JULKKIKSET - www.Julkkikset.fi
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
February 07, 2012, 15:44:51 pm

Login with username, password and session length
Search:     Advanced search
141834 Posts in 6990 Topics by 26758 Members
Latest Member: Proktowssot
* Home Help Search Login Register
+  JULKKIKSET - www.Julkkikset.fi
|-+  VAPAA KESKUSTELU
| |-+  KAUNEUDENHOITO JA KAUNEUDEN MAKSIMOINTI
| | |-+  Treenaus
| | | |-+  Timmit reidet!
« previous next »
Pages: 1 2 [3] 4 Send this topic Print
Author Topic: Timmit reidet!  (Read 3287 times)
Sin
New Face
*

« Reply #30 on: April 07, 2009, 11:04:17 am »

No mä kävelen aina joka paikkaan ja käytän portaita hissin sijaan. lisäksi jumppailen painojen kanssa askelkyykkyjä ja vatsalihasliikkeitä teen fitnespallon avulla...tuollaista tyttöjumppaa siis  Grin

bikini/alusvaate tyyppisten mallien reidet ovat ihanteeni. Eivät ole mitkään tikut vaan vähän sitä muotoa, mutta ei juurikaan läskiä  :pomppu:
Julkkikset Team
Administrator

Readers are plentiful; thinkers are rare.

« Reply #31 on: April 07, 2009, 11:14:36 am »

Noi ei ole fitness-kroppia ja silloin fitness-treenaaminen on väärä vaihtoehto.

“On helppoa olla silmiinpistävän ’myötätuntoinen’, jos muut pakotetaan maksamaan kustannukset.” Murray Rothbard
hullumai
ELITE MEMBER

« Reply #32 on: April 07, 2009, 11:16:20 am »

Mulle sopii ehdottomasti kevyt ruokavalio tyyliin grillattu kana plus ihana salaatti, kala plus vihannekset jne. Valtan VAHAN pastoja ja perunoita ym., mutta marjoja ja heldelmia seka vastapuristettua appelsiinimehua on kylla pakko saada, muutoin kaantyy makean himo suklaansyonnin puolelle. Ja kumpis on sitten huonompi juttu Wink ?!
Musta taysin sokerittomalla(siis KAIKKI valkoinen sokeri ja piilosokeri pois, luonnon marjojen ym. sokeri saa olla.) ja mielellaan mahdollisemman vehnattomalla ruokavaliolla saa taydellisen vartalon ja ihon.
Aamuisin aineenvaihdunnan kaynnistaa iso lasi vetta, johon puristettu tuoreen sitruunan mehu.

Talla ruokavaliolla (plus tietty liikunta) ainakin mulle siunaantuu mallikroppa eika fitness kroppaa.

xmas
tytteli
Full Member

« Reply #33 on: April 07, 2009, 11:19:08 am »

Nämä on taas niitä asioita joissa syntyy näkemyseroja. Nyt pitää miettiä haetaanko todella laihaa mallivartaloa vai fitness-vartaloa. Musta tyttelin neuvot viittaavat fitness-vartaloon ennemminkin.

Totta. Joo toki sporttiseen hoikaan vartaloon, ei naisten fitness. Mutta jos löysää on jaloissa, niin ei se löysä lähde pelkällä laihdutuksella. Laihduttamalla palaa rasvat mutta ei sillä välttämättä saa timmin näköistä vartaloa.

Pitkät sarjat eivät ole fitnesstreenausta koska fitnessissä yleensä yritetään kasvattaa lihasta ja tällöin suositellaan lyhyitä sarjoja.

Anyway, haetaan timmiä fitnesskroppaa tai mallilaihaa niin aerobista treeniä mukaan:)
Jarde
ELITE MEMBER

« Reply #34 on: April 07, 2009, 11:51:28 am »

Millainen on alkup. kysyjän treeniohjelma, kuinka paljon salia viikossa? millainen kroppa muuten? hoikka, normaali, atleettinen?  kauanko harrastanu liikuntaa eli millainen lihaspohja?
Helpompi vastata kun tietää nykykuntoa ja miten sitä muuttaa toisenlaiseksi.

Sin
New Face
*

« Reply #35 on: April 07, 2009, 12:55:50 pm »

160cm ja 47kg jokainen päättäköön itse onko hoikka, normaali,läski vai mikä? Smiley vatsalihasten ääriviivat piirtyvät hieman esiin kuten malleillakin, mutta toivoisin hieman selkeämpää erottuvuutta niihinkin, mikä varmasti tapahtuu automaattisesti, kunhan reisistä vain saisi ylimääräisen pois!
Reisien sisäpuolella on sitä löysää hieman kuten näissä kuvissa...ei tosin mulla noin paksut reidet, kuin viimeisessä:

tytteli
Full Member

« Reply #36 on: April 07, 2009, 13:17:33 pm »

Musta toi sisäreiden kaari on nätti Grin

Mutta crossaria vaan, kyl se siitä. Smiley
Jarde
ELITE MEMBER

« Reply #37 on: April 07, 2009, 13:23:47 pm »

Aika normaalinkokoinen, tiedän muitakin saman mittaisia ja painoisia ja ne on suht hoikkia tai sirorakenteisia.
Dieettiä voisi kokeilla et saisi sitä rasvaprosenttia alemmas ja samalla liikkeitä mitkä polttaa rasvaa, kyykky on ihan ok mut painoja ei saa olla liikaa, pitää pystyä vähintään 20-25 toistoon niin se ei kasvata niinkään lihaksia vaan enemmän kiinteyttää ja polttaa rasvaa, ei sarjojakaan saa tehdä liikaa ettei se mene ihan pumppaamiseksi mikä taas kasvattaa lihaksia.
Mut jos on valmiiksi jo lihaksia reisissä niin niitä ei hetkessä saa pienemmäksi, jalkojen treenaaminen vähennettävä
minimiin ja etsittävä muita tapoja millä rasvaa poltettua ilman et lihas kasvaa eli kävelyä ja crossaria, ne voisi olla tehokkaimmat tavat.
Sin
New Face
*

