Author Topic: MISS TOURISM QUEEN 2008 on valittu!  (Read 2015 times)

Julkkikset Team

• Administrator
  • Readers are plentiful; thinkers are rare.
Re: MISS TOURISM QUEEN 2008 on valittu!
« Reply #15 on: May 06, 2008, 21:18:40 pm »
siellä olisi tarvittu paljon seksikkäämpää tyyliä kuin mitä Suomen missikulttuurissa suositaan.

Hyva kun pystyit analysoimaan asian. Olen samaa mielta, etta Suomen missikulttuuri on juuri tuossa asiassa pahasti jalkijunassa.

mayabunny

• V.I.P. MEMBER
  • Blonde power
« Reply #16 on: May 07, 2008, 21:54:17 pm »
Yksi juttu mikä tekee paljon on, että suomalaiset missit pitävät rintansa piilossa. Kaikissa kisoissa joita olen seurannut / ollut joissain tehtävissä, on se yhdistävä tekijä, että top 5 missit pitävät rinnat esillä käytännössä katsoen kaikissa asuissa. Varsinkin latinomissit tekevät näin, ja sijoittuvatkin yleensä hienosti.

Suomalaiset eivät osaa tehdä eroa seksikkään ja huorahtavan välillä. Pelkäävät katseita ja eksyvät sitten tyystin mