Author Topic: Ärsyttävät kakarat  (Read 955 times)

Julkkikset Team

• Administrator
  • Readers are plentiful; thinkers are rare.
Ärsyttävät kakarat
« on: February 07, 2009, 21:28:55 pm »
Mua ihmetyttää joiden länsimaalaisten vanhempien huonot kasvattamismetodit jos lapsi on tottelematon. Toissaviikolla erääseen paikkaan oltiin tuotu ERITTÄIN KALLIITA (miljoonia) keräilyharvinaisuusautoja, jotka olivat yksityisomistuksessa. Nämä autot olivat vielä erikseen aidattu köysin, jotta kukaan ei vahingossakaan koskisi niihin. No eipä aikaakaan kun jonkun trash-perheen ärsyttävä kakara ohitti köydet ja auton omistajan silmien edessä alkoi hakkaamaan autoa. Vanhemmat eivät tehneet mitään suullista kieltoa enempää estääkseen lasta, vaan auton omistajan oli pakko puuttua hakkaamiseen. Vaikka itse en ollut auton omistaja, niin teki mieli potkaista kakaraa.

Sen pituinen se.

Julkkikset Team

• Administrator
Re: Ärsyttävät kakarat
« Reply #1 on: February 07, 2009, 21:39:32 pm »
 video! Oli tällainen auto.
<a href="http://www.youtube.com/v/5D8Y4j0Rs_Y" target="_blank" class="new_win">http://www.youtube.com/v/5D8Y4j0Rs_Y</a>

NWO

• Full Member
« Reply #2 on: February 07, 2009, 21:41:21 pm »
jaahas. myös lapsiin kohdistuvaa väkivaltaa vastustavat viestit poistetaan.
Tempus omnia destruit.

Julkkikset Team

• Administrator
« Reply #3 on: February 07, 2009, 21:46:36 pm »
jaahas. myös lapsiin kohdistuvaa väkivaltaa vastustavat viestit poistetaan.

Sulle on vaikeaa ymmärtää mikä on väkivallan ja ajatuksen ero. Se että tottelematon lapsi alkaa hajoittamaan vieraan ihmisen historiallisesti arvokasta miljoonaomaisuutta ei ole mun mielestä millään tavalla hyväksyttävää ja sellainen lapsi ansaitsi mun mielestä tukkapöllyä. Se mitä sä taas viestiisi kirjoitit oli täysin aiheeseen kuulumatonta.

Jarde

• ELITE MEMBER
« Reply #4 on: February 07, 2009, 22:05:38 pm »
Nykyajan kasvatusmetodit on pehmoa, ennen vanhaan haettiin vitsa ja se kuka joutui piiskan kohteeksi itse haki sen vitsan, tukkapölly oli normaalia, samoin luunapit mut nykyään kun tekee vastaavaa nii saat pahoinpitelysyytteen ja sossu tulee vielä hakemaan lapsetkin pois ja saat sakot ja saat lasten hakkaaja maineen.
Ja sitte ihmetellään kun lapset ei tiedä omia rajoja ja tekee mitä sattuu, esim nämä useat tulipalot 2kk sisällä yms missä kouluja on palanu, mikä on menny vikaa jos ala-asteen 5-6 luokkalainen leikkii tulitikuilla/sytkärillä saatikka sitte vielä vanhempi yläasteelainen eikä tiedosta mahdollisia tekonsa seurauksia.

Jarde

• ELITE MEMBER
« Reply #5 on: February 08, 2009, 00:23:39 am »
Selkäsaunan, toisen omaisuuden vahingoittaminen ei ole hyväksyttävää ja jos auton ympärillä köysi niin se jo kertoo et lähelle ei ole menemistä ja koskeminen on kielletty.

