Author Topic: marika fingerroos kuvia  (Read 37351 times)

2499

• Guest
(No subject)
« Reply #15 on: September 17, 2004, 18:39:00 pm »
quote:
Alunperin lähettänyt tinka:
Kummallisinta tässä sopassa on tämä suomalaisten ainainen kiinnostus/vouhotus toisten parisuhteista (julkkisten)...

Kyse ei kylläkään ole mistään suomalaisesta piirteestä, näistä jutuista elää niin monet lehdet...

Minusta Keskisen juttu vähän kuultaa läpi, kerrasta poikki-miehiä ollaan, ja kuitenkin tunnustaa kauan jatkuneen suhteen vasta kun Seiska sen muutenkin toisi julkisuuteen..

Anna Hill

• Full Member
(No subject)
« Reply #16 on: September 17, 2004, 21:15:00 pm »
Minäkin sain Seiskan tänään, joten kuulin varmaan tästä uutisesta viimeisenä.  [Big Grin]    [Wink]

Siinä haastattelussa oli niin paljon ihmeellistä selitystä ja selostusta, etten voi kuin nauraa!  [thum]  "Olemme tavanneet salaa ja olen pahoillani heidän puolestaan ja toivotan heille hyvää mutta nyt minä lähden oman petetyn kundikaverini kanssa etelän lomalle enkä tiedä näenkö Vesaa vähään aikaan!"

Ja se kirje...  [18_crazy]    [Roll Eyes]

2370

• Guest
(No subject)
« Reply #17 on: September 17, 2004, 21:53:00 pm »
Marika on myös  Bad Kitty Bikini Tour -tyttöjä!
http://www.dlc.fi/~bike/gg_2003/marika_01.jpg
  [Smile]

69

• Guest
(No subject)
« Reply #18 on: September 18, 2004, 15:02:00 pm »
La Dolce Vita:

Iltalehti kirjoittaa seuraavaa: Vesa Keskinen puolestaan uskoo, että häntä julkisuuden henkilönä käytettiin hyväksi. Siitä Keskinen joutui maksamaan kovan hinnan.

- Minulla on nyt sellainen tunne ja tieto, että tämä on laskelmoitu juttu. Siitä olen saanut luotettavaa tietoa korkealta taholta. Eilen tajusin, että olen ollut hyväuskoinen hölmö tässä hommassa, Vesa Keskinen sanoo.

-------------------------------------------

Jokainen lehti osaa laskea myös tulevaisuuden. Marikalla ei ole tämän lisäksi pahemmin annettavaa tulevaisuudessa verrattuna Keskiseen. Siksi Keskinen saa varmasti lopullisen uskottavuusvoiton tässä episodissa. Tuskin mikään media, joka haluaa jatkaa yhteistyötä Keskisen kanssa haluaa antaa sitä Marikalle. Itse uskon Marikan laskelmoineen koko jutun. Sääli kun hienot suhteet kaatuvat hölmöilyyn.   [sad]

69

• Guest

65

• Guest
(No subject)
« Reply #20 on: September 19, 2004, 11:16:00 am »
quote:
Alunperin lähettänyt Team:
La Dolce Vita:

Iltalehti kirjoittaa seuraavaa: Vesa Keskinen puolestaan uskoo, että häntä julkisuuden henkilönä käytettiin hyväksi. Siitä Keskinen joutui maksamaan kovan hinnan.

- Minulla on nyt sellainen tunne ja tieto, että tämä on laskelmoitu juttu. Siitä olen saanut luotettavaa tietoa korkealta taholta. Eilen tajusin, että olen ollut hyväuskoinen hölmö tässä hommassa, Vesa Keskinen sanoo.

Niin mä arvelinkin alusta alkaen, että Marika on käyttänyt Vesa Keskistä suunnitelmallisesti alusta lähtien hyväksi. Kun Vesa on alkanut ottamaan Marikaan etäisyyttä, niin Marika otti yhteyden Seiskaan välittämättä yhdestä parisuhteesta pennin vertaa.

