JULKKIKSET - www.Julkkikset.fi
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
February 07, 2012, 16:16:44 pm

Login with username, password and session length
Search:     Advanced search
141834 Posts in 6990 Topics by 26758 Members
Latest Member: Proktowssot
* Home Help Search Login Register
+  JULKKIKSET - www.Julkkikset.fi
|-+  VAPAA KESKUSTELU
| |-+  KAUNEUDENHOITO JA KAUNEUDEN MAKSIMOINTI
| | |-+  Treenaus
| | | |-+  Timmit reidet!
« previous next »
Pages: 1 [2] 3 4 Send this topic Print
Author Topic: Timmit reidet!  (Read 3289 times)
hedonisti
Guest
« Reply #15 on: April 06, 2009, 21:22:07 pm »

Mun käsittääkseni alkuperäinen kirjoittaja ei halunnut olla apinan näköinen. Kyllä se läski tosiaan niinkin lähtee mutta tyylikäs nainen haluaa näyttää gasellilta eikä vetojuhdalta. Naiselle ei sovi lihaksikas kroppa. Ja luulisi että jokainen ymmärtää että kroppaihanne miehellä ja naisella on eri, joten niiden saavuttamiseen luonnollisesti vaaditaan eri menetelmät. Voisin lyödä vetoa että tiedän sua paremmin miten saada supermallin kroppa.

gaselli on hemmetin nopea juoksija. ei anaerobisen liikkujan tarvi olla lihaksikas.

tolla kuvalla vaan tarkoitin, että läskin saa pois kummallakin.
X
New Face
*

« Reply #16 on: April 06, 2009, 21:32:21 pm »

gaselli on hemmetin nopea juoksija. ei anaerobisen liikkujan tarvi olla lihaksikas.

tolla kuvalla vaan tarkoitin, että läskin saa pois kummallakin.

Kävely on parempi vaihtoehto kuin juokseminen. Parempi vielä jos sen tekee korkokengissä. Saa läskin pois juoksemallakin, mutta aloittaja kysyi miten saa samanlaiset reidet kuin huippumalleilla. Jos hänellä on jo valmiiksi lihasta niin ei niitä silloin kannata lisää hommata jos haluaa kapeat reidet.
Julkkikset Team
Administrator

Readers are plentiful; thinkers are rare.

« Reply #17 on: April 06, 2009, 21:37:19 pm »

Itä-Eurooppalaisilla naisilla on usein timmit reidet. Korkokenkien käytöllä on vaikutusta asiaan. Suomalaiset taas käyttävät usein lenkkareita ja lattapohjakenkiä.

“On helppoa olla silmiinpistävän ’myötätuntoinen’, jos muut pakotetaan maksamaan kustannukset.” Murray Rothbard
hedonisti
Guest
« Reply #18 on: April 06, 2009, 21:41:48 pm »

mun mummo kävelee aina korkokengillä. sillä ei oo kovin kapeat reidet.  Grin
X
New Face
*

« Reply #19 on: April 06, 2009, 21:42:26 pm »

Mikään liikunta ei auta jos ruokavalio ei ole kunnossa (kapeiden reisien saantiin).
X
New Face
*

« Reply #20 on: April 06, 2009, 21:44:32 pm »

Ehkä mummon ruokavaliolla on jotain tekemistä asian kanssa.  Shocked Niin kuin sanoin, mikään liikunta ei auta jos syö väärin.
hedonisti
Guest
« Reply #21 on: April 06, 2009, 23:58:42 pm »

Ehkä mummon ruokavaliolla on jotain tekemistä asian kanssa.  Shocked Niin kuin sanoin, mikään liikunta ei auta jos syö väärin.

no, sillä on aina jotain leivoksia jääkapissa, joissa on paljon kermavaahtoa. mut ei se kyl läski oo.
Jarde
ELITE MEMBER

« Reply #22 on: April 07, 2009, 01:17:27 am »

Roskiin meni pari viestiä, meni liikaa aiheen ohi.
Julkkikset Team
Administrator

« Reply #23 on: April 07, 2009, 01:21:49 am »

Ymmärrän hyvin.

“On helppoa olla silmiinpistävän ’myötätuntoinen’, jos muut pakotetaan maksamaan kustannukset.” Murray Rothbard
Sin
New Face
*

« Reply #24 on: April 07, 2009, 09:15:54 am »

Millaisen sen ruokavalion sitten tulisi olla?

