Oon käynyt kevään aikana solariumissa noin 1-2 kertaa kuukaudessa. Toki sitä vois käydä useamminkin jos haluaa, mutta itse en ole nähnyt sitä tarpeelliseksi. En ole mikään "papu" mutten mikään ihan kovin vaaleakaan, itselleni tuo määrä on riittänyt aivan mainiosti.
Se kuinka kauan solariumissa kannattaisi olla ekalla kerralla, riippuu ihosta eli miten vaalea iho on (palaako helposti). Jos iho palaa helposti niin ehkä kannattaisi olla noin 10 minuuttia. Seuraavalla kerralla voi sitten olla vähän kauemmin jos siltä tuntuu. Eri paikoissa solariumissa kerta voi olla joko esim. 10 tai 20 min.
Solariumeja on myös eri tasoisia ja tehoisia (riippuu mm. siitä milloin solariumin lamput ovat vaihdettu viimeksi). Ehkä kannattaa kysellä näitä asioita paikan henkilökunnalta kun menee solariumiin, he osaavat varmasti neuvoa ko. paikan solariumin käytössä parhaiten.
Itse en ole käyttänyt rasvaa solariumissa, koska en pala helposti, mutta eipä kai se pahitteeksi ole ainakaan ekalla kerralla. Solariumiin voi mennä bikinit päällä tai sitten ihan vaan aatamin asussa..jokainen menee sinne omalla tavallaan
![[Wink]](wink.gif)