Sitten tämän vuoden kimppuun, kaksi taisteli verisesti Jonaylan ykköstilasta ja ero oli hiuksen hieno, itse asiassa asian ratkaisi vaan tämä vanha makuasia kummasta pitää enemmän.
1. MU VENEZUELA Järisyttävän upea, ihana, kaunis, hiukset oli valloittavat, ihana barbien pinkki iltapuku. Haastattelussa sympaattinen. Uimapuku kierroksella henki melkein salpaantui, käsittämätöntä, että ei päässyt kolmen joukkoon.
2. 1PP CHILE Aikuismainen, supliikki kaunotar. Onnitteli ihanasti aina toisia kilpailijoita, kun pääsi jatkoon. Leuan seudulla jokin hieman häiritsi. Säteilevä uimapuvussa, upea iltapuvussa, minkä kantoi loistavasti. Makuasia ratkesi kuitenkin tällä kertaa venezuelan eduksi.
3. 2PP FILIPPIINIT Jo alkuesittelyssä tämä neito sai huomioni, eikä tuottanut pettymystä. Tyylikäs uimapukukierros, haastattelukin sujui mukavasti, iltapuku ei mielestäni ollut paras mahdollinen.
4. 3.PP PUERTO RICO Ihanat hiukset tällä tytöllä, haastattelu meni mallikkaasti, samoin uimapukukierros. Iltapuku toi mieleen dynastian... Hyvä paketti.
5. 4PP USA Hiukset oli minusta huonosti, jotenkin jäi itselleni persoonattomaksi olennoksi. Uimapukukierros sujui ok. Iltapuvusta pidin kovasti.
6. PERU Välillä liian totinen makuuni. Näyttävä kaunotar. Iltapuku kiilsi kuin suoraan halpa hallista.
7. ITALIA Aivan alussa pidin kovasti, mutta mitä pidemmälle kisa eteni, sitä alemmas tippui. Haastattelu sujui hyvin, samoin muut kierrokset. Punainen iltapuku oli kiva, mutta jotenkin kolhon oloinen. Parasta antia oli, kun hän seisoi voittajan kanssa kahdestaan, ennen kuin voittaja julistettiin, oli aivan paniikissa. Ja kun voittaja oli paljastettu ja halasi voittajaa, niin minä ainakin luin hänen ilmeestään helpotuksen ettei voittanut!
8. TURKS & CAICOS Alkuesittelyssä vaikutta lupaavalta, mutta mitään sanomaton, kun päästiin itse asiaan. Haastattelu meni vielä hyvin, mutta muilla kierroksilla ei säteillyt ja homma oli jotenkin jäykkää. Iltapuku oli sen sijaan hyvä.
9. RUOTSI Täytyy sanoa, että Outi, josta en ole koskaan pitänyt yllätti minut alussa. Oli mielestäni sata kertaa parempi kuin tämä tyttö. Kasvot ei miellyttäneet minua ollenkaan. Iltapuku oli kiva, mutta ei pahemmin ole muuta sanottavaa.
10. SINGAPORE Pitihän sitten tämmöisen hirvityksenkin päästä mukaan. En edes jaksa kommentoida muuta kuin olis voinut jäädä sinne joukkoon muut...
Oma Top10
Chile
Venezuela
Filippiinit
Puerto Rico
Usa
Italia
Peru
Mexico
Suomi (ihan itsekin olen yllättynyt tästä!)
Uusi-Seelanti