Author Topic: Sara La Fountain  (Read 2908 times)

senategarden

• Full Member
Sara La Fountain
« on: November 12, 2008, 23:17:12 pm »
Sara La Fountain on taas yksi näistä kauniista, lahjakkaista ja kovaan työhön tottuneista ihmisistä, joista yhden jos toisenkin soisi oppia ottavan :)

Hengästyttää jo lukeakin, mitä kaikkea hän on vuosien varrella tehnyt ja missä projekteissa on parhaillaan mukana: catering, kokkikoulu, TV-sarjoja, kirjoja, kolumneja, tekstiilejä, astiastoja, kenkiä.. http://www.alasara.fi/ Ja niin elämänmyönteisen, iloisen, kiltin ja mukavan oloinen :D

miespoika

• Full Member
Re: Sara La Fountain
« Reply #1 on: November 13, 2008, 08:55:35 am »
hyödyntänyt hyvin ulkonäköä.
You're my doll, rock and roll, feel the glamour and pain
Kiss me here, touch me there, hanky-panky

AntSa

• Full Member
« Reply #2 on: November 13, 2008, 09:56:30 am »
Sara La Fountain on taas yksi näistä kauniista, lahjakkaista ja kovaan työhön tottuneista ihmisistä, joista yhden jos toisenkin soisi oppia ottavan :)

Hengästyttää jo lukeakin, mitä kaikkea hän on vuosien varrella tehnyt ja missä projekteissa on parhaillaan mukana: catering, kokkikoulu, TV-sarjoja, kirjoja, kolumneja, tekstiilejä, astiastoja, kenkiä.. http://www.alasara.fi/ Ja niin elämänmyönteisen, iloisen, kiltin ja mukavan oloinen :D

Juuri tuollainen elämänmyönteinen, iloinen, kiltti ja mukavan oloinen on minunkin mielestäni sopiva määritelmä kuvaamaan suloista Saraa.  [love]  Hänen ohjelmiaan on helppo seurata.  perfect10

miespoika

• Full Member
« Reply #3 on: November 13, 2008, 10:11:50 am »
kaikki elämänmyönteisyys on toki tarkasti harkittua taloudellisten voittojen maksimoimiseksi. :)

en ostaisi hänen astiastojaan, kuten en osta mitään jamie oliver -vehkeitäkään.

senategarden

• Full Member
« Reply #4 on: November 13, 2008, 11:18:33 am »
Minä tykästyin heti Lotus- ja Barokki-astiastoihin! Erittäin käyttökelpoiset, ja hinta-laatusuhde paremmin kuin paikallaan. A la Sara -kirja sai puolestaan minut alunperin keittiön puolelle; monipuolisesti erilaisia ruokia, leivonnaisia, kakkuja, juomia, ja kirja todella on kokemattomman kotikokkaajan raamattu! Olin ihan yllättynyt, miten pienellä vaivalla voi saada tehtyä niin maittavia ja vieläpä visuaalisesti kauniita ruokia ja juomia yms. Tekstiileihin en ole juuri paneutunut, ja kokkiohjelmia olen seurannut lähinnä muuten vain saaden tosin melkein aina jonkin inspiraation, että "tuota minäkin haluan!" :)

Kaikkea hyvää ja menestystä Saralle, ehdottomasti! Luin, että hänen Perfect Day -jaksonsa ovat olleet erityisen suosittuja Yhdysvalloissa, ja en ihmettele yhtään, jos hänen uransa ottaa tuulta alleen enemmänkin kansainvälisesti.

Julkkikset Team

• Administrator
  • Readers are plentiful; thinkers are rare.
« Reply #5 on: November 13, 2008, 11:27:29 am »
Musta on hyvä jos kerrankin joku kaunis suomalainen nainen koittaa pärjätä ulkomailla muutenkin kuin riisumalla vaatteensa. Noita lindoja ja irinoita on jo ihan tarpeeksi.

miespoika

• Full Member
« Reply #6 on: November 13, 2008, 11:43:22 am »
onko saran kirjoissa olevat reseptit ja vinkit saran omaa tuotantoa?

entä onko astiastot hänen suunnittelemiaan? eikö samanlaisia saa ilman Sara-brandin lisämaksua?

senategarden

• Full Member
« Reply #7 on: November 13, 2008, 13:27:44 pm »

entä onko astiastot hänen suunnittelemiaan? eikö samanlaisia saa ilman Sara-brandin lisämaksua?

Kaikki ovat Saran kädenjälkeä lukuunottamatta joitain "isoäidin perintöreseptiä" tms :) Itse suunnittelee reseptit, tekstiilit, astiastot, kuosit, kattaukset.. Minusta Saran astiastot esimerkiksi eivät ole mitenkään hintavia, itseasiassa olin yllättynyt edullisuudesta. Olin odottanut kovempia hintoja, koska ovat tosiaan osa Sara La Fountain -brändiä.

Julkkikset Team

• Administrator
« Reply #8 on: November 13, 2008, 13:30:15 pm »
Mä arvostan Saran kunnianhimoa venyttää brändiään. Toivotaan hänestä kansainvälisesti tunnettua tv-kokkia.

miespoika

• Full Member
« Reply #9 on: November 13, 2008, 14:39:11 pm »
minä en astioista jaksa maksaa. laadukkaita astioita saa aivan naurettavan halvalla. just ostin jostain poistomyynnistä tosi hienoja ja laadukkaita juomalaseja ja kulhoja 1€ per kappale.

Jarde

• ELITE MEMBER
« Reply #10 on: November 13, 2008, 16:04:17 pm »
Eiköhän se Ilkka ole parempi et jätät noi brändi/laatu asiat muille ja keskityt jatkossa vaan niihin playboy lehtiin.

AntSa

• Full Member
« Reply #11 on: November 13, 2008, 21:55:32 pm »
Mä arvostan Saran kunnianhimoa venyttää brändiään. Toivotaan hänestä kansainvälisesti tunnettua tv-kokkia.

:-*  Me too!

sAiJa

• Full Member
« Reply #12 on: November 13, 2008, 22:37:01 pm »

Kaikki ovat Saran kädenjälkeä lukuunottamatta joitain "isoäidin perintöreseptiä" tms :) Itse suunnittelee reseptit, tekstiilit, astiastot, kuosit, kattaukset.. Minusta Saran astiastot esimerkiksi eivät ole mitenkään hintavia, itseasiassa olin yllättynyt edullisuudesta. Olin odottanut kovempia hintoja, koska ovat tosiaan osa Sara La Fountain -brändiä.

Todella upeita kyllä ne Saran astiastot  [love] Jos en olisi jo tiettyä astia-sarjaa hamstrannut, olisin ostanut Saran  suunnitteleman astiaston  :)

Julkkikset Team

• Administrator
« Reply #13 on: November 13, 2008, 22:45:56 pm »
Missä noista astiastoista on kuvia?

sAiJa

• Full Member
« Reply #14 on: November 13, 2008, 23:15:11 pm »