Author Topic: MISS UNIVERSE TILASTOA  (Read 3746 times)

Emppu

• Guest
(No subject)
« Reply #15 on: August 22, 2004, 12:16:00 pm »
Laittakaa vaan neidot niitä kuvia,
sillä mie käyn vaan täällä enimmäkseen...
  [thumb]    [Big Grin]  
ei ehdi seilata kaikkija sivustoja lävitse!

2370

• Guest
(No subject)
« Reply #16 on: August 22, 2004, 12:30:00 pm »
Joo, olenkin lähtenyt siltä pohjalta, että kun seilaan siellä niin saman tien voin laittaa tänne toistenkin iloksi. Mutta ehken minäkään tulevaisuudessa ehdi näin seilaileen. Nyt ollut muun ohessa mahdollisuus tätä tehdä, mutta jatkossa ei tässä laajuudessa: nyt vaan ollut mahdollisuus pomppia, mutta ei aina tule olemaan sellainen tilanne.
Eli mahdollisuuksien mukaan laitan!   [Smile]

2293

• Guest
(No subject)
« Reply #17 on: August 23, 2004, 22:15:00 pm »
quote:
Alunperin lähettänyt Annami:
luulin, että tämä American Beauty on täällä kaikille tuttu!

Niin tällaiseenkin piti kommentoida jo aikaisemmin... Siis olen tuolla forumilla joskus käynyt kuten myös Puertolaisten, Venezuelalaisten, Intialaisten, Filippiiniläisten ym. forumeilla, mutta ei mulla noita osoitteita ole ylhäällä/muistissa, joten vain satunnaisesti osun niille tai menen jonkun missisivuston (a la Beauland) kautta! Eli en säännöllisesti tsekkaile noita, jolloin ainakin minun puolestani niiltä napattuja kuvia ja juttuja saa mieluusti laittaa!

2370

• Guest
(No subject)
« Reply #18 on: August 23, 2004, 23:23:00 pm »
quote:
Alunperin lähettänyt Mansen Miäs:
ei mulla noita osoitteita ole ylhäällä/muistissa

Ne kannattaa laitaa Suosikkeihin!

Joku on kovasti innostunut myös tuolla American Beautyn sivulla vanhoista kisoista, kun jaksaa väsätä noita kuvakollaaseja finalisteista!
  [Embarrassed]

2293

• Guest
(No subject)
« Reply #19 on: August 23, 2004, 23:32:00 pm »
Joo laittaisin suosikkeihin, mutta kun ei mahdu, kun on niin paljon noita aikuisviihde-linkkejä! (  [thum]   Just kidding!   [thum]  )
Sikäli varmaan täytyisi laittaa suosikkeihin, jos forumin uutistoimittaja meinaa ruveta "laistaan hommistaan"   [Wink]   Ja eihän noita ulkoa muista, kun kaikki on "Voy" ja joku numero!