Author Topic: Neitsyys - Neitsyyden menetys - Neitsyt  (Read 6719 times)

Chantel

• Junior Member
  • **
Re: Neitsyys - Neitsyyden menetys
« Reply #15 on: December 02, 2009, 21:29:01 pm »

Olen 26-vuotias ja en häpeä myöntää, että minulla on poikuus tallella. Seksi vaan ei kiinnosta. En ole nörtti, jos sitä epäilette.

Oletko aseksuaali?

Itsellänikin neitsyys tallessa, toistaiseksi.

Kaihola

• Full Member
« Reply #16 on: December 03, 2009, 11:00:39 am »

Olen 26-vuotias ja en häpeä myöntää, että minulla on poikuus tallella. Seksi vaan ei kiinnosta. En ole nörtti, jos sitä epäilette.

Oletko aseksuaali?

Itsellänikin neitsyys tallessa, toistaiseksi.
Osittain kyllä. Kaipaan läheisyyttä, en seksiä.

Julkkikset Team

• Administrator
  • Readers are plentiful; thinkers are rare.
« Reply #17 on: February 03, 2010, 12:36:59 pm »
19-vuotias nainen asetti ensimmäisen seksikokemuksensa myytäväksi nettihuutokauppaan, missä ilmoitus keräsi yli 1 200 tarjousta. Nainen ilmoitti tänään, että hän on hyväksynyt korkeimman tarjotun summan.

- Olen hyväksynyt tarjouksen, joka on 45 000 Uuden-Seelannin dollaria (vajaat 23 000 euroa). Se on paljon enemmän kuin uskalsin kuvitella, hän kertoi internetsivuillaan huutokaupan päätyttyä.

http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.shtml/arkistot/ulkomaat/2010/02/1048298

Julkkikset Team

• Administrator

Julkkikset Team

• Administrator

Julkkikset Team

• Administrator
Re: Neitsyys - Neitsyyden menetys - Neitsyt
« Reply #20 on: September 24, 2010, 13:55:41 pm »
Tutkimuksen (Roissy; Social Pathologist) mukaan vaimon vähäinen partnerimäärä ennustaa kestävää avioliittoa. Se näyttää selittävän useissa kulttuureissa yleistä neitsyiden suosintaa vaimoina.

Jos naisella on ollut enemmän kuin yksi partneri, avioliiton kestävyyden todennäköisyys laskee lähes 50 prosenttia. Jos naisella on ollut yli 16 partneria, avioliiton kestävyyden todennäköisyys putoaa alla 20 prosentin. Jo viidellä partnerilla avioliiton kestävyyden todennäköisyys on vain 30 prosenttia.

Naiset ihmettelevät usein, miksi naisen partnerimäärä on niin tärkeää miehille ja miksi neitsyitä suositaan avioliitoissa (Roissy) - tutkimus antaa ihmettelyn aiheelle mainion selityksen.

Ohje miehille

Jos haluat kestävän avioliiton, selvitä vaimokandidaatin seksuaalinen historia.

http://henrylaasanen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/45960-vaimon-vahainen-partnerimaara-ennustaa-kestavaa-avioliittoa