ja jos Marc Almond on hänen nykyinen mies niin en ihmettele ollenkaan vai kenekäs mies se nyt tämä laulukurkku onkaan?

Sen voin sanoa, että jyvät erottuu nyt akanoista ja voittaja on aivan täydellinen pakkaus!
  [love]  
Kaipaamaan jään finaaliin: Belgia (Luumu tiesi sen Empun söpöliinejä), Puola, Irlanti, Australia (todellakin miksi hän tippui?), Unkari... niin....
saa ihmetellä sillä heistä näki vaan ne välähdykset!
  [Embarrassed]

1231

• Guest
(No subject)
« Reply #17 on: June 17, 2003, 12:27:00 pm »
Tasan kuukausi tänään siitä, kun aihe alkoi ja Emppu se pihtaa vieläkin tarkkaa järjestystään. No, mäpäs tiedänkin voittajan.  [Wink]  

Jokos vihdoinkin siirrytään seuraavaan vuoteen, mulla se jo melkein arvosteltuna? Vai onko porukka jo kyllästynyt?

vanhaluumu

• Global Moderator
(No subject)
« Reply #18 on: June 17, 2003, 09:51:00 am »
eika olla kyllastytty! olen patistellut tuota emppuraakin jo etta paastaan uuteen vuoteen! vai pitaisiko piristykseksi ottaa joku muu kisa valiin jos arvostelijoilla on ylikuntoa? vai onko ne vaan nama lomatouhut? etta erkaannutaan koneelta ja kollotetaan sohvalla kultsin kainalossa....  [Embarrassed]    [thumb]
- Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kun ellun kanat -

Emppu

• Guest
(No subject)
« Reply #19 on: June 17, 2003, 11:09:00 am »
quote:
Alunperin lähettänyt vanhaluumu:
eika olla kyllastytty!  etta erkaannutaan koneelta ja kollotetaan sohvalla kultsin kainalossa....   [Embarrassed]      [thumb]

Juuhuu, täällä minä todellakin yritän vähentää nettiriippuvuuttani ja köllöttää sen ukokullan kainalossa ja vähän noita pihahommia myöskin, puiden halkomista (katson kun mies tekee kylläkin  [Smile] ), kukkien istuttamista ja hoivaamista ja kaikenlaista sellaista, sillä nyt on KESÄ!!
Kylmyydestä huolimatta, nyt on ihana kesä!!

Tuo videon arvostelu jää aina kesken,
kun tulee jotakin muuta... hmm... en aina edes ymmärrä mitä!   [thum]  

Kerron ykkösinhokkini tässä sitten teille
ja se on se avaruusolento Venezuelasta!   [18_crazy]  
Moni kaunis ei ollutkaan sitten finaalissa niin kaunis kuin luulin ensiesittelyissä olevan!
Olen ainakin pettynyt Kreikkaan, ihan outo ainakin hiusmalliltaan!
Filippiinit taas on ollut vaan plussaa koko ajan!!

Katsotaan jos joskus ensi viikolla viimestään!  
Aloittakaa vaan jotakin uutta kivaa, vaikka seuraava vuosi!! Voin aina yllättää ...   [king]

Emppu

• Guest
(No subject)
« Reply #20 on: June 17, 2003, 11:13:00 am »
quote:
Alunperin lähettänyt Rantsu:
Tasan kuukausi tänään siitä, kun aihe alkoi ja Emppu se pihtaa vieläkin tarkkaa järjestystään. No, mäpäs tiedänkin voittajan.   [Wink]  

Kyllä voittaja on Intian Sushmita Sen!   [love]  
Kyllä Ranstukka, olet oikeassa se ensiesittely oli yllättävän mitäänsanomaton tältä kaunokaiselta!!
Kyllä hitaasti hyvä tulee!
Kyllä kiinnostaa nämä hommat vieläkin!
Kyllä voidaan aloittaa ihan uusi eli seuraavat Universet, sillä siellä oli myöskin minun makuuni oleva  voittaja!   [Wink]  
Kyllä minä tykkään teistä ihan hirveesti,
Mumpsin vielä kun saisimme mukaan remmiin ja se IT dear!
Kyllä olen huomannut, että Milkainen on kadonnut??
  [angel]

1684

• Guest
(No subject)
« Reply #21 on: June 17, 2003, 13:19:00 pm »
Kyllä se Milka täällä koko ajan tilannetta seurailee mutta kaikkea ei jaksa aina kommentoida. Ja on pikkasen väsähtänyt tämä keskustelu muutenkin..... Ja varsinkin tämä meidän 94 keskustelu vähän jäi taka-alalle kun oli nuo 2003 kisat tässä samaan aikaan niin luonnollisesti meidän kaikkien mielenkiinto oli siellä!  [Smile]

1231

• Guest
(No subject)
« Reply #22 on: June 18, 2003, 12:07:00 pm »
quote:
Alunperin lähettänyt Milka:
Ja on pikkasen väsähtänyt tämä keskustelu muutenkin.....

