Author Topic: Miss Universe 2004 tulokset ja keskustelu!  (Read 15660 times)

229

• Guest
(No subject)
« Reply #15 on: June 02, 2004, 09:41:00 am »
EI VOI OLLA TOTTA!!!!
Mikä yllätys minulle, mitä siellä oikein tapahtui. Angola?? Kuinka mahdollista, vaikkei otettu hänestä paljon kuvia. Missä Filippiinit, entäs Venezuela? Mitä oikeastaan Miss Venezuelalle tapahtui, lähti itkemään ettei päässyt semeihin asti????
Nyt Venezuelan putki päättyi. Hänelle oppitunti, ei tartte olla aina semeissä joka vuosi.
Hmm, tuliko mulle 10 oikein veikkauksessa.
Mulle yllätyksiä oli: Angola, T&T, Australia ja Chile. Mun mielestäni Miss Meksiko oli musta hevonen, kun näytti aluksi transsulta   [thum] .
Kuka oli nähnyt tämän ohjelman, niin olisiko mahdollista saada mulle ja muille katsottavaksi.
MIRA pärjäsi hyvin siellä ja näytti maailmalle Suomen kauneudesta. Hän yritti tehdä parhaaksi ja pääasiassa oli, että Suomi oli mukana edustamassa. Voitto ei ole tärkeä, vaan osallistuminen mukaan kisaan. On hyvin harviaista osallistua mukaan mielenkiintoiseen ja mahtavaan kisaan maailmassa.
Mira, tervetuloa kotimaahan ja lepää, nuku riittävästi ja muista saunoilla, sinulla on seuraava tärkeä kisa, saat enemmän kokemusta. Jep.

[love]    [love]    [love]    

Onnea Miss Australialle   [thumb]  .

229

• Guest
(No subject)
« Reply #16 on: June 02, 2004, 09:52:00 am »
Tiedätkö mitään Miss Italiasta? Voittiko hän Miss valokuvauksellinen-tittelin vai? Kun näin hänestä kuvan ja mietin, minkän tittelin hän sai. Nyt en ehdi katsoa, kun täytyy lähteä Espooseen.

2370

• Guest
(No subject)
« Reply #17 on: June 02, 2004, 09:52:00 am »
Miss Italian riemua tultuaan valituksi Miss Simpathyksi:

[Roll Eyes]  
(Kuinka aavistinkaan laittaa  tämän kuvan  juuri yhtäaikaa kun Tero kysyt tuota    [Big Grin]   )
Sympaattisin/ystävällisin missi siis tämä Italian Laia Manetti.
Niin, Miss Valokuvauksellisin on Miss Puerto Rico.

[ 02-06-2004, 09:59: Viestiä on muokannut: Annami ]

Annemari

• V.I.P. MEMBER
(No subject)
« Reply #18 on: June 02, 2004, 10:45:00 am »
No jopas oli yllätysvoittaja! Minulle on jäänyt aika tavallinen kuva tuosta Australiasta. Ei säväyttänyt millään lailla.

En ymmärrä seuraavia:
TRINIDAD
ECUADOR
ANGOLA
MEKSIKO  [Roll Eyes]  

Ihan ok, mutta parempiakin olisi ehkä ollut:
INTIA suloinen mielestäni!
JAMAIKA ihan kiva pakkaus
KOLUMBIA ei minun mieleeni...
COSTA RICA ei minun mieleeni...
NORJA hyvä, ettei sijoittunut sen paremmaksi...

Seuraavat kaunottaret sentään löytyivät:
CHILE positiivinen valinta!

SVEITSI niin ihana, tykkäsin koko ajan  [thumb]  

PUERTO RICO oli paikkansa ansainnut!!

USA En toivonut Usan voittoa. Persoonaton. Mutta ehdottomasti top5 ainesta!

PARAGUAY Hänen olisi tullut voittaa   [love]

1044

• Guest
(No subject)
« Reply #19 on: June 02, 2004, 10:57:00 am »
Muistelen Luumulaisen ja allekirjoittaneen epäilleen, että Australia vie koko potin  [love]  
Australian kasvot ovat sellaiset iättömät niin kuin Bo Derekilläkin. Varmasti tulee olemaan upean kaunis yli 50-kymppisenäkin.

