Author Topic: HENNA KALINAINEN / HENNA KURHINEN  (Read 12580 times)

Jarde

• ELITE MEMBER

ramppi pihalla

• Junior Member
  • **
Re: HENNA KALINAINEN
« Reply #16 on: October 17, 2008, 16:13:57 pm »
no huhu, ei ihme et kuvaaja innostuu tuossa videolla. :1tongue: [love]

minkäköhänlaisten miesten kanssa Sagio oikein mökkeilee...

Sagio

• THE MASTER OF BEAUTY
« Reply #17 on: October 17, 2008, 17:04:54 pm »
Autoharrastajien. Kyllä niille yleensä GTi-tytöt, Tähtitytöt yms kelpaa ja mikäs siinä. Henna on Jotain Ihan Muuta. Jos ette ole tavanneet, ette voi ymmärtää tai uskoa. Ei myöskään puhuta mistään "söpösti hölmöstä" tytöstä vaan olen saanut huomata hänen olevan jopa suorastaan pahansuopa. Ei siis kuitenkaan minua kohtaan.

Team, ilman muuta Henna yrittää ottaa kaiken irti ja toimii tosiaan varmasti täysin oikein. Itse ihmettelin Miklun motiiveja, en Hennan! Hennan motiivit ovat selvillä.

ramppi pihalla

• Junior Member
  • **
« Reply #18 on: October 17, 2008, 17:15:00 pm »
Mulle Miklun motiivit on hyvin selvät.

Jos kaunis nainen on oikealla tavalla ilkeä ja pahansuopa, niin hän voi myös olla hyvinkin vastustamaton. Paljon parempi kuin pelkästään söpösti hölmö.

Julkkikset Team

• Administrator
  • Readers are plentiful; thinkers are rare.
« Reply #19 on: October 17, 2008, 20:19:07 pm »
Itse ihmettelin Miklun motiiveja, en Hennan! Hennan motiivit ovat selvillä.

Miklu tossa hyväksikäyttää pikemminkin Hannaa kuin toistepäin. Miklu on ruma jätkä jolla on rahaa. Henna pyrkii pääsemään rahoihin kiinni (koska se on suurin syy olla noin ruman jätkän kanssa), mutta jää todennäköisesti yhdeksi hoidoksi ilman rahallista hyötyä.

ramppi pihalla

• Junior Member
  • **
« Reply #20 on: October 17, 2008, 20:41:13 pm »
Niin, jos Hannan mahdollisuudet on vain joko jättipotti tai ei mitään. Reiluna miehenä Miklun pitäisi tarjota jonkinlainen välimuoto. Eli vaikka summa x rahaa tms.

ramppi pihalla

• Junior Member
  • **
« Reply #21 on: October 17, 2008, 21:16:03 pm »
Mitkä mahtavatkaan olla pääsyyt siihen, että toinen mies on hyvännäköinen ja toinen ei?

Jarde

• ELITE MEMBER
« Reply #22 on: October 18, 2008, 11:05:22 am »

ramppi pihalla

• Junior Member
  • **
« Reply #23 on: October 18, 2008, 15:49:50 pm »

OrdinaryGuy

• Guest
« Reply #24 on: October 19, 2008, 02:08:47 am »
Mutta eikö ole surullista, että Suomen huippupalloilijoihin kuuluvalla henkilöllä ei ole mitään muuta tekemistä kuin viettää aikaansa tyhmän teinin seurassa? Toivon, että he ovat rakastuneet, se olisi hienoa <3

ramppi pihalla

• Junior Member
  • **
« Reply #25 on: October 19, 2008, 02:22:28 am »
Ei ole. Mitä se teinin tyhmyys haittaa?

Ja jos Miklu on rakastunut, niin se olisi aika tyhmää toimintaa häneltä. Ei lainkaan miehistä toimintaa.

Eikös Miklun äiti sanonut Viivi Avellanista silloin, että hän on liian vanha. Mitäköhän Miklun äiti nyt sanoo.

stracciatella

• Guest
« Reply #26 on: October 19, 2008, 15:02:11 pm »
Ei ole. Mitä se teinin tyhmyys haittaa?

Ja jos Miklu on rakastunut, niin se olisi aika tyhmää toimintaa häneltä. Ei lainkaan miehistä toimintaa.

Eikös Miklun äiti sanonut Viivi Avellanista silloin, että hän on liian vanha. Mitäköhän Miklun äiti nyt sanoo.

Minun käsittääkseni se juttu meni niin, että Mikaelin äiti ei pitänyt Viivistä tämän kyseenalaisen maineen vuoksi, toivoi pojalleen "kunniallisempaa" tyttöä. Näin se meni jos oikein muistelen, joku voi korjata jos olen väärässä.

Mikael ei mielestäni ole ruma, itse ottaisin ulkonäön puolesta ennemmin Mikaelin kuin liian laitetun Markus Pöyhösen. Ei miehen kuulu laittautua liikaa.

ramppi pihalla

• Junior Member
  • **
« Reply #27 on: October 19, 2008, 15:10:58 pm »
markuksen kroppa on kyllä selvästi parempi.

tytteli

• Full Member
« Reply #28 on: October 19, 2008, 18:54:56 pm »
http://www.iltalehti.fi/nettitv/?28017065

Neidin ammatti on kyllä ollut jo tiedossa kauan :D Valitsis ees sit seksikkäitä asuja. Mä en kyllä ihan ymmärrä miehiä, jos joku häntä pitää kauniina, mutta makuasioista ei voi kiistellä. raapiipaataan

ramppi pihalla

• Junior Member
  • **
« Reply #29 on: October 19, 2008, 19:11:49 pm »
Missä neiti esiintyy?  ;D