Author Topic: Veikkaa Miss Suomi 2005 -tulokset!  (Read 7097 times)

rumamies

• V.I.P. MEMBER
Re: Veikkaa Miss Suomi 2005 -tulokset!
« Reply #90 on: February 16, 2005, 15:22:22 pm »
Rumamies diskattiin, koska veikkauksesta ei saanut mitään selvää. ::)

Ääh...aina mulle käy näin...

;D

...minne voin jättää protestin aiheettomaksi katsomastani diskauksesta?

Mansen Miäs

• Guest
« Reply #91 on: February 16, 2005, 15:24:46 pm »
Onkos Rantapoika sitten meikäläisenkin jostain syystä diskannut, kun ei näy tilastossa? Mä laskin saaneeni 8 pistettä ja koska mulla oli kaikki oikeat nimet sekä kärkikolmikossa että kärkikuusikossa, niin olin varmaan tuon pistemäärän saaneista ykkönen! Annami jäi siis totuttuun tapaan taakse - kuten myös  tämä meidän Turo-Tero!  :P [cool]

Siihen olen kyllä erittäin pettynyt että sain muka vähemmän pisteitä kuin Mummeli!  ::) Huh huh!  ???

Emppu

• Guest
« Reply #92 on: February 16, 2005, 15:28:44 pm »
Katsoin minäkin että Mansen Mies ei ole taaskaan veikannut
vaikka sai haasteenkin terolta eikun Turolta eikun...  :P
vai totuus onkin että rakas Ranstukkainen on diskannut hänet pois kuten Rumpsin myös!  ;D
surullista mutta totta varmaan,
ei kannata tuomita ennen kuin on kuullut koko tarinan  ;)
muuten tästä tulee lööppitarinaa!!

mummeli

• Guest
« Reply #93 on: February 16, 2005, 17:32:31 pm »

Richard Dean Anderson, alias Mansen miäs, olepa sinä ihan kiltisti äläkä Mummelille vaahtoa. Mummeli tiesi naisen vaistollaan paremmin kuin sinä, mutta seuraavassa kisassa voit jo sinäkin olla asiantuntija.

Rantsu

• Guest
« Reply #94 on: February 16, 2005, 18:14:05 pm »
No en kyllä ymmärrä miksei Miäs ole listalla, mutta ei ole diskattu! Mun mielestä Miäs ei ollut edes niiden muutaman joukossa, joiden veikkaukset hävisivät Foruminvaihdossa. Heitin jo pois laskupaperin, mutta dyykkaan roskiksesta, jos vielä löytyis. Tutkin asiaa vielä tänään, palaan asiaan yöllä. :-\

vanhaluumu

• Global Moderator
« Reply #95 on: February 16, 2005, 18:16:26 pm »
oot sie tampere kamala! teet vanhastapojasta dyykkarin!  ;D :P :o
- Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kun ellun kanat -

Mansen Miäs

• Guest
« Reply #96 on: February 16, 2005, 18:33:42 pm »
Mistäs se Luumutar tietää millainen dyykkari meitin Rantapoika normaalisti on?  ;)  :D
Mun veikkaus on ekalla sivulla ja eipä siinä pitäisi olla mitään outoa -puhumattakaan mistään diskaamisen arvoisesta!

Niin sitä tuossa Mummeli jutussa rutisin, että jotenkin noi pisteet eivät tunnu tässä systeemissä vastaavan veikkauksen osuvuutta, kun mun lista on todella lähellä tapahtunutta järjestystä ja esim. Mummelilla -ties kuinka monen eri veikkauksen jälkeen- ei niinkään, mutta silti hän sai enemmän pisteitä!  :-\ No, eipä sillä, että ei tämä nyt niin vakava asia ole...  :o  Onnea vaan Mikolle perintöprinsessoineen!  :)

Rantsu

• Guest
« Reply #97 on: February 17, 2005, 00:11:17 am »
Joo, löysin sen laskentapaperin ja kyllä siellä Miäs oli laskuissa mukana, oli saanut 8 pistettä, kuten sanoikin. Jostain syystä nimi oli ainoana pudonnut pois  jo paperilla siinä vaiheessa, kun laitoin veikkaajat järjestykseen. Olen pahoillani, mutta nyt lisään se tohon listaan. :o

En löytänyt mistään Forumilta enää niitä 3-4 kadonnuttta veikkausta, joten tuo taitaa nyt sitten jäädä lopulliseksi tulokseksi. :police:

Turo

• Guest
« Reply #98 on: February 19, 2005, 18:28:12 pm »
Jaaha. Olen hyvä vaan Suomen ulkopuolelle.

Anisliini

• Guest
« Reply #99 on: February 19, 2005, 18:39:54 pm »
voi voi...se mun veikkaus olikin kadonnut kun siirryttiin tänne!no.. enpä olis kyllä mitään hirmupisteitä saanukaan  ;D