Author Topic: VESA KESKINEN  (Read 27113 times)

Julkkikset Team

• Administrator
  • Readers are plentiful; thinkers are rare.
Re: VESA KESKINEN
« Reply #15 on: March 15, 2005, 11:31:54 am »
Ei sitten varmaan ajatellut viettää kauemmin? Pyrki mahdollisesti saamaan nostetta uralleen ja käyttämään Vesaa hyväksi. Nyt kun tyttö dumpattiin jo näin aikaisin niin jäi medialle vielä mielenkiinnottomaksi henkilöksi. Kukaan ei muista koko tyttöä 15 minuutin kuluttua, jos saa näin Andy Warholin ajatusta siteerata.

rumamies

• V.I.P. MEMBER
« Reply #16 on: March 15, 2005, 11:55:11 am »
Muista ketä?

;)

Julkkikset Team

• Administrator
« Reply #17 on: March 15, 2005, 11:57:46 am »
 ;D

Julkkikset Team

• Administrator
« Reply #18 on: March 16, 2005, 09:31:05 am »
Iltalehti: Kyläkauppias Vesa Keskinen katuu antamiaan lausuntoja, joiden mukaan hänen ja Henna Tuomisen suhde olisi päättynyt.

Vesa Keskinen katuu antamaansa erohaastattelua. Parisuhteen Henna Keskisen  kanssa hän toivoo edelleen jatkuvan. Kyläkauppias Vesa Keskinen katuu avoimesti eilen julkisuuteen antamiaan lausuntoja, joiden mukaan hänen ja uusimman tyttöystävänsä Henna Tuomisen tiet ovat eronneet. Keskinen ei halua erota, vaan toteaa, että hänen antamansa lausunnot olivat ylilyöntejä.

- Minä en vielä tiedä saanko anteeksi. Ymmärrän Hennan tuohtumuksen hyvin ja olen aidosti pahoillani hänelle aiheuttamastani mielipahasta. Henna on upea ihminen. Hän on jaksanut olla tukenani nämä raskaat kuukaudet kaikista lehtijutuista huolimatta. En haluaisi tarinamme päättyvän näin, mutta pallo ei kuitenkaan ole nyt minulla, Vesa Keskinen kertoo Iltalehdelle.

- Pyysin Hennalta ensimmäiseksi aamulla anteeksi aiheuttamaani mielipahaa ja etenkin artikkelin luomaa väärää mielikuvaa hänestä rahanahneena henkilönä. Sitä Henna ei mielestäni missään nimessä ole pienimmässäkään määrin. Senttiäkään hän ei ole minulta pyytänyt, mutta minä olen pystyssä hänelle muutamia euroja parkkimaksuista.

Keskinen suuttui, koska luuli Henna Tuomisen rahastavan lehtiin antamillaan jutuilla.

http://www.iltalehti.fi/2005/03/16/2863696_vi.shtml

------------------------

:eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

Makeup Artist

• Guest
« Reply #19 on: March 16, 2005, 09:39:21 am »
Voi hyvänen aika... Ehkä Vesalle olisi parasta olla kokonaan ilman naisia vähän aikaa, jotta pääsee tästä Ninasta yli.  :(

Outo

• Guest
« Reply #20 on: March 16, 2005, 09:54:14 am »
Mä en kyllä ymmärrä, miksi aikuinen mies tilittää naisasioitaan lehdissä...  ::) Noh, jokainen tyylillään...

rumamies

• V.I.P. MEMBER
« Reply #21 on: March 16, 2005, 10:38:36 am »
No huhhuh... samaa ihmettelen kuin Outokin. Onhan Vesa aina osannut käyttää julkisuutta kyläkaupan mainostamiseen, mutta tämä naisvenkoilu rupeaa jo olemaan liikaa...   

Julkkikset Team

• Administrator
« Reply #22 on: March 16, 2005, 10:42:16 am »
Mä en kyllä ymmärrä, miksi aikuinen mies tilittää naisasioitaan lehdissä... ::) Noh, jokainen tyylillään...

En mä ymmärrä sen enempää miksi naiset tekevät sen kaiken maailman naistenlehdissä. Alkaa tuntua siltä, että jotkut soittavat lehtiin pyytääkseeen kirjoittamaan ettei halua olla julkisuudessa. ;) En usko että Vesan todellakaan tarvitsee tehdä sitä, mutta monilla muilla tuntuu olevan sellainen linja.

La Dolce Vita

• Guest
« Reply #23 on: March 16, 2005, 10:52:53 am »
Mä olen aivan sanaton! Olen pitänyt Vesaa tähän saakka jotenkin "tolkun miehenä"! Jos kyläkaupan myyntiluvut ovatkin kääntyneet nousuun Ninan eron ja Marikan jälkeen, niin kysymyksessä saattakin olla pelkkää mainospeliä.

Silti tuntuu oudolta jos Vesa on valmis rahan varjolla menettämään oman arvokkuutensa ja tekemään itsestään pellen. Ehkä kuitenkin tästä on kysymys, koska niin kauan aikaa kun Vesa hämmentää noiden pikkutyttöjen kanssa niin show jatkuu!

fredrika

• New Face
  • *
« Reply #24 on: March 16, 2005, 10:55:21 am »
Huh, huh!
Eiköhän se Vesan luoma rehdin-suomalaisen-miehen-maine ole  menetetty jo aika päivää sitte.
Suomeen on syntynyt taas yksi turha julkkis, jonka toilailuja tullaan todennäköisesti seuraamaan vielä monen, monen vuoden ajan.

Toivottavasti ymmärtäisi edes pelata korttinsa oikein yrityksensä kannalta.
Kyläkaupan vakiasiakkaat eli keski-ikäiset ja eläkeläiset eivät taida katsella kyläkauppiaan tekemisiä kumarrellen.

Julkkikset Team

• Administrator
« Reply #25 on: March 16, 2005, 13:49:43 pm »

mr.sixty

• Guest
« Reply #26 on: March 16, 2005, 13:56:23 pm »
Okei no nyt selvis ees miks vesa keskinen on julkisuudessa. Luulin että se on vaan kyläkauppias en ollut mistään kuullut mistään mis miljoonan järjestämisestä.

Toi artikkeli oli ihan V***n hauska ;D

fredrika

• New Face
  • *
« Reply #27 on: March 17, 2005, 10:11:47 am »
Uusimmassa seiskassa lisää tilitystä Vesa/Henna aiheeseen liittyen.  ???

Julkkikset Team

• Administrator
« Reply #28 on: March 17, 2005, 10:38:08 am »

Rantsu

• Guest
« Reply #29 on: March 17, 2005, 14:42:58 pm »
Mä olen monta kertaa ihmetellyt, miksi Vesasta pidetään julkisuudessa niin kovaa meteliä. Eihän muistakaan kauppiaista tollai vouhoteta. No, ennemmin Vesa kuin se Jutta mikä oli...

::) ::) ::)