Author Topic: Miss Universe 1987  (Read 7363 times)

1231

• Guest
Miss Universe 1987
« on: February 27, 2003, 02:02:00 am »
1987 MAY 26 - World Trade Center, Singapore  (68 delegates)

1  CHILE - Cecilia Carolina Bolocco Fonck
2  ITALY - Roberta Capua
3  USA - Michelle Renee Royer
4  VENEZUELA - Inés María Calero Rodríguez
5  PUERTO RICO - Laurie Tamara Simpson   

(semi-finalists)
PERU - Jessica Patricia Newton Sáez
PHILIPPINES - Geraldine Villaruz Asis
SINGAPORE - Marion Nicole Teo
SWEDEN - Susanne Karin Thoerngren
TURKS & CAICOS - Carmelita Louise Ariza

------------------------------------------------------------------------

Voittajien kuvat, top ten sijoitukset, kuvat kaikista 68:sta ehdokaasta ym.:
<a href="http://www.bellezavenezolana.net/MU/87/MU87.htm" target="_blank">http://www.bellezavenezolana.net/MU/87/MU87.htm[/url]

<small>[ 27-02-2003, 02:34: Viestiä on muokannut: Rantsu ]</small>

1684

• Guest
(No subject)
« Reply #1 on: February 27, 2003, 02:09:00 am »
Kukaan ei uskalla laitta ensimmäisenä mielipiteitään kehiin jottei hyökätä kimppuun...    [thum]    
No joo, mä heitän kommentit huomenna, nyt on niin väsynyt jo että täytyykin tästä hyppiä unten maille. Hyvää Yötä!

Huomenna tärähtää Milkan kriittiset kommentit joka neidosta....     [director]  

silloin ennen
http://bolocco0.tripod.com/gal53/pages/cb31.htm

ja nyt
http://bolocco0.tripod.com/Gal50/pages/05.htm

[ 27-02-2003, 02:21: Viestiä on muokannut: Milka ]

1231

• Guest
(No subject)
« Reply #2 on: February 27, 2003, 02:38:00 am »
Hyvää yötä Milka!  [Smile]   Mäkin jätän myöhemmäksi kommentoinnit. En löytänyt mistään videota, kaikki on hujan hajan. Tiedä, vaikka olisin vedellyt päälle jotain. Mutta listat on kai tallella ja muisti pelaa. Ja lisää linkkejä tähän vuoteen odotellaan!

1684

• Guest
(No subject)
« Reply #3 on: February 27, 2003, 11:25:00 am »
Noniin, täältä pesee. Ensiksi pieni "selitys". Mä olen pisteyttänyt kaikki 10 finalistia ja voisi kai sanoa, että mä olen yleensä aika antelias noissa pisteissä. Eli 9.00 tarkottaa mulla jo aika huonoa tulosta. Mä niin tykkään antaa korkeita pisteitä...... Mä olen arvostellut tytöt sen mukaan miltä ne näytti finaalikierroksella.  Kuvilla ei siis ole mitään merkitystä. En arvostele pelkkää kauneutta vaan kokonaisuutta!

1. Miss Chile         9.82
 2. Miss Italia       9.60
 3. Miss Venezuela    9.55
 4. Miss USA          9.34
 5. Miss Puerto Rico  9.31
 6. Miss Filippiinit  9.27
 7. Miss Turks&Caicos 9.15
 8. Miss Ruotsi       8.95
 9. Miss Singapore    8.93
10. Miss Peru         8.70

Cecilia Bolocco, Chile
 - Ei mikään suurenluokan kaunotar, mutta kaunis kuitenkin ja kertakaikkiaan niin älyttömän upea supliikkineiti!
Roberta Capua, Italia
 - Hellyttävä neito ja todella nätti.
Ines Maria Callero, Venezuela
 - Mikä esiintyjä! Pienenä tyttönä pidin tätä neitoa Miss Piggynä, mutta nykyään ymmärrän tämän naisen kauneuden päälle. Sympaattinen!
Michelle Royer, USA
 - Michelle on tyylikäs nainen. Ei mikään kaunotar mutta kokonaisuus on hyvä. Oli Miss USA -kisassa paljon parempi! Miinusta ainainen nuttura.
Laurie Simpson
 - Esiintyi haastattelussa edukseen, muuten vähän totinen nainen, mutta nätti. Mutta hymyillä oli saanut enemmän.