Julkkikset Team

• Administrator
« Reply #6 on: February 08, 2009, 06:13:29 am »
Kyseessä oli siis kouluikäinen lapsi, joka ymmärsi täysin tekevänsä väärin, mutta teki kuitenkin muista välittämättä.

hullumai

• ELITE MEMBER
« Reply #7 on: February 08, 2009, 11:51:52 am »
Suomessa pehmoillaan kasvatuksessa, kuten Jarde tuolla edella mainitsi. Itse en usko pienen luunapin tai tukkapollyn tekevan vahingoittavan lasta,jos tekee jotain todella vaarin!, varsinkin jos lapsi muuten kasvaa vanhempien rakastavassa hoivassa.
Oman kokemukseni mukaan englantilaiset lapset ovat huonoimmin kayttaytyvia kaikenkaikkiaan ainakin lomakohteissa.

xmas

Julkkikset Team

• Administrator
« Reply #8 on: February 08, 2009, 15:21:34 pm »
Oman kokemukseni mukaan englantilaiset lapset ovat huonoimmin kayttaytyvia kaikenkaikkiaan ainakin lomakohteissa.

xmas

Oli juuri englantilaisia.

Julkkikset Team

• Administrator
« Reply #9 on: May 18, 2010, 22:48:32 pm »
Olipa mielenkiintoista katsoa MOT: Vaaralliset lapset -ohjelma. Pitää vaan onnitella itseään, ettei oma lapsi tule opiskelemaan Suomen kouluissa. Munattomia opettajia ja varsinkin rehtori oli aivan pihalla. Mistä hitossa sille luuserille palkka oikein maksetaan? Jos 36 pahoinpitelytapausta ei riitä rehtorille koulusta erottamiseen, niin on kyllä ukko enemmän pihalla kuin lumiukko.

stracciatella

• Guest
« Reply #10 on: May 23, 2010, 16:35:04 pm »
Mua ihmetyttää joiden länsimaalaisten vanhempien huonot kasvattamismetodit jos lapsi on tottelematon. Toissaviikolla erääseen paikkaan oltiin tuotu ERITTÄIN KALLIITA (miljoonia) keräilyharvinaisuusautoja, jotka olivat yksityisomistuksessa. Nämä autot olivat vielä erikseen aidattu köysin, jotta kukaan ei vahingossakaan koskisi niihin. No eipä aikaakaan kun jonkun trash-perheen ärsyttävä kakara ohitti köydet ja auton omistajan silmien edessä alkoi hakkaamaan autoa. Vanhemmat eivät tehneet mitään suullista kieltoa enempää estääkseen lasta, vaan auton omistajan oli pakko puuttua hakkaamiseen. Vaikka itse en ollut auton omistaja, niin teki mieli potkaista kakaraa.

Sen pituinen se.

Huonosti kasvatettuja lapsia mahtuu joka kansallisuuteen, mutta yleisesti jos mietin omien kokemusteni pohjalta niin erityisen huonoja kasvattajia löytyy muslimikulttuureista. Äidit eivät hallitse poikiaan ja varsinkin pojat saavat riehua vapaasti. Muutenkin on sellainen "herran haltuun" -ajattelu, on sitten jumalan tahto jos jotain ikävää (onnettomuus) tapahtuu.

.

• ELITE MEMBER
  • pojat on poikia
« Reply #11 on: May 25, 2010, 01:41:02 am »
En näe mitään hurjan suurta arvoa noissa miljoonien autoissa. Mulle aika sama vaikka pistettäisiin paaliin moiset.
We'll have some coffee flavoured kisses honey.

tytteli

• Full Member
« Reply #12 on: May 28, 2010, 11:26:21 am »
Mulla noi ärsyttävät kakarat menee sarjaan "ärsyttävät kirkuvat kakarat". Voi helevetti et mä en kestä sitä kun joku pentu rääkyy/kiljuu bussissa tai esimerkiksi kaupassa eikä vanhemmat tee mitään. Niin hemmetin raivostuttavaa...

Julkkikset Team

• Administrator
« Reply #13 on: May 28, 2010, 11:42:27 am »
Sitten vielä jotkut ihmettelevät miksi työssä käyvät ihmiset haluavat ajaa rauhassa yksityisautolla.