Author Topic: Sofia Sida, Zida, Stenman  (Read 11092 times)

Annnu1

• Guest
Re: Sofia Zida
« Reply #15 on: July 06, 2008, 16:59:10 pm »
Jatkanpa nyt vielä kun oikein innostuin...

Välillä kun lukee erilaisia keskustelupalstoja, ei voi kuin hymähdellä ihmisten sinisilmäisyydelle ja pikkumaisuudelle. Nuoret naiset itkevät, kun mies pettää. Usein taustalla on just sellaista, että on laitettu hirveitä rajoituksia..suunnilleen, ettei saa puhua toisen naisen kanssa jos vaimo ei ole läsnä. Elämä menee sekaisin, jos oma mies tanssii vaikka pikkujouluissa toisen kanssa...ajattelen itse niin, että mitä enemmän yritän kuristaa toista, sitä enemmän se haikailee jonnekin muualle, toisten perään.

Jokaiselle tulee pitkässäkin liitossa ihastumisia, ja se on täysin normaalia. Eri asia on se, kuinka vakavalle tasolle se viedään.

En tunne ton Markuksen ja Sofian suhteen taustoja, mutta jotenkin tuli sellainen olo, että mustasukkaisuutta on ollut aika lailla.

Jarde

• ELITE MEMBER
« Reply #16 on: July 06, 2008, 17:06:14 pm »
No mulle tulee lähinnä mieleen katkeruus, Sofia pettäny Markusta selän takana röyhkeasti ja samalla käyttäny sitä taloudellisesti hyväkseen.
Ihmekös tuo jos on vähän närkästynyt. Ja vaikka rikosilmoituksen tekee niin siinä vasta tutkitaan onko riittävästi näyttöä syytteen nostamiselle ja oikeus sitte päättää tuomion jos näyttö on riittävä.

Julkkikset Team

• Administrator
  • Readers are plentiful; thinkers are rare.
« Reply #17 on: July 06, 2008, 17:08:43 pm »
Markus halusi todennäköisesti kostaa entisen avovaimon epärehellisyyden ja sai mahdollisesti kostonsa. Vain hän pystyy itse tekemään jälkikäteen analyysinsä kannattiko mahdollinen kosto vai ei. Sitä ei pysty kukaan muu tekemään hänen puolestaan.

Jos kosto olisi pelkästään "epäkypsää", niin miksi sitä harrastetaan maailmassa niin paljon?

Eikö se ole silloin kannattavaa jos oma paha olo voidaan kääntää kostonriemun kautta omaksi hyväksi oloksi?

Miksi valtio kostaa rikollisille rangaistuksilla? Eikö se ole myös epäkypsää?

Annnu1

• Guest
« Reply #18 on: July 06, 2008, 17:15:09 pm »
No jaa, musta tässä ei nyt voida puhua rikoksesta. Edes aviorikoksesta, (mikä on tyhmä termi) koska eivät olleet naimisissa.Tuollaistahan nyt sattuu aika paljon kelle tahansa ja lähinnä ehkä itse miettisin tossa tilanteessa, että olinpa tyhmä ja sinisilmäinen ja ottaisin opikseni. Mä en usko kostoon. Markuksen veto oli musta hölmö siksi, että aiheuttaa nyt itselle mahdollisesti vielä lisä harmia, mutta jokainen tehköön tavallaan.

Mutta julkkismaailmassa tuo on ehkä kannattavaa: kumpikin saa huomiota ja palstatilaa. En mä ainakaan tiennyt aiemmin edes kuka on sofia zida, tai että se laulaja...no nytpä tiedän...

Kai mä olen myös liian kyyninen...tiedä sitä

Julkkikset Team

• Administrator
« Reply #19 on: July 06, 2008, 17:23:15 pm »
Kostamisella on ainakin kaksi tarkoitusta:

1) rankaista syntyneistä tappioista
2) ennalta ehkäisynä varoittaa muita toimimasta samoin

Uskon että jos kuvien levittämistä on oikeasti tapahtunut niin Markus on saanut kostonsa. Varsinkin nyt kun mahdollinen kosto sai julkisuutta, niin se toimii hyvänä ennaltaehkäisynä tulevaisuutta varten (kohta 2).

Nykyisellään valtio on monopolisoinut koston ja suorittaa sen korvikkeen oikeusistuimessa. Nythän naisten ei pitäisi sitten kai valittaa, kun joku raiskari saa koston valtiolta, eli ehdollisen vankeustuomion? Muu kostohan olisi epäkypsää?

