Iltalehti: Kyläkauppias Vesa Keskinen katuu antamiaan lausuntoja, joiden mukaan hänen ja Henna Tuomisen suhde olisi päättynyt.
Vesa Keskinen katuu antamaansa erohaastattelua. Parisuhteen Henna Keskisen kanssa hän toivoo edelleen jatkuvan. Kyläkauppias Vesa Keskinen katuu avoimesti eilen julkisuuteen antamiaan lausuntoja, joiden mukaan hänen ja uusimman tyttöystävänsä Henna Tuomisen tiet ovat eronneet. Keskinen ei halua erota, vaan toteaa, että hänen antamansa lausunnot olivat ylilyöntejä.
- Minä en vielä tiedä saanko anteeksi. Ymmärrän Hennan tuohtumuksen hyvin ja olen aidosti pahoillani hänelle aiheuttamastani mielipahasta. Henna on upea ihminen. Hän on jaksanut olla tukenani nämä raskaat kuukaudet kaikista lehtijutuista huolimatta. En haluaisi tarinamme päättyvän näin, mutta pallo ei kuitenkaan ole nyt minulla, Vesa Keskinen kertoo Iltalehdelle.
- Pyysin Hennalta ensimmäiseksi aamulla anteeksi aiheuttamaani mielipahaa ja etenkin artikkelin luomaa väärää mielikuvaa hänestä rahanahneena henkilönä. Sitä Henna ei mielestäni missään nimessä ole pienimmässäkään määrin. Senttiäkään hän ei ole minulta pyytänyt, mutta minä olen pystyssä hänelle muutamia euroja parkkimaksuista.
Keskinen suuttui, koska luuli Henna Tuomisen rahastavan lehtiin antamillaan jutuilla.
http://www.iltalehti.fi/2005/03/16/2863696_vi.shtml------------------------