Author Topic: Sofia Sida, Zida, Stenman  (Read 11092 times)

Jarde

• ELITE MEMBER
Sofia Sida, Zida, Stenman
« on: July 03, 2008, 16:49:45 pm »

http://www.idolit.net/Muusikot/Sofia_Zida/

Yksi linkki mistä löytää kaikkea.

IlkkaV

• Guest
Re: Sofia Zida
« Reply #1 on: July 04, 2008, 10:01:02 am »
ei täällä mitään tissikuvia ole, pervot!

Jarde

• ELITE MEMBER

Julkkikset Team

• Administrator
  • Readers are plentiful; thinkers are rare.
« Reply #3 on: July 04, 2008, 13:42:16 pm »
Sofia: "En tiedä miksi hän teki tämän kaiken minulle. Markus murtautui sähköpostiini ja jakeli myös numeroani."

Johtuisko kenties siitä, kun maksatit neekeripanoreissusi silloisella poikaystävälläsi? Yleensä miehet eivät kovin paljon tykkää naisista jotka:

1) Pettävät
2) Käyttävät miehensä rahaa pettämiseen
3) Panevat neekeriä ja jättävät kertomatta siitä miehelleen. Nykyään on katsos AIDS-vaarat yms.

Ehkä tiedät tämän vastauksen jälkeen.

Jarde

• ELITE MEMBER
« Reply #4 on: July 04, 2008, 13:52:33 pm »
Jos se kuva jostain tulee yleiseen tietoon ja jakeluun niin se kyllä leviää kulovalkean tavoin netissä, irc, p2p, erilaiset forumit pitää siitä huolen.

Julkkikset Team

• Administrator
« Reply #5 on: July 04, 2008, 13:58:08 pm »
Sofia: "Kyllä, olen siinä kuvassa yläosattomissa. Se ei ole tosin minun tyylistäni."

Me kaikki luultiinkin Sofiaa puritaaniksi ennen tätä kohua... ::)  ?a??

mapsi

• Full Member
« Reply #6 on: July 04, 2008, 14:03:45 pm »
Hyvin kiteytetty :)

IlkkaV

• Guest
« Reply #7 on: July 05, 2008, 12:28:25 pm »
voisiko mies kuitenkin tällaisessa tilanteessa syyttää myös ihan omaa tyhmyyttään ehkä?

Kerran on markus tullut minulle jotain avautumaan. En saanut kovin fiksua vaikutelmaa.

tytteli

• Full Member
« Reply #8 on: July 05, 2008, 12:38:06 pm »
Sofia: "En tiedä miksi hän teki tämän kaiken minulle. Markus murtautui sähköpostiini ja jakeli myös numeroani."

Johtuisko kenties siitä, kun maksatit neekeripanoreissusi silloisella poikaystävälläsi? Yleensä miehet eivät kovin paljon tykkää naisista jotka:

1) Pettävät
2) Käyttävät miehensä rahaa pettämiseen
3) Panevat neekeriä ja jättävät kertomatta siitä miehelleen. Nykyään on katsos AIDS-vaarat yms.

Ehkä tiedät tämän vastauksen jälkeen.

naurattaa

Julkkikset Team

• Administrator
« Reply #9 on: July 05, 2008, 13:00:17 pm »
– Kaikkein suurin vitsi tässä on, että nyt kaikki pitävät Sofiaa uhrina. Hän on se joka valehtelee, Pöyhönen sanoo lehdessä.

Juoksijan mukaan ex-kihlattu on muunnellut totuutta.

– Hän on esiintynyt aiemminkin rinnat paljaana, niin että edessä on ollut vain hiuksia.

http://viihde.mtv3.fi/uutiset/muut.shtml/670058?urheilu

Annnu1

• Guest
« Reply #10 on: July 06, 2008, 11:20:07 am »
Hei come on, vitsi miten daiju lapanen toi pöyhönen on ollut. Jokainen fiksu mies kyllä tajuaa jos tyttis tarttee rahaa jatkuvasti kaikkeen ja on vielä niin hömö, että suostuu maksamaa tyttiksen reissut jonnekin rapakon taakse.

Hoh-hoijaa repeilin jo silloin kun iltasanomissa tai -lehdessä tuo lammasilmeinen pöyhönen tilitti: "Huomasin kyllä sofian lomakuvista, ettei hän ollut käyttänyt kihlasormusta". Hyvää päivää, mikä stalkkeri ja kyylä...

Sitä paitsi jos pöyhönen on sofian kuvia laittanut nettiin ilman lupaa, voidaan siitä nostaa rikossyyte...

http://blogit.hs.fi/julkkikset/kaikkien-ratsaajien-kunniaksi/

mayabunny

• V.I.P. MEMBER
  • Blonde power
« Reply #11 on: July 06, 2008, 13:06:25 pm »
 :viittausedelliseen:  Pakko yhtyä edelliseen, todennäköinen control freak kyseessä.

Miten Sofia edes jäi kiinni, vai menikö peräti tunnustamaan?  raapiipaataan

Julkkikset Team

• Administrator
« Reply #12 on: July 06, 2008, 16:24:34 pm »
"Huomasin kyllä sofian lomakuvista, ettei hän ollut käyttänyt kihlasormusta". Hyvää päivää, mikä stalkkeri ja kyylä...

Jos ei olisi ollut, niin olisi varmasti maksellut vielä pitkän aikaa silloisen avovaimonsa kuluja. Tuossa malliesimerkki järjenkäytön hyödyllisyydestä.

Julkkikset Team

• Administrator
« Reply #13 on: July 06, 2008, 16:32:29 pm »
Hei come on, vitsi miten daiju lapanen toi pöyhönen on ollut. Jokainen fiksu mies kyllä tajuaa jos tyttis tarttee rahaa jatkuvasti kaikkeen ja on vielä niin hömö, että suostuu maksamaa tyttiksen reissut jonnekin rapakon taakse.

Mä ymmärrän hyvin miksi sulle hän on "daiju lapanen". En mäkään sun tyyliselle ihmiselle mitään maksaisi. Yleensä kuitenkin perheenjäseniä autetaan tämän unelmissa varsinkin jos itsellään on resursseja auttaa. Markus arvioi väärin millaista ihmistä kannattaa auttaa.

Annnu1

• Guest
« Reply #14 on: July 06, 2008, 16:50:04 pm »
No mä olen aina tullut toimeen omillani, eikä mulla tulisi mieleenikään laittaa ketään toista maksamaan mun matkoja yms. toisaalta kuten tälläkin sivustolla on usein todettu, se ei ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa!

Tottakai mäkin autan mun läheisiäni, mutta vain tiettyyn pisteeseen asti..niin että pääsee jaloilleen, mutta en mä koskaan alkais mun puolisoa elättämään täysin...enkä suostuisi siihen itsekään, että mua elätettäisiin.

Koko jutun noloin osa on kyllä toi Markuksen veto, että levitellä sitten kuvia netissä...todella epäkypsää.