Minulla on kaikki mahdollinen myötätunto Vesa Keskistä kohtaan.    

Samanlaisia missejä on stadissa muitakin ... esimerkiksi tapaus Viivi joka "metsästi" noin viisi vuotta sitten tietyn profiilin jannuja. Yhtenä uhrina oli Hjallis Harkimo ja Viivin "metsästyslistalla" oli myös Teemu Selänne, Jari Kurri ja Esa Tikkanen.

Mä tapasin kyseisen kauniskasvoisen Viivin Kaivohuoneella kun olin vielä sinkku. Viivi kysyi pilkun aikaan, että tarjoanko mä hänelle iltateet kotonani. Jossain vaiheessa tajusin, että jos suudelmista etenee pidemmälle, niin tästä neidosta saa maanvaivan ja vetäydyin nukkumaan toiseen makuuhuoneeseen. Joskus onneks järki kulkee jurrissakin.

Viivillä oli ollut jonkin tason "suhde" Hjalliksen kanssa ja sen jälkeen harrastanut puhelinterroria, niin kauan kunnes Hjalliksen mitta tuli täyteen ja hän vaihtoi puhelinnumerot. Viivi oli seuraavksi soittanut Leena Harkimolle ... jne ... sama kolmiodraama kuin Vesa Keskisellä!

Viimeksi näin Viivin kun hän kampesi Kovasen tilataksiin Kaivon edessä. Samaan taksiin meni mm. yksi edellä mainituista kiekkoilijoista. Soitin Kovasen tilataksiin yhdelle mukana olleista. Kännykkä oli suljettu, mutta jätin viestin vastaajaan. Aamulla kännykässäni oli tekstiviesti: Kiitos!

65

• Guest
(No subject)
« Reply #21 on: September 19, 2004, 13:48:00 pm »
Tolla edellä mainitulla esimerkillä halusin viestittää sitä, että miten Marika luulee hyötyvän Vesa Keskisen "polttamisesta".

EI MITENKÄÄN! Juttu kääntyy häntä itseään vastaan ja on jo kääntynyt!

Kerran kun tekee "viivit", niin turha luulla että se onnistuu toista kertaa. Tieto kulkee ilman mediaakin niille, joille se tieto on tärkeä!

Jos Marika metsästi vierelleen varakasta miestä, niin sen toiveen hän voi nyt viimeistään nakata lepikkoon. Korkeintaan jonkun valopään voi saada rinnalleen.

Nenna

• New Face
  • *
(No subject)
« Reply #22 on: September 19, 2004, 13:51:00 pm »
kiva kun annat esimerkkiä kyseisen kaltaisista henkilöistä la dolce vita!  [thumb]  
kyllä meitä on joka junaan ja joku vielä jää laiturille..tiedän myös erään tytön joka on samanlainen kuuluisuuden kipeä ja rahan perässä juoksia mun entinen erehtyi kyseiseen tyttöön ja sai oikean helvetin tehtyä sen elämästä, eikä se ymmärrä jos sille sanoo että voitko olla häirköimättä kun ei kiinnosta, se soittelee ja käy oventakana soittamassa ovikelloa kun sen puheiluihin ei vastata..
Tytön voi bongata teatterin vipistä iskemässä julkkiksia/varakkaita miehiä, ja ajamasta kovasen taksilla..
voi olla mahdollista että se on sama tyttö josta la dolce vita puhuu..
herääkin kysymys että miten joku voi "pimahtaa" noin pahasti?  [Confused]  
toivottavasti ihmiset ymmärtäisivät olla erossa siitä naisesta.. todella harmillista toimintaa   [sad]

69

• Guest
(No subject)
« Reply #23 on: September 19, 2004, 15:22:00 pm »
quote:
Alunperin lähettänyt La Dolce Vita:
Tolla edellä mainitulla esimerkillä halusin viestittää sitä, että miten Marika luulee hyötyvän Vesa Keskisen "polttamisesta".