« Reply #38 on: April 08, 2009, 11:11:50 am »

Hah, ei kyllä mun mielestä toi sisäreidenkaari ole nätti, koska se on pelkkää läskiä  Huh
Paljonkohan noiden Victoria's Secret-mallien rasvaprosentti mahtaisi arvioltaan olla? omani on (kaverin mittarin mukaan) ollut jotain 17-15 %:n luokkaa.
crossaria multa ei kyllä löydy kotoa, muttastepperi olisi, vaikka eihän se ole yhtä tehokas...ehkä saan sitten tyytyä kävelyyn, kun kumminkin liikunnan pitäisi olla mulle mahdollisimman vaivatonta ja aikaa säästävää...hikiselle salille en missään tapauksessa suostu!
hullumai
ELITE MEMBER

« Reply #39 on: April 08, 2009, 11:59:13 am »

Etko pida pitkista reisi-pakara -aerobictunneista? Kokeile pilatesta siihen yhdistettyna.
Mun mielesta ihan parasta sisareisijumppaa varsinkin on ratsastus, varsinkin keventamattomassa ravissa ja laukassa istuminen. Se vaikuttaa positiivisesti myos koko jalkoihin, takapuoleen, vatsalihaksiin seka ryhtiin. Itse en pida hikisista punttisaleista, mutta bicci -tunnit ovat ihan mukavia, varsinkin jos on paljon hyvaa musiikkia ja monimutkaisia kuvioita. Reisi-pakara -tunnit ovat usein yksinkertaisia, jos et pida monimutkaisista koreografioista...

xmas
primadonna
Junior Member
**

« Reply #40 on: April 08, 2009, 21:07:33 pm »

Siis hedelmiä pitää kyllä syödä, varsinkin silloin, kun tekee mieli makeaa..Esim. olen huomannut, että ananas on hyvä nesteenpoistaja ja muutenkin sillä lähtee makeanhimo, vihreät kirpeät omput ovat kanssa hyviä..Kannattaa mielestäni just illalla, kun on nälkä syödä hedelmiä, eikä mitään raskasta ruokaa enää..Itselläni (mielestäni) on sama ongelma, eli kroppa muuten kunnossa, mutta reisistäni haluaisin hoikat..Tein joskus sen virheen, että kävin salilla ja söin todella hyvin, että lihakset kasvaisi ja nyt niistä on hankala päästä eroon, reisien sivuosassa on sellaiset lihakset (vähän niinkuin pienehköt ratsastushousut;)), jotka haluaisin pois..Olen hiljattain ruvennut juoksemaan tunnin lenkkejä, mutta en uskalla tehdä mitään jalkakyykkyjä, koska ne vaan aktivoi niitä lihaksia, eikä varmasti saa niitä pienemmiksi..Itse olen laihduttanut, vaikka rasva lähteekin ekana (ainakin) mulla yläkropasta, mutta kyllä se alavartalokin kutistuu sitten, mutta kyllä olen yrittänyt kuitenkin pysytellä 1000 (-1500) kilokalorissa / päivässä, koska en uskaltaisi hlökohtaisesti kokeilla mitään 300 kilokalorin / päivässä - laihdutuksia, eikä siinä mielestäni mitään järkeä, pitää pysyä kuitenkin virkeänä ja terveenä..Aliravitsemuksen seurauksena kun saattaa olla vaikka millaista vaivaa, hiuksia lähtee ja iho huononee, ei noi reidet loppujen lopuksi niin tärkeä asia olekaan - kun tarkemmin ajattelee, koska geeneillemme emme tosiaan mahda mitään..Sad
Julkkikset Team
Administrator

Readers are plentiful; thinkers are rare.

« Reply #41 on: April 08, 2009, 21:18:41 pm »

Siis hedelmiä pitää kyllä syödä

Eikä pidä.

“On helppoa olla silmiinpistävän ’myötätuntoinen’, jos muut pakotetaan maksamaan kustannukset.” Murray Rothbard
Sin
New Face
*

« Reply #42 on: April 15, 2009, 13:39:23 pm »

Mites muuten pyöräily vaikuttaa reisiin? Näin kesäisin olisi hyvä tapa liikkua paikasta toiseen. Mies pyöräilijöillähän on kivat reidet...mutta mielestäni ei monellakaan naisella  Undecided

Pitääkö muuten paikkaansa, että rasva alkaa palaa vasta 45min jälkeen?! itse kun tykkäisin jakaa tuota liikkumista pitkin päivää, enkä montaa tuntia kerralaan.
hedonisti
Guest
« Reply #43 on: April 15, 2009, 13:55:01 pm »

Pitääkö muuten paikkaansa, että rasva alkaa palaa vasta 45min jälkeen?! itse kun tykkäisin jakaa tuota liikkumista pitkin päivää, enkä montaa tuntia kerralaan.

ei pidä. pitkin päivää liikkuminen juuri pitääkin ihmisen hoikkana.
Jarde
ELITE MEMBER

« Reply #44 on: April 15, 2009, 14:58:08 pm »

http://www.iform.se/polopoly.jsp?d=1360&a=10304 kaikenlaisia ohjeita treenaukseen.
Pages: 1 2 [3] 4 Send this topic Print 
« previous next »
Jump to: