Hei!!
Sain teiltä seuraavanlaisen sähköpostin: "Julma hylkeenpoikasten hakkaus kuoliaaksi on saatava loppumaan niin pian kuin mahdollista. Parhaiten autat kun ET äänestä Keskustaa, vaan jotakin muuta, eettisempää puoluetta."
Koska teille ei voi lähettää sähköpostia jostain syystä? niin vastaan tänne..
Mikä yleistys tämä nyt taas on? En puolusta poliitikkoja enkä kuulu itse mihinkään puolueeseen ja en voi sietää eläinrääkkäystä missään muodossa! Mutta tietääkseni keskustan listoilta löytyy myös poliitikkoja jotka todellakin vastustavat eläinten kaltoin kohtelua ja kun taas muiden puolueiden listalta ihmisiä jotka pitävät turkiksia jne.. Joten mielestäni ei voi sanoa että KAIKKI keskustalaiset ajavat eläinrääkkäys asioita, muutenhan sitä voisi samalla sanoa että KAIKKI suomen puolueiden jäsenet ajavat eläinrääkkäys asoita.. tai että KAIKKI suomalaiset suosivat kettutarhausta kun todellisuus on kuitenkin vain murto-osa. Vai onko tämä viesti vain jokin poliittinen juttu ketä pitäisi äänestää ja ketä ei?? Jos minä äänestän niin minä ainakin äänestän IHMISTÄ, en puoluetta! Voin laittaa viestiä eläinrääkkäyksestä eteenpäin, mutta ILMAN mitään keskusta-kokoomus-vihreät-älä äänestä sitä vaan tätä jne. juttuja!! Parhaiten tekin saatte tämän viestin eteenpäin jättämällä tuollaiset turhat yleistykset ja puolueet jne pois ja keskittymällä itse asiaan, eli hylkeenpoikasten joukkoteurastukseen joka on lopetettava heti!!

Ystävällisin terveisin, Ihmettelijä!!