Author Topic: Tomi Metsäketo  (Read 931 times)

Julkkikset Team

• Administrator
  • Readers are plentiful; thinkers are rare.
Tomi Metsäketo
« on: October 07, 2008, 07:25:18 am »
- Rooma on kaupunki, jonka tunnen toiseksi parhaiten Helsingin jälkeen. Kun olen siellä, päivä koostuu siitä, että on tunti laulamista ja loppu aika vapaata. Mitä siellä voi muuta tehdä kuin kävellä ympäriinsä ja katsella?

Metsäketoa viehättää Italiassa kulttuuri ja ruoka. Musiikkikulttuurikin on Italiassa ylitse muiden. Lukuisat klassiset oopperasävellykset eivät ole sattumalta säilyneet vuosisatoja.

Myös italialainen käytöskulttuuri on Metsäkedon mieleen. Italiassa miehet ovat miehiä ja naiset naisia. Metsäketo nauraa, ettei Roomassa kadulla tarvitse pysähtyä katsomaan onko ohikulkija mies vai nainen.

- Henkilökohtaisesti rakastan naisilla hameita. Suomessa kaikki naiset pitivät tänä kesänä pitkiä kalsareita, mikä on ihan hirveetä mun mielestä, Metsäketo viittaa naisten leggings-muotiin.

Myös miehet saavat Metsäkedolta sapiskaa.

- Roomassa miesten työasu on yleensä puku, kravatti ja tyylikkäät kengät. Saattaa vaikuttaa pinnalliselta, mutta ei se pahaa tekisi katukuvalle Suomessakaan, jos hiukan oppisimme tyyliä.

http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1599026

Tomilla on aivan loistavia mielipiteitä!  perfect10  :-*

ramppi pihalla

• Junior Member
  • **
Re: Tomi Metsäketo
« Reply #1 on: October 17, 2008, 15:20:09 pm »
minulle jäi epäselväksi sisältyykö Tomin puheisiin olettamus siitä, että hän itse on mies?

miespoika

• Full Member
« Reply #2 on: October 26, 2008, 17:58:51 pm »
teinitytöillä leggins+minihame on hyvännäköistä.

mister metsäkedolla on huono näkö, jos ei naista tunnista legginseissä. kuinka monella miehellä on legginsit?
You're my doll, rock and roll, feel the glamour and pain
Kiss me here, touch me there, hanky-panky

miespoika

• Full Member
« Reply #3 on: October 26, 2008, 18:04:45 pm »
itse tykkään sellasest tyylist, et college-lökäpöksyt ja huppari. jalassa koristossut. talvella sit sellanen tosi paksu ja pitkähkö lämmin untuvatakki ja lämpimät kengät. muuten jäätyy.
You're my doll, rock and roll, feel the glamour and pain
Kiss me here, touch me there, hanky-panky

Mr. Grinch

• Guest
« Reply #4 on: December 31, 2008, 22:21:43 pm »
Mummo on Tomi Metsäketo -fani. Altistuin mummolassa Tomi Metsäkedon tuotannolle usean biisin verran.

mskooho

• New Face
  • *
  • täti rullistelee
« Reply #5 on: November 12, 2009, 20:18:47 pm »
minulle jäi epäselväksi sisältyykö Tomin puheisiin olettamus siitä, että hän itse on mies?

ehhehe hehh heh :nanner:

Julkkikset Team

• Administrator
  • Readers are plentiful; thinkers are rare.
« Reply #6 on: November 12, 2009, 21:10:35 pm »
Musta Tomi on edustava suomalainen mies. Sellaisia saisi olla julkisuudessa enemmänkin luomassa esimerkkiä.

mskooho

• New Face
  • *
  • täti rullistelee
« Reply #7 on: November 16, 2009, 22:15:47 pm »
Musta Tomi on edustava suomalainen mies. Sellaisia saisi olla julkisuudessa enemmänkin luomassa esimerkkiä.

että voi ärsyttää  ?a??