Annnu1

• Guest
« Reply #20 on: July 06, 2008, 17:26:55 pm »
Nyt olisi ehkä kuitenkin syytä suhteuttaa asiat...

Julkkikset Team

• Administrator
« Reply #21 on: July 06, 2008, 17:30:10 pm »
Johnny Depp: "I am a big fan of revenge. It's a feeling that most people don't want to admit to but I think we all have it secretly in there."

Julkkikset Team

• Administrator
« Reply #22 on: July 06, 2008, 17:31:51 pm »
Nyt olisi ehkä kuitenkin syytä suhteuttaa asiat...

Suhteuttaa niin kuin sä haluat ne suhteuttaa? Jollekin joku asia on suurempi kuin toiselle ja asiat nähdään eri tavoin ja eri painopistein.

IlkkaV

• Guest
« Reply #23 on: July 07, 2008, 09:13:28 am »
Hei come on, vitsi miten daiju lapanen toi pöyhönen on ollut. Jokainen fiksu mies kyllä tajuaa jos tyttis tarttee rahaa jatkuvasti kaikkeen ja on vielä niin hömö, että suostuu maksamaa tyttiksen reissut jonnekin rapakon taakse.

Mä ymmärrän hyvin miksi sulle hän on "daiju lapanen". En mäkään sun tyyliselle ihmiselle mitään maksaisi. Yleensä kuitenkin perheenjäseniä autetaan tämän unelmissa varsinkin jos itsellään on resursseja auttaa. Markus arvioi väärin millaista ihmistä kannattaa auttaa.

niin yleensä perheenjäsenet ei lähde amerikkaan nussimaan neekeriä. arvio meni kohtalaisen pahasti pieleen.

Chantel

• Junior Member
  • **
« Reply #24 on: July 07, 2008, 14:31:49 pm »
Minä kyllä ymmärrän tuon Markuksen koston. Jos Sofia on koko suhteen ajan elänyt Markuksen rahoilla, ostattanut itselleen tavaroita ja matkoja tämän rahoilla, ja mennyt vielä pettämäänkin, niin  voivoi. Kenelle ei tuossa tilanteessa tulisi kostonhaluista oloa? Sitä kyllä ihmettelen, miten Markus on tuohon suostunut. Ilmeisestikin Sofia on aika paljon julkisuuden perään, haluaisi nostetta uralleen. Eikä ole varmaan 17-vuotiaana kovin järkevää poseerata yläosattomissa, kuvat kuin voi päätyä mihin vaan...

Julkkikset Team

• Administrator
« Reply #25 on: July 07, 2008, 14:43:15 pm »
Nykyaan noi ylaosatonkuvat ei ole big deal laulajilla. Usein ne voivat jopa edistaa uraa. Madonnakin on ollut kaiken maailman seksijulkaisuissa lahes aktikuvissa. Suomesta pikemminkin puuttuvat paljasta pintaa rohkeasti nayttavat laulajattaret, joita esim. MTV on taynna. Enemman Sofia keraa negaatioita tuolla kohujulkisuudella, kun kuitenkin kaikki ymmartavat ettei hankaan ole viaton osapuoli.

Jarde

• ELITE MEMBER
« Reply #26 on: July 07, 2008, 14:53:03 pm »
http://www.flickr.com/photos/42741907@N00/406429677/ Zidan kuva, vihainen ja tuijottava katse.  ;D

rumamies

• V.I.P. MEMBER
« Reply #27 on: July 07, 2008, 15:47:59 pm »
 :D

IlkkaV

• Guest
« Reply #28 on: July 07, 2008, 16:08:06 pm »
Nykyaan noi ylaosatonkuvat ei ole big deal laulajilla. Usein ne voivat jopa edistaa uraa. Madonnakin on ollut kaiken maailman seksijulkaisuissa lahes aktikuvissa. Suomesta pikemminkin puuttuvat paljasta pintaa rohkeasti nayttavat laulajattaret, joita esim. MTV on taynna. Enemman Sofia keraa negaatioita tuolla kohujulkisuudella, kun kuitenkin kaikki ymmartavat ettei hankaan ole viaton osapuoli.

madonna ON ollut aktihommissa jossain elokuvassa.

IlkkaV

• Guest
« Reply #29 on: July 07, 2008, 16:30:36 pm »
 :-*

<a href="http://www.youtube.com/v/ZZyZccCCHXg" target="_blank" class="new_win">http://www.youtube.com/v/ZZyZccCCHXg</a>