Mitä mieltä olette Playboy-lehdestä? Itse olin yllättynyt, kun selasin sen ensimmäisen kerran: alastonkuvia ei tahtonut edes löytää artikkeleiden joukosta ja kun ne löytyivät, niin kuvat olivat todella kauniita eivätkä ollenkaan törkyisiä. Lehden jutut eri ilmiöistä ja ihmisistä ovat mielenkiintoisia ja hyvin tehtyjä eivätkä alastonkuvat hätkähdytä sen enempää kuin taidehistorian oppikirjan alastomat, vähemmän tai enemmän rehevät naishahmot - jopa päinvastoin

En kuitenkaan itse lähtisi minkäänlaisiin, julkisiin alastokuviin, mutta se ei tarkoita että moralisoisin heitä, jotka lähtevät. Jokainen tekee omat valintansa omien syidensä perusteella ja kantaa seuraamukset. Näin se on kaikessa.
Mutta mitä mieltä te muut olette Playboysta? Voisitko mennä ja miksi? Miksi et? Onko lehti myönteinen osa nykykulttuuriamme vai ei? Kommentteja, mitä mieleen tulee

Ja suomalaista naiskauneuttahan lehdessä ovat edustaneet Gina Goldberg ja Kata Kärkkäinen, jotka molemmat ovat olleet Kuukauden leikkikavereita (Playmate of the Month), sekä Linda Lampenius, joka on ollut lehden julkkiskansikuva-artikkelissa. Anna Easteden ja Susanna Penttilä ovat puolestaan poseeranneet lehden alastonkuviin keskittyville sivujulkaisuille (Special Editions), ja Johanna Tukiaisen mukaan hänen Julia-siskonsa kuva on ollut päälehdessä, mutta tätä ei mainita missään lähteessä Playboy-malliksi tai muuksi vastaavaksi.