Onko Mayalla nenäleikkaus mielessä? jos on niin mikä nenässä ärsyttää? eli iso nenä? leikkaukseen ei tosiaan kannata mennä ihan kelle vaan, varsinkaan jos nenän luu murretaan, siinä on aina riski et luutuu hieman vinoon mut jos taas kyömyä tai vastaavaa pienentää eli rustoa höylää pienemmäksi ja tasaisemmaksi niin se ei ole niin riskialtis leikkaus.
On ollu mielessä nyt vuosia jo. Mulle sattu onnettomuus 10-vuotiaana, ja pitkä stoori, mutta in a nutshell: koulussa tapahtu onnettomuus, opettajan mielestä se ei ollu vakavaa, koska "eihän tyttö ees itkenyt" (olin kovis

) ja niinpä ei viety sairaalaan (vaikka ois pitäny immediately) ja nenäluuhun tuli halkeamia ja se on luutunu... ei vinoon, mutta erilaiseksi (ja isommaksi) kuitenkin. Se lisäksi romahti osin, joten on leveämpi nykyään, parani siitä, mutta iso se silti on...
Eli joo, basically liian iso nenä. Siinä on myös kyömy, mutta se on peritty

Oon sitä konsultoinu parin lääkärin kanssa, ja ne on sitä mieltä, että tod.näk joutuis leikkaamaan anyway jossain vaiheessa terveydellisistä syistä, mutta ei ole kiireellinen tässä vaiheessa.
Tuon takia lähinnä aattelinkin käydä leikkauksessa omin nokkineni. Mä en TODELLAKAAN halua jollekin suomalaiselle "lääkärille" sitten kun on pakko kun henki ei kulje

Haluan EHDOTTOMASTI nenäspesialistin enkä mitään julkisen sektorin räpeltäjää.