EI MITENKÄÄN! Juttu kääntyy häntä itseään vastaan ja on jo kääntynyt!

Kerran kun tekee "viivit", niin turha luulla että se onnistuu toista kertaa. Tieto kulkee ilman mediaakin niille, joille se tieto on tärkeä!

Jos Marika metsästi vierelleen varakasta miestä, niin sen toiveen hän voi nyt viimeistään nakata lepikkoon. Korkeintaan jonkun valopään voi saada rinnalleen.

Juuri näin.

Monica

• Full Member
(No subject)
« Reply #24 on: September 19, 2004, 22:07:00 pm »
quote:

Minulla on kaikki mahdollinen myötätunto Vesa Keskistä kohtaan.

Minulla taas on kaikki mahdollinen myötätunto petettyä Ninaa kohtaan.

69

• Guest
(No subject)
« Reply #25 on: September 19, 2004, 23:05:00 pm »
Sama täällä. Ninalle Vesan salasuhde tuli täytenä yllätyksenä ja pahinta on, että suhteesta ei päässyt eroon vähemmän huomiotaherättävällä tavalla. No tämä viikonloppu on Tuurissa pakkailtu.

Ehkä suhde olisi ollut helpommin paikattavissa ilman Marikan julkisuudenkipeitä lausuntoja.  [18_crazy]

65

• Guest
(No subject)
« Reply #26 on: September 20, 2004, 09:51:00 am »
quote:
Alunperin lähettänyt Emma2:
Nyt meni viimeinenkin kunnioitus Keskistä kohtaan...

Nämä naisasiat eivät ole aina niin suoraviivaisia miehille. Kun ei tiedä tapauksesta varmasti sitä, kumpi on pokannut kumman. Jos Marika on pokannut Vesan, niin on ne miehille aina yhtä vaikeita tilanteita, kun kaunis nainen räpyttelee pitkiä silmäripsiä ja tekee ehdotuksen. Kukaan ei voi väittää toisin … jos väittää niin valehtelee.

65

• Guest
(No subject)
« Reply #27 on: September 20, 2004, 09:57:00 am »
quote:
Alunperin lähettänyt Team:
Ehkä suhde olisi ollut helpommin paikattavissa ilman Marikan julkisuudenkipeitä lausuntoja.   [18_crazy]

Jos tieto olisi tullut vain Ninalle ja media olisi vaiennut, niin tuskin Tuurissa muuttoa valmisteltaisiin!

2499

• Guest
(No subject)
« Reply #28 on: September 20, 2004, 10:31:00 am »
quote:
niin on ne miehille aina yhtä vaikeita tilanteita, kun kaunis nainen räpyttelee pitkiä silmäripsiä ja tekee ehdotuksen. Kukaan ei voi väittää toisin … jos väittää niin valehtelee.
Yritatkos tassa nyt sanoa, etta meidan naisten on toisia naisia kiittaminen, jos mies pysyy uskollisena? Eli olemme naiden rapsyripsien armoilla tassa asiassa?   [Roll Eyes]

Eeva

• Full Member
(No subject)
« Reply #29 on: September 20, 2004, 11:18:00 am »
quote:
Alunperin lähettänyt Manne:
quote:
niin on ne miehille aina yhtä vaikeita tilanteita, kun kaunis nainen räpyttelee pitkiä silmäripsiä ja tekee ehdotuksen. Kukaan ei voi väittää toisin … jos väittää niin valehtelee.
Yritatkos tassa nyt sanoa, etta meidan naisten on toisia naisia kiittaminen, jos mies pysyy uskollisena? Eli olemme naiden rapsyripsien armoilla tassa asiassa?    [Roll Eyes]

Hyvä pointti, Manne.
Toiset miehet on vahvempia näiden räpsysilmien edessä kuin toiset. Ja näitä vahvoja miehiä todellakin on olemassa, onneksi   [Smile]