Geraldine Asis, Filippiinit
 - Pikkusievä. Vähän maskuliinisen näköinen ja kävely näyttää huvittavalta.
Carmelita Ariza, Turks & Caicos
 - Kauniit kasvot, mutta siihen se sitten jääkin. Ei persoona, ei esiintymistaitoa ja superhirveä juhlapuku!
Susanne Thörngren, Ruotsi
 - Voi Susanne minkäs teit kun kamalan nutturan jostain taioit päähäsi! Kunpa vaan ois pitänyt hiukset auki niinkuin Miss Scandinavia -kisoissa, vaikka ei sielläkään tullut sijoitusta! Nuttura antoi vanhan ilmeen kauniille tytölle ja järkyttävä pinkki juhlapuku ja järkytyksen kruunasi valkoiset korkokengät! Ja myös liian totinen!
Marion Teo, Singapore
 - Mitä tekee finaalissa? Pulloposki, pyöreä naama!
Jessica Newton
 - Mun reaktio on lähestulkoon sama kuin Jessican takana seisovilla kun neiti huudetaan kymmenen joukkoon! Siis MITÄ? Totinen, ei osaa esiintyä lavalla! Järkyttävä iltapuku. Siis kaikki tässä neidissä on järkyttävää!

Ja mun oma top10 olisi koostunut seuraavista neideistä(nää ei ole missään paremmuusjärjestyksessä)

Bolivia
Chile
Kolumbia (miten on voinut tippua pois????)
Suomi
Italia
Filippiinit
Puerto Rico
Turks & Caicos
Usa
Venezuela

Näitä on todellakin pelkkien kuvien, kansallispuku- ja uimapukuosuuden perusteella vaikea listata ja siksi aika monet top10:ssa oikeastikin olleet selvittää mullakin tiensä top10:iin. Vain HUOMIOTA herättävän kauniit tippuneet selvittää mun listoilla tiensä finaaliin!

Että sellanen tuomio!

[ 27-02-2003, 11:29: Viestiä on muokannut: Milka ]

vanhaluumu

• Global Moderator
(No subject)
« Reply #4 on: February 27, 2003, 13:10:00 pm »
ihan ekana taytyy sanoa etta kun materiaalia katsoo kylla tulee ikava vanhoja aikoja! olivatko tytot kauniimpia vai oliko se vaan tuo 80-luvun glamour tyyli kun kaikki oli niin suurta ja loistavaa!! laitan listaa tulemaan...

ai juu loytyisiko joltain esim.uikkari ja iltapukulinkkia? taman vuoden video luumulta   [Frown]  puuttuu!

[ 27-02-2003, 13:21: Viestiä on muokannut: vanhaluumu ]
- Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kun ellun kanat -

1684

• Guest
(No subject)
« Reply #5 on: February 27, 2003, 13:55:00 pm »

Emppu

• Guest
(No subject)
« Reply #6 on: February 27, 2003, 14:51:00 pm »
Hehee... nyt Emppu sekoaa kohta, sillä en ole koskaan tykännyt tuosta Ceciliasta, minusta se oli niin kylmä nainen, liian hyökkäävä ja itsevarma kun kuiskutteli ja kietoi senkin Parkerin pikkusormensa ympäri ja piti olla tulkkia vieressä kuitenkin!
Mutta, kun kävin katsomassa nuo Milkan antamat pätkät uudesta Ceciliasta,
siitä blondista ja wautsi, sehän on paljon paremman näköinen blondina ja hiukset suorina, ihan häikäisevä!   [angel]  
Hups!

