Author Topic: Miss Universum diet  (Read 1285 times)

milana

• Guest
Miss Universum diet
« on: September 24, 2008, 18:53:45 pm »
Onko kenelläkään mitään hajua siitä miten noi miss universum ehdokkaat pääsee tollaseen kuosiin?
ihan uskomattoman timmissä kunnossa toi tän vuodenkin voittaja  :eek: ...ehkä jopa vähän liian laiha mun makuuni.

mitenköhän tiukalla dietillä mahtavat olla ja millaista liikuntaa?...tuskin mitään punttista(ainakaan kunnon painoilla)?

avaruusvänrikki

• Guest
Re: Miss Universum diet
« Reply #1 on: September 27, 2008, 10:06:14 am »
pastaahan se sanoi syövänsä. ehkä se harrastaa paljon aerobista liikuntaa.

milana

• Guest
« Reply #2 on: September 30, 2008, 13:54:05 pm »

Pyh, en usko että syö pastaa päivittäin ja että sillä ois päässy tohon kuntoon :1tongue: ...mun lempiruoka on pizza mutta vedän sitä pari kertaa vuodessa.

Julkkikset Team

• Administrator
  • Readers are plentiful; thinkers are rare.
« Reply #3 on: September 30, 2008, 13:57:17 pm »
Veikkaan ruokavalion olevan pääasiassa vegaanin ruokavalio.

Julkkikset Team

• Administrator
« Reply #4 on: September 30, 2008, 14:32:02 pm »

Pyh, en usko että syö pastaa päivittäin ja että sillä ois päässy tohon kuntoon :1tongue: ...mun lempiruoka on pizza mutta vedän sitä pari kertaa vuodessa.

Tuskin nyt joka päivä ja kauheita määriä. Mutta pastaa voi ihan hyvin syödä useinkin, kunhan se on kokojyväpastaa eikä mitään valkoisesta jauhosta valmistettua roskaa.

avaruusvänrikki

• Guest
« Reply #5 on: October 01, 2008, 14:53:16 pm »
riippuu liikunnan määrästä. kova liikuntamäärä vaatii hiilihydraatteja. käsittääkseni kaikki pastat (myös kokojyvä) on aika ärjyä kamaa, jos kunnon satsin vetää.

milana

• Guest
« Reply #6 on: October 02, 2008, 10:21:15 am »
Mutta aina kun ollaan dietillä(lue:jossa halutaan noin pieni rasva%), vähennetään ensimmäiseksi juuri hiilihydraateista. 
Palkkarit sun muut on keksitty jos harrastaa kovaa aerobista treeniä. tosin voihan olla että omistaa neito vain hyvät geenit ja voi syödä mitä vaan ;D

Mä olisin kyllä kiinnostunut kuulemaan muidenkin dieteistä ja treeneistä  :nanner: Harmi kun tällaisista ei juurikaan puhuta ja tiedon lähteet ovat muutenkin vähissä.

avaruusvänrikki

• Guest
« Reply #7 on: October 02, 2008, 11:03:11 am »
katso vaikka maratoonareiden ja muiden kestävyysjuoksijoiden kroppia. hiilihydraatteja menee paljon ja rasva % olematon.

avaruusvänrikki

• Guest
« Reply #8 on: October 02, 2008, 11:05:19 am »
Mä olisin kyllä kiinnostunut kuulemaan muidenkin dieteistä ja treeneistä  :nanner: Harmi kun tällaisista ei juurikaan puhuta ja tiedon lähteet ovat muutenkin vähissä.

kyllä näistä puhutaan paljonkin useallakin palstalla. myös suomenkielellä on useita palstoja.

milana

• Guest
« Reply #9 on: October 02, 2008, 20:20:28 pm »

kyllä näistä puhutaan paljonkin useallakin palstalla. myös suomenkielellä on useita palstoja.

Oho, mun viesti hävinny mystisesti johonkin  eek: Nooh...sitä vaan että kiinnoistaisi hurjan paljon ja oisko linkkejä noihin keskusteluihin?

Julkkikset Team

• Administrator
« Reply #10 on: October 02, 2008, 20:42:37 pm »
Muiden palstojen mainostaminen on kielletty saannoissa: Älä mainosta forumilla muita keskustelupalstoja.

avaruusvänrikki

• Guest
« Reply #11 on: October 03, 2008, 11:00:54 am »
no suomenkielisenä löytyy ainakin kolme eri aikakauslehteä, jotka keskittyvät vartalon muokkaamiseen harjoittelun ja ruokavalion avulla. jenkkilehtiä on sitten varmaan ziljoona. jotkut keskittyy myös pelkästään ruokavalioon.

suomenkielisistä keskustelufoorumeista minun suosikkini on tämä karita tuomolan miehen omistama foorumi.  ;D se ei kuitenkaan välttämättä ole naiselle mieluinen foorumi, vaikka siellä on naisiakin.

ja kirjastosta löytyy myös paljon asiaa käsitteleviä kirjoja.