Author Topic: Suomen Farkkutyttö 2001 -kilpailu  (Read 4896 times)

254

• Guest
(No subject)
« Reply #30 on: October 12, 2001, 15:30:00 pm »
Kim on erittäin hyvä tuomari, kuten muutkin. Kyllä kaikki tuomarit kyselivät (itse en ollut kuuntelemassa) ainakin kun kyselin kilpailijoilta mitä kysymyksiä tuomaristo esitti.

Pyysin myös tuomareita kirjoittamaan jokaiselle kilpailijalle palautetta muutamalla sanalla, jotka olen tänä aamuna jokaiselle lähettänyt meilitse tai postitse.
Kilpailijat ottivat tämän erittäin hyvänä asiana.

[This message has been edited by Mustonen Sari (edited 12-10-2001).]

1716

• Guest
(No subject)
« Reply #31 on: October 12, 2001, 15:39:00 pm »

Se on hyvä, että Kim kyseli ja testasi tyttöjen ulosantia. Sitähän varten tuomaristohaastattelu pidetään.

104

• Guest
(No subject)
« Reply #32 on: October 12, 2001, 21:10:00 pm »
Taisi olla ensimmäinen kilpailu, jossa Taru Avantola jäi sijoituksetta... Historiallista.

------------------

ninak

• Guest
(No subject)
« Reply #33 on: October 13, 2001, 20:58:00 pm »
ONNEA PAULIINALLE! Oikea tyttö voitti...

Oli tosiaankin historiallista, että Taru ei kisoissa sijoittunut millekään sijalle, mutta ehkä järjestäjät ja tuomaritkin kaipaavat jo uusia kasvoja alalle...

Olen itse aikoinani osallistunut malli- ja missi kisoihin, missä Kim on ollut tuomaristossa ja täytyy myöntää, että Kim osaa taitavasti ja hienotunteisesti kysyä erittäin vaativia kysymyksiä. Varmasti hyvä ja oikea ihminen tuomaristoissa  

Tästä tulikin mieleen, että useat tytöt ovat laatineet henkilöistä, jotka ovat tuomaristossa istuneet ja kohdelleet tyttöjä halpamaisesti ns. "mustan"listan, johon mahtuu mm. usean lehden toimittajia,ammattimalleja, kuten Saimi Nousiainen sekä Finnartistien keulahahmoja.

1716

• Guest
(No subject)
« Reply #34 on: October 13, 2001, 21:03:00 pm »

quote:
Originally posted by ninak:
Tästä tulikin mieleen, että useat tytöt ovat laatineet henkilöistä, jotka ovat tuomaristossa istuneet ja kohdelleet tyttöjä halpamaisesti ns. "mustan"listan, johon mahtuu mm. usean lehden toimittajia,ammattimalleja, kuten Saimi Nousiainen sekä Finnartistien keulahahmoja.

Kertoisitko lisää? En ole kuullutkaan moisesta listasta. Kiinnostaa kovasti.

254

• Guest
(No subject)
« Reply #35 on: October 13, 2001, 21:27:00 pm »
En minäkään ole kyseisestä listasta kuullut..kiinnostaa erittäin paljon.
Toivon vain etten itse ole valinnut sellaisia henkilöitä omiin kisoihini tuomaristoon.

On itsellänikin tietysti sellaisia henkilöitä, joita en enää toista kertaa tuomaristoon kutsu ja samoin on joitain kilpailijoitakin joita en ota kisaamaan.. mitään tiettyä mustaalistaa ei tietenkään ole. Noita kilpailijoita on muutama harva (muutama fitnesstyttö ja muutama missi)  ja syy on se, että ovat aiheuttaneet muille kilpailijoille suurta harmia. Mistään pienistä jutuista en evää kisaan pääsyä.

ninak

• Guest
(No subject)
« Reply #36 on: October 13, 2001, 23:32:00 pm »
No, siis muutamat kilpailevat tytöt ovat ajoittain tehneet henkilökoht.epävirall. "mustia listoja", jotka pääosin koostuu juuri toimittajista (esim. IS-Rita Tainola)sekä julkisuuden henkilöistä ja yleensäkin ihmisistä, jotka yrittävät saada tyttöjä näyttämään naurettavalta muiden ihmisten edessä.

Nämä henkilöt harvemmin ovat suoraan malli- tai missi piireistä, enemmänkin ehkä halveksivat niitä ja haluavat tulla juuri siitä syystä piinaamaan "nuoria, tyhmiä ja itsekeskeisiä naisia" niinkuin eräs Miss Helsinki -tuomaristossa istunut julkisuuden naishenkilö asian ilmaisi kovaan ääneen. Itse tiedän kokemuksesta, että esim. Catwalkers-tuotantojen kilpailujen tuomaristot ovat olleet aina miellyttäviä, asiantuntevia ja ottaneet hyvin jokaisen tytön huomioon. Kysymys onkin ehkä enemmän maan ns. johtavat kauneuskilpailut sekä muutamat muut mallimittelöt.

Tällaisia ihmisiähän ei tuomaristoon saisi luonnollisestikaan päästä, sillä tytöillä on jännitettävää jo muutenkin itse kilpailussa. Paljon kritiikkiä on tullut juuri tämän vuoden Miss Helsinki kisasta, jossa tuomaristo oli valittu hyvinkin huolettomasti.

254

• Guest
(No subject)
« Reply #37 on: October 16, 2001, 21:10:00 pm »
Pauliinan kisapäivät ovat seuraavat:
Torstai 18.10. klo 19.00 - Queen of Tourism ® -kilpailu, paikka: Hotelli Bulgaria.
Perjantai 19.10. klo 23.30 - Disco Queen ® show, paikka: LatinoClub.
Perjantai 25.10. klo 19.00 Dream Girl of the Year ® -kilpailu, paikka: National Palace of Culture

254

• Guest
(No subject)
« Reply #38 on: October 20, 2001, 15:56:00 pm »
Pauliina on voittanut jonkun tittelin jo eli hän tekstasi minulle että on Miss International. Enempää en tiedä vielä ennenkuin saan lisätietoa =)

suuskii

• New Face
  • *
Re: Suomen Farkkutyttö 2001 -kilpailu
« Reply #39 on: July 27, 2006, 14:07:47 pm »
onko tätä kisaa enään edes olemassa..?  [Embarrassed]

paella

• New Face
  • *
Re: Suomen Farkkutyttö 2001 -kilpailu
« Reply #40 on: September 18, 2006, 20:26:49 pm »
minuakin kiinnostaisi onko tälläistä ? ja jos niin milloin raapiipaataan