475

• Guest
(No subject)
« Reply #20 on: June 02, 2004, 11:21:00 am »
Miten Miran lopullinen sijoitus??????
Australialaisella on satulalaukut reisissä. Usalla ei ole. Paras kroppa.

1060

• Guest
(No subject)
« Reply #21 on: June 02, 2004, 11:51:00 am »
Tri&Tob viiden parhaan joukkoon pääsemisellä voi olla olla takana se, että tuomaristossa istui eräs Wendy entinen MU Tri&Tobacosta...  [thum]  Joka muuten itsellenikin oli aivan käsittämätön valinta aikoinaan...  [Roll Eyes]

ShadowOfTsar

• New Face
  • *
(No subject)
« Reply #22 on: June 03, 2004, 00:09:00 am »
Täysin käsittämätöntä, että PR ja Trinidad ovat noin korkeilla sijoilla, noh voittaja on ainakin ihan OK. Olen todella pettynyt ettei kertakaikkiaan UPEA   [love]  Puolan edustaja päässyt edes semifinaaliin. Muutenkaan häntä ei täällä keskusteluissa näkynyt oikeastaan kenenkään suosikkien joukossa. Hö.

Henu

• New Face
  • *
(No subject)
« Reply #23 on: June 03, 2004, 00:33:00 am »
No olipas kyllä minullekkin yllätys tuo Australian valinta   [Eek!]   Odotin Paraguayn voittavan. Paraguay kun tuntui olevan kaikkien suosikki. No ei tuo Australia nyt rumakaan ole, hänessä on... "tavallista kauneutta". Positiivista oli, että Chile, Meksiko, ja Puerto Rico pärjäsivät hyvin. Lopulta aloin pitää Puerto Ricosta, kun hänestä nähtiin enemmän kuvia.

2370

• Guest
(No subject)
« Reply #24 on: June 03, 2004, 00:40:00 am »

[Roll Eyes]

69

• Guest
(No subject)
« Reply #25 on: June 03, 2004, 00:52:00 am »

1044

• Guest
(No subject)
« Reply #26 on: June 03, 2004, 00:56:00 am »
Australialla todella kauniit hartiat ja käsivarret, pesee tässä osiossa U.S.A:n mennen tullen   [love]   Tsekatkaapa noita juhlapukukuvia...

[ 02-06-2004, 12:58: Viestiä on muokannut: Rio ]

69

• Guest
(No subject)
« Reply #27 on: June 02, 2004, 13:29:00 pm »
Mira Salo jäi odotetusti ilman sijoitusta. Olisipa Anna Aalto ollut hänen tilallaan. Krista Järviseltä en odota mitään tänä vuonna. Henna Ylilauri on mustahevonen. Japanista voi tulla semifinaalipaikka, mikäli Henna hoitaa hyvin hommat.

Pitää valita Miss Earth -kilpailuun sen verran hyvä missi, että Suomesta lähtisi yksi varma finalisti kansainväliseen kilpailuun.  [thumb]  

http://www.missbikini.net/about.htm

475

• Guest
(No subject)
« Reply #28 on: June 02, 2004, 13:37:00 pm »
Mira Salolla on parempi vartalo kuin Australialla, minun mielestäni.
Krista Järvinen tuskin tosiaankaan tuo meille mainetta ja kunniaa ulkomailta, Henna voi räväkkyydellään kiilata jopa viiden parhaan joukkoon. Nina Tikanmäki on säälittävän pieni, mutta kasvoiltaan hyvin sievä, usalaistyylinen. Hennassa häiritsee jokin otsan ja nenän yhtymäkohdassa, tulee mieleen Cats-musikaali. Muuten toki upea suomalaisedustaja!  [Cool]

69

• Guest
(No subject)
« Reply #29 on: June 02, 2004, 13:50:00 pm »
quote:
Alunperin lähettänyt mummeli:
Mira Salolla on parempi vartalo kuin Australialla, minun mielestäni.

[Eek!]    [Eek!]   Excusez-moi!    [Eek!]    [Eek!]