Yhden päivän syömiset näyttävät usein tältä:
-ruisleipää (yleensä 2 viipaletta) ja kevytlevitettä +2 vähärasvaista leikkelettä

-vähärasvaista lihaa, kanaa tai kalaa + kasviksia/juureksia yms. (joskus voi mennä sellainen oman kämmenen kokoinen pasta tai riisi annos, mutta niiden on ehdottomasti oltava täysjyvää)

-maustamatonta jogurttia ja marjoja/hedelmiä tai 2 kananmunaa

-pari pähkinää tai mantelia (tekee kuulemma hyvää iholle), hedelmiä tai kasviksia, (joskus voi mennä myöskin esim. pieni pala ruisleipää) yrttiteetä ja valitettavasti juon myös kahvia...herkuteltuakin tulee joskus korvattua aterioita jos on kiire  Huh

Noh, sen tiedän, että herkut pois ja kahviakin pitää vähentää...mutta eikai lopettaa sentään?
syön aamupainotteisesti ja välttämättä en syö kuuden jälkeen mitään, en juo juurikaan alkoholia, mutta vettä koitan juoda paljon!

Niin ja mähän olen aika lyhyt tyttö, joten korkkareilla kävelen kesät/talvet  Kiss
Julkkikset Team
Administrator

« Reply #25 on: April 07, 2009, 09:23:33 am »

Mä kiinnitin huomiota sun runsaaseen hedelmien ja marjojen syöntiin. Niiden vähentämistä kannattaisi harkita.

Syy:

http://www.julkkikset.fi/forum/index.php/topic,7286.0.html

tytteli
Full Member

« Reply #26 on: April 07, 2009, 09:32:19 am »

Kyllä kannattaa tehdä kyykkyjäsarjoja, esim. kerta viikkoon kunnon jalkareenit, mutta pidempää sarjaa, niin on enempi rasvanpolttoa kun lihastenkasvatusta. Varsinkin jos mennään kunnon miinuskaloreilla, niin nuo kyykyt menee rasvanpoltoksi, ei suinkaan suurenna lihaksia. Asia on sitten erikseen jos syödään paljon. naurattaa
Paljon aerobista, esimerkiksi vaikka Crossaria.

Ei kahvia tarvi vähentää, sehän nopeentaa aineenvaihduntaa?

Muuten hyvä joo mutta ei niitä hedelmiäkään kannata vetää yllinkyllin. Sulta puuttuu päivällinen kokonaan? Noiden sun hedelmien ja kasvisten yms. tilalle laittaisin myös jotain proteeinipitoista. Illalla voi syödä 6 jälkeen, varsinkin jos olet ollut reenaamassa vaikka 5-6 aikaan. Mutta pidä huolta, että ateria on järkevä eikä mitään leipiä ja jogurtteja iltapalaksi.
Sin
New Face
*

« Reply #27 on: April 07, 2009, 09:35:14 am »

Joo, mä olen kuullut, ettei hedelmiä ainakaan olisi hyvä ahmia nassuun kauheita määriä, mutta käytännössä se on se kaksi annosta päivässä esim.: 1 banaani, 1/2dl vadelmia tai 1omena ja 2 kiwiä ja jos en syö jogurttia jää toinen hedelmä/marja annos pois...kun ei se kananmunan kanssa sovi. joskus en uskaltanut syödä banaaneja ollenkaan, kun pelkäsin, että paisun yhden syötyäni pullaksi...vaikea uskoa.

Mitä sitten kannattaisi syödä iltapalaksi?
tytteli
Full Member

« Reply #28 on: April 07, 2009, 09:40:28 am »

Joo, mä olen kuullut, ettei hedelmiä ainakaan olisi hyvä ahmia nassuun kauheita määriä, mutta käytännössä se on se kaksi annosta päivässä esim.: 1 banaani, 1/2dl vadelmia
tai 1omena ja 2 kiwiä ja jos en syö jogurttia jää toinen hedelmä/marja annos pois...kun ei se kananmunan kanssa sovi. joskus en uskaltanut syödä banaaneja ollenkaan, kun pelkäsin, että paisun yhden syötyäni pullaksi...vaikea uskoa.

Joo, kyllä sä voit 2-4 hedelmää syödä dietilläkin. Banaaneissa on paljon kaloreita, syö vaikka vadelmia jos tekee mieli jotain vastaavaa.

kuinka sä reenaat?

Mä ehdottaisin lihaskuntoreeniä vaikka 3krt viikkoon ja aerobista alkuun vaikka 2-4krt viikossa. Vaikka 2x30 minuuttia crossarissa ja 2x tunnin reipas kävelylenkki viikossa jossa välill ävoit tehä spurtteja, eli juosta.

Julkkikset Team
Administrator

« Reply #29 on: April 07, 2009, 10:09:33 am »

Nämä on taas niitä asioita joissa syntyy näkemyseroja. Nyt pitää miettiä haetaanko todella laihaa mallivartaloa vai fitness-vartaloa. Musta tyttelin neuvot viittaavat fitness-vartaloon ennemminkin.

Pages: 1 [2] 3 4 Send this topic Print 
« previous next »
Jump to: