Author Topic: marika fingerroos kuvia  (Read 37351 times)

Marika Fingerroos

• New Face
  • *
marika fingerroos kuvia
« on: March 17, 2003, 11:21:00 am »
Käykää tsekkaamassa uusia kuviani

Trump

• Full Member
(No subject)
« Reply #1 on: March 17, 2003, 18:25:00 pm »
Saatko noita jonnekin missä ei ole tiedonsiirtorajoitusta  [Smile]

R

Marika Fingerroos

• New Face
  • *
(No subject)
« Reply #2 on: March 18, 2003, 09:49:00 am »
Joo, sivut on tarkoitus siirtää...eivät aina toimi kovinkaan hyvin juuri tiedonsiirto rajoituksen takia. ilmoitan kyllä uuden osoitteen  [Big Grin]

Trump

• Full Member
(No subject)
« Reply #3 on: March 18, 2003, 10:07:00 am »
No nyt ne kuvat oli taas nähtävillä, mutta saitti meni lukkoon kolmen kuvan jälkeen. Puhumattakaan siitä että ne yritti tunkee koneelle Gatoria  [Smile]

Mutta...

Kuvat ovat kauniita ja niin olet sinäkin  [love]  

R

69

• Guest
MARIKA FINGERROOS
« Reply #4 on: September 16, 2004, 13:56:00 pm »

Tämän päivän Seiskassa on juttu Marika Fingerroosin miesseikkailusta. Valitettavasti kyseessä oli varattu mies ja seikkailu tuhosi ihmissuhteen.

Marikan haastattelu:
http://www.missi.net/marikaf.htm

69

• Guest
(No subject)
« Reply #5 on: September 16, 2004, 13:58:00 pm »
Vesa Keskisen erotiedote

Olen tänään kertonut Ninalle, että suhteemme on ohi, koska olen tehnyt häntä kohtaan väärin ja pyytänyt anteeksiantoa. Se, mikä tähän johti, sillä ei ole mitään merkitystä - otan kaiken vastuun harteilleni. Ninan menetys oli elämäni suurin tragedia, mutta itse olen sen aiheuttanut enkä ketään muuta voi siitä syyttää. Itse en ole souda & huopaa -tyyppiä eli meillä ei ole mahdollisuutta jatkaa enää yhdessä. Minulla menee varmasti aika tovi antaa itselleni anteeksi, mutta siihen on pakko pystyä, koska vain itseni kanssa joudun elämään joka sekunti. Elämän suurimmissa myrskyissä kovinkin kaveri huomaa olevansa vain inhimillinen olento ja tämä on minun tulikokeeni. Onneksi minulla on työ, jossa riittää haasteita ja hyvät työkaverit! Ninalle toivon parasta mahdollista elämää, sillä sen hän on todella upeana ihmisenä ansainnut. Yksikään parisuhde ei ole parantunut julkisuudesta, minkä aion jatkossa pitää mielessäni. Positiivisen elämänasenteen omaavana haluan todeta: "Jokainen on oman Onnensa seppä","Rankkasateen jälkeen yleensä paistaa aurinko" ja tärkeimpänä oma 7 O:n elämänohjeeni: "Onnistut omaksumalla omantuntosi oppaaksesi & ottamalla oikeudenmukaisuuden ohjenuoraksesi!"

Vesa Keskinen
kyläkauppias
Tuuri

65

• Guest
(No subject)
« Reply #6 on: September 17, 2004, 07:24:00 am »
quote:
Alunperin lähettänyt Team:
Tämän päivän Seiskassa on juttu Marika Fingerroosin miesseikkailusta.

Oliko se Marikan itsensä antama juttu?

Sillä on merkitystä! Kertoo onko Marika "son of a bitch", vai yksi kärsijöistä.

Eeva

• Full Member
(No subject)
« Reply #7 on: September 17, 2004, 07:41:00 am »
Ei voi kuin ihmetellä missä on tänä päivänä ihmisten kunnioitus omien ja toisten parisuhteita kohtaan   [Frown]

65

• Guest
(No subject)
« Reply #8 on: September 17, 2004, 07:47:00 am »
quote:
Alunperin lähettänyt Eeva:
Ei voi kuin ihmetellä missä on tänä päivänä ihmisten kunnioitus omien ja toisten parisuhteita kohtaan    [Frown]

Aivan! Ei tulisi mieleenkään vaarantaa omaa parisuhdetta ainakaan Marikan tasoisen naisen vuoksi.

Ihmettelen miten Vesa Keskisen "prosessorit" toimii!

2499

• Guest
(No subject)
« Reply #9 on: September 17, 2004, 10:14:00 am »
Ja olisiko Keskinen tullut esiin ilman tata Seiskan juttua?

69

• Guest
(No subject)
« Reply #10 on: September 17, 2004, 13:13:00 pm »
Marikan haastattelu on ollut kovaa valuuttaa kävijämääristä päätellen.

69

• Guest
(No subject)
« Reply #11 on: September 17, 2004, 13:29:00 pm »
quote:
Alunperin lähettänyt Manne:
Ja olisiko Keskinen tullut esiin ilman tata Seiskan juttua?

Tuskin kukaan pettää avopuolisoaan pitkää aikaa ja sitten päättää julistaa sen vapaaehtoisesti koko Suomelle. Musta Vesan avovaimo oli todella paljon tyylikkäämpi nainen ja en mäkään ymmärrä miksi vaaransi parisuhteensa Marikan tasoisen kanssa. Jokainen on erehtyväinen. Tuntuu että Lamborghinilla ajavat erehtyvät tavallista useammin..  [Wink]

69

• Guest
(No subject)
« Reply #12 on: September 17, 2004, 13:43:00 pm »
Marika Fingerroos tunnustaa, että myös hänellä on miesystävä. Seurustelua on kestänyt puolisen vuotta.

"Meidän suhteemme jatkuu. Olemme puhuneet tästä avoimesti miesystäväni kanssa ja hän on ajan tasalla tapahtuneesta. Nykyinen suhteeni on vasta puolen vuoden mittainen, joten tässä ei puhuta mistään pitkän suhteen päättymisestä. Oma miesystäväni ottaa tämän erittäin raskaasti. Olemme kuitenkin päättäneet, että jatkamme yhdessä tämänkin jälkeen."

Marika Fingerroos odottaa vielä tapaavansa Vesa Keskisen.

"Tapaamme vielä Vesan kanssa. Mutta jos suhteemme jatkuu Vesan kanssa, niin sitten suhteeni tietenkin loppuu nykyiseen poikaystävääni. Vesan kanssa olemme päättäneet, että annetaan ajan kulua ja ollaan yhteyksissä. Lähipiirinkin mukaan tähän ei varmaan olisi lähdetty, ellei meillä olisi tunteita toisiamme kohtaan. Tässä on tehty isoja päätöksiä, joten annetaan ajan kulua ja katsotaan ja kuunnellaan kuinka käy." -ILTALEHTI-

-------------------------------------------------

Uskomatonta.  [Eek!]

Eeva

• Full Member
(No subject)
« Reply #13 on: September 17, 2004, 13:46:00 pm »
quote:
Alunperin lähettänyt La Dolce Vita:
Kertoo onko Marika "son of a bitch", vai yksi kärsijöistä.

Siinä vaiheessa, kun lähdetään parisuhteessa elävän ihmisen matkaan (tässä tapauksessa miehen avovaimosta varmasti tiedettiin), ei mielestäni voida ikinä puhua kärsijästä. Kyllä sitä tiedetään mihin ollaan sotkeutumassa, ketä siinä loukataan ja mitkä on seuraukset. Mutta kun ei välitetä kuin omasta itsestä.
Aivan kuin mua nyt Marikat ja Vesat kiinnostaisi, että en minä sillä tätä kommentoi   [Razz]    [thum]

2013

• Guest
(No subject)
« Reply #14 on: September 17, 2004, 18:05:00 pm »
Kummallisinta tässä sopassa on tämä suomalaisten ainainen kiinnostus/vouhotus toisten parisuhteista (julkkisten)... Tällaiset kolmiodraamat ovat niin yleistä todellisuuden saippuaa, ikäväkyllä, eivätkä julkimot luonnollisestikaan jää pois tilastoista. Yritetään siis sen sijaan hoitaa omia suhteitamme, eriasia on jos joku neuvojamme pyytää. Toki teemasta voi keskustella, mutta pienoista "yli-innostusta" tällaiset "uutiset" aina aikaansaavat.
edit... Marikasta voin toki kommentoida sen verran, että eipä ole ikinä ollut lemppareitani.. Niina Juurakko sen sijaan on pirteän, herttaisen ja fiksun oloinen nainen   [Embarrassed]