Nyt näyttää vähän siltä, että Milka ja Emppu ovat väsähtäneet, mutta Luumu ja Rantsu eivät. Tosi kivaa, että Luumutar vielä jaksaa täällä mun kanssa! Rantsu kuitenkin vetäytyy koko heinäkuuksi nettilomalle ja elokuussa taas on paljon pois kotoa, mutta vajaat pari viikkoa vielä täällä kirjoittelee. Ja sormet syyhyy tuota 95 vuotta kohti...  [thum]  

Niin, ja syksyllä toivottavasti sitten aloitetaan World-arvostelut!  [love]

1684

• Guest
(No subject)
« Reply #23 on: June 18, 2003, 11:04:00 am »
Me mitään väsähtäneitä Empun kanssa olla, eihän?   [Smile]  
Tarkotin lähinnä että tämä meitin 94 keskustelu jäi ton 2003 kisan alle ja vähemmälle huomiolle.

Jaa kaksi viikkoa Rantsu täällä vielä hosu... ja sitten breikkiä. Mut eikös me nyt kuitenkin arvostella kaikki Universumit ennen Worldejä. Tuskin kuitenkaan kahdessa viikossa saadaan näitä loppuu että kyllä saa Rantsun Worldit odottaa syksyn yli.... Niin arviosin!   [Smile]

MITES TÄÄ NYT KAKSI KERTAA TULI KUN VÄHÄN VAAN KORJASIN. VOISKOS TÄN VIESTIN TÄÄLTÄ POISTAA?!

[ 18-06-2003, 11:06: Viestiä on muokannut: Milka ]

1684

• Guest
(No subject)
« Reply #24 on: June 18, 2003, 11:04:00 am »
Me mitään väsähtäneitä Empun kanssa olla, eihän?  [Smile]
Tarkotin lähinnä että tämä meitin 94 keskustelu jäi ton 2003 kisan alle ja vähemmälle huomiolle.

Jaa kaksi viikkoa Rantsu täällä vielä hosuu?... ja sitten breikkiä. Mut eikös me nyt kuitenkin arvostella kaikki Universumit ennen Worldejä. Tuskin kuitenkaan kahdessa viikossa saadaan näitä loppuu että kyllä saa Rantsun Worldit odottaa syksyn yli.... Niin arviosin!  [Smile]

Emppu

• Guest
(No subject)
« Reply #25 on: June 19, 2003, 00:49:00 am »
Juu, me ei olla Milkan kanssa väsähtäneitä,
katso Rantsullakka vaikka tätä sivua
kuka on vähiten tälle sivulle kirjoittanut!??  [thum]    [thum]    [smlove]  

Nyt vaan on kesä ja pitää nauttia jokaisesta kesän värähtelystä!
Tehdä kesätaikoja... mistähän ne näin kylmänä kesänä löytyisi ne
7 yrttiä, kukkaa tyynyn alle !   [Roll Eyes]

Tehkääpäs nyt vaan se seuraava vuosi, kyllä minä aina jotenkin puolittain perässä roikun!
  [thumb]

1684

• Guest
(No subject)
« Reply #26 on: June 23, 2003, 01:45:00 am »
Kas tällaisen kuvan löysin.... Miss Universe 1958 Luz Marina Zuluaga ja kolme ensimmäistä perintöprinsessaa Paola, Paula ja Carolina!    [Smile]  

Paulan miesmäisyys se vaan korostuu tässäkin kuvassa kun ympärillä on naisia...   [Smile]

[ 23-06-2003, 01:46: Viestiä on muokannut: Milka ]

1231

• Guest
(No subject)
« Reply #27 on: June 23, 2003, 05:00:00 am »
Joo, tuossa kuvassa tosiaan ovat yhdessä kaikki kolme peräkkäisten vuosien ekaa prinsessaa Kolumbiasta. Kyllä mun täytyy sanoa, että seuraavan vuoden Tatiana Castro hakkaa nuo kaikki selvästi, vaikka ei 6 parhaan joukkoon päässytkään. Mutta vaikka Carolina on heistä ainoa, josta olen tykäännyt, niin tuossa kuvassa Paola (-92) näyttää kauneimmalta. Vanha rouva on nätti myös.

Emppu

• Guest
(No subject)
« Reply #28 on: June 23, 2003, 13:22:00 pm »
Hmm... ihana kuva tuo Milkalaisen!
Aivan ihastuttava,   [love]  
varsinkin Carolina tulee nousemaan takuulla listallani
jo tuon kuvankin vuoksi!
Paola 92 ja Paula 93 ovat kauniita ja vanha lady myöskin!
Vaikeaa pistää järjestykseen, mutta
Carolina 94 ja Paula 93 siitä oikealta sivulta ovat parhaat sittenkin!!
  [love]

vanhaluumu

• Global Moderator
(No subject)
« Reply #29 on: June 23, 2003, 16:45:00 pm »
juu meikalainenkin on tykanny eniten carolinasta mutta tassa kuvassapa han on minusta heikoin! selvaa luumun kammoksumaa pallinaamaisuutta havaittavissa. vai onko turvoksissa....? kaunein yllattain kaapiomainen paola ja sitten taas vanhetessaan kasvoistaan kovasti edukseen soukistunutr paula! paula positiivinen yllattaja!
- Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kun ellun kanat -