Palaan vielä muuten astialle kun katson tuon videon uudestaan! Siis tarkkana kuin porkkana!
Lähtiessäni suosikit olivat Kanada, USA, Uusi Seelanti, Italia, Suomikin kun säteili siellä kuvissa, Sveitsi, Espanja, Bolivia, Intia, Kolumbia, Itävalta, Guatemala, Perukin oli ekalla katselulla, mutta tippui finaalin aikana ja sitten Uruguay!
Katsotaan mikä on tilanne kun tulen takaisin!   [Embarrassed]

Emppu

• Guest
(No subject)
« Reply #7 on: February 27, 2003, 14:58:00 pm »
Ceciliasta vielä, niin se kyllä on aika vanhan näköinen jo noissa kuvissa, siis miten vanha hän onkaan ja näyttää 45 v. Hmm...
kauheeta eihän hän ole kuin Rantsun ikäinen!
Hmm.. nyt on ollut vanhemman puoleiset geenit, niin kuin jo Universeissäkin huomasin!    [Wink]  
Olen pahoillani...

Siis syntynyt 1965 ja on jo noin , onko toi nyt totta??? Katsokaa noita Milkan linkin kuvia Cecilia tänä päivänä itsekin, siis kyllä Suomen missit sentään vanhenee arvokkaasti, verrataan nyt Johanna ja Anne!   [Confused]

[ 27-02-2003, 15:01: Viestiä on muokannut: Emppu ]

IT

• ELITE MEMBER
(No subject)
« Reply #8 on: February 27, 2003, 15:49:00 pm »
Suomalainen taas putosi finaalista huonon haatattelun ja iltapukukierroksen takia - uikkarikierroksella oli jopa 8. !!!! Ottaakaa oppia Annalle ja muille tulevaisuudessa!!!!

Vataukset ja puvut parempaan kuntoon!!!

Emppu

• Guest
(No subject)
« Reply #9 on: February 27, 2003, 15:55:00 pm »
Outilla oli kyllä aika karmee iltapuku,
Luumua lainaten lampunvarjostin!
Mutta siinä kisauikkarikuvissa oli ihan edukseen, kun katselin tuota videotani!
Siis ihan sijalla 8 eli pää olisi pitänyt sitten vaihtaa kisoihin!
  [Wink]  

Kiitos IT ja teretulemas ilahduttamaan meitä naisia tänne! Onhan meillä kyllä tuo Rantsukka, mutta lissää kaivataan miehistä puolta ja kuvia sinulta näkyville, kun olemme niin kehnoja tai minä olen siinä näkymispuolessa aika poropeukalo!!
  [Wink]    [love]

1231

• Guest
(No subject)
« Reply #10 on: February 27, 2003, 16:20:00 pm »
Tässä kiireen keskellä oli pakko pistäytyä lukemaan, mitä näistä -87 -kisoista on jo kirjoiteltu. Tosi mielenkiintoista, kommentoin myöhemmin. Milkalta toivoisin enemmän kommentteja kaikista misseistä, ei ne raadit ole aina oikeassa.

Palaan varmaan yöllä asiaan. Tässä nyt jo kuitenkin omat 10 finalistiani "in random order": Chile, Kolumbia, Ruotsi, USA, Sveitsi, Suomi, Peru, Intia, Brasilia ja Italia.

[ 28-02-2003, 01:10: Viestiä on muokannut: Rantsu ]

1684

• Guest
(No subject)
« Reply #11 on: February 27, 2003, 22:39:00 pm »
quote:
Alunperin lähettänyt Rantsu:
[QB]Milkalta toivoisin enemmän kommentteja kaikista misseistä, ei ne raadit ole aina oikeassa.[QB]

No ei tietenkään ole, sikshän mä luettelinkin muutaman neitosen jotka ois kyllä kuuluneet top10! [Smile]
Minkäslaista kommenttia sä haluat? Kun on niin älyttömän vaikeeta muutaman sekunnin pätkien perusteella arvioida kokonaisuutta. Sen takia juuri sanoinkin että vain huomiota herättävät kaunottaret ansaitsevat paikan kymmenen joukkoon mun listalla!

Mutta kun tossa katsastin noi esittelyt niin voisin mainita kilpailijat joilla ei mun mielestä ole mitään asiaa kauneuskilpailuun....

Belize, Brittiläiset Neitsysaaret, Tanska, Kreikka, Irlanti, Jamaica, Libanon, Malta, Norja, Panama, Portugal, Senegal, Usan Neitsytsaaret

[ 27-02-2003, 22:40: Viestiä on muokannut: Milka ]

1231

• Guest
(No subject)
« Reply #12 on: February 28, 2003, 01:09:00 am »
Viralliset semistit:

1. CHILE - Cecilia Bolocco 22 v. 172 cm
Cecilia oli upea suuren luokan kaunotar. Erittäin elegantti ja aikuinen nainen. Pituutta olisi saanut olla enemmän. 9.72

2. PERU - Jessica Newton 21 v. 173 cm
Mikä hymy! Todella tyylikäs, nainen mun makuun. Upea hohtava iltapuku. Jäi jostain syystä semin viimeiseksi. 9.62

3. USA - Michelle Royer 21 v. 180 cm
Tyyliä ja näyttävyyttä jenkkimalliin. Mutta miksi sen tukan piti alusta loppuun olla mummonnutturalla? 9.34

4. RUOTSI - Susanne Thörngren 19 v. 174 cm
Hyvin ruotsalaisen näköinen vaalea superkaunotar. Upea vaaleanpunainen iltapuku. Kummallista, ettei Susanne sijoittunut Skandeissa myöhemmin. 9.33

5. ITALIA - Roberta Capua 18 v. 180 cm
Italialaista tyylikkyyttä, tosin piste puuttuu i:n päältä. Parempi hiukset auki alun uimapukukierroksella, itse kisassa jostain syystä tosi tiukka nuttura koko ajan. Upea pituus. Iltapuku punainen, mutta tylsä. 9.07

6. SINGAPORE - Marion Teo 19 v. 170 cm
Tuskin olis päässyt semiin, jollei olisi ollut isäntämaana. Ihan nätti ja herttainen. 8.59

7. PUERTO RICO - Laurie Simpson 18 v. 175 cm
Lauriella oli kamala vappunenä, ei yhtään istunut päähän. Hymystäänkään en tykännyt. Ei kolahtanut oikeastaan miltään osin. 7.62

8. TURKS & CAICOS - Carmelita Ariza 18 v. 172 cm
Jättiyllätyssemisti! Eikä mikään mukava jättiyllätys! Mutta kerrankin voidaan sanoa, että tiukka nuttura oli plussaa, oli se tukka avonaisena niin hirveä. MW:ssä -86 ei päässyt lähellekään semiä. 7.03

9. FILIPPIINIT - Geraldine Asis 23 v. 175 cm
Nyt en tajuu enää mitään. Mitä tässä nyt muka oli? Iso pää ja naama ärsytti. Viittä vaille, ettei päässyt 5 parhaan joukkoon, käsittämätöntä. 6.55

10. VENEZUELA - Ines Calero 18 v. 179 cm
Todella ärsyttävä, en meinaa millään kestää. En käsitä, miten käy niin hermoille. Hiukset olivat kyllä kokolla ja latvakiharoilla, mutta silti tyhmästi. Pituuskaan ei auta nyt! Mutta Miss Venezuela pärjää aina... 6.51

Omat semistit:

1. CHILE - Cecilia Bolocco 9.72

2. PERU - Jessica Newton 9.62

3. INTIA - Priyadarshini Pradhan
Kisan kauniskasvoisin. Ja Intian kaunein MU-edustaja koskaan. Mutta tuohon aikaan Intia ei päässyt vielä itsestään selvästi finaaliin, vaikka tänä vuonna olisi kyllä sinne kuulunut. 9.60

4. USA - Michelle Royer 9.34

5. RUOTSI - Susanne Thörngren 9.33

6. SVEITSI - Renate Walther
Ihastuin jo Worldeissä viime vuonna. Säteilyä tehokkuutta. Kähärä tukka ei tietenkään makuuni, mutta ei pystynyt pilaamaan Renatea. 9.27

7. KOLUMBIA - Maria Patricia Lopez
Valittiin Miss Photogeniciksi ja syystä. Näyttävä ja kohtalokas tumma pakkaus. Kasvot eivät tosin erityisen kauniit. 9.14

8. ITALIA - Roberta Capua 9.07

9. SUOMI - Outi Tanhuanpää
Outi oli karismaattinen ja kauniin vaalea. En ollut yllättynyt, että Outi jäi finaalista, pettynyt silti ehkä vähän. Yllättävää, että Outi menestyi nimenomaan uimapukukierroksella, hänellä kun ei ollut juuri rintoja. Supliikkipuolessa taas nimenomaan Outilla olisi luullut löytyvän. 9.04

10. HOLLANTI - Janny Tervelde
Intian Priyan kanssa samoilla linjoilla. Supersuloinen. Ei pärjännyt myöskään Worldissä viime vuonna, pöh. 8.97

11. GUATEMALA 12. MALTA 13. BRASILIA 14. CURACAO 15. ARGENTIINA 16. AUSTRALIA 17. MEKSIKO 18. ENGLANTI 19. EL SALVADOR 20. SINGAPORE 21. ESPANJA 22. BOLIVIA 23. THAIMAA 24. PANAMA 25. WALES

Kisan kamalimmasta päästä olivat Jamaican, Turkin, Norjan, Costa Rican, Pohjois-Mariaanien ja USA:n Neitsytsaarten missit. Onneksi kukaan ei sentään rynni******naaliin.

Irlannin Rosemary Thompson menestyi edellisvuoden ja Ranskan Nathalie Marguay saman vuoden MW -kisoissa. Nyt ei tullut menestystä. Rosemaryn iltapuku ihmetytti, varsinkin jos oli nähnyt hänet MW-semeissä huikeassa puvussaan. Espanjan MW-semeistäkin ulos jäänyt Remedios oli tehokkaan kaunis, mutta kropaltaan jotenkin ihmeen massiivinen ja kamalan paksu kaula.

Brasilia voitti kansallispukukierroksen ja puku olikin todella upea ja Brasilian lipun värinen. Miss Ystävällisyys taas löytyi Hondurasista. Tämä oli 21:nen ja viimeinen Bob Parkerin juontama MU -kisa. Yleistasoltaan kisa oli toinen 80-luvun varsin vaatimattomista vuosista (toinen oli -86). Mutta aika harvoin olen ollut voittajasta tuomarien kanssa samaa mieltä. Nyt olin.

1231

• Guest
(No subject)
« Reply #13 on: February 28, 2003, 01:46:00 am »
quote:
Alunperin lähettänyt Milka:

quote:
[QB]Milkalta toivoisin enemmän kommentteja kaikista misseistä, ei ne raadit ole aina oikeassa.[QB]

No ei tietenkään ole, sikshän mä luettelinkin muutaman neitosen jotka ois kyllä kuuluneet top10!   [Smile]  
-----
Ja mun oma top10 olisi koostunut seuraavista neideistä(nää ei ole missään paremmuusjärjestyksessä)

Bolivia
Chile
Suomi
Italia
Filippiinit
Puerto Rico
Turks & Caicos
Usa
Venezuela

Mainitsit kyllä laskujeni mukaan tasan kaksi missiä hyvinä finaalin ulkopuolelta (Bolivia ja Kolumbia). Ja koko kirjoituksesta en kyllä löytänyt enempää    [thum]  

Mainittiin muuten molemmat lista ei kauneuskisaan kuuluvista. Sä 13 maata, mä 7. Ja näistä mun seitsemästä jopa neljä oli sunkin listalla! Aika hyvin. Ei sentään Jessica ollut sulla mukana...   [Wink]  

Emppu: sulla oli 14 suosikkia tuolla mainittuna ja niistä 13 oli mun top 25:ssä. Saa nähdä, miten kuuluu lopullinen listasi.   [Cool]

[ 28-02-2003, 01:47: Viestiä on muokannut: Rantsu ]

1684

• Guest
(No subject)
« Reply #14 on: February 28, 2003, 10:23:00 am »
quote:
quote:
Alunperin lähettänyt Milka:

quote:

No ei tietenkään ole, sikshän mä luettelinkin muutaman neitosen jotka ois kyllä kuuluneet top10!    [Smile]  
-----

Bolivia
Chile
Suomi
Italia
Filippiinit
Puerto Rico
Turks & Caicos
Usa
Venezuela

Mainitsit kyllä laskujeni mukaan tasan kaksi missiä hyvinä finaalin ulkopuolelta (Bolivia ja Kolumbia). Ja koko kirjoituksesta en kyllä löytänyt enempää     [thum]    

Kolmepas, Bolivia, Kolumbia ja Suomi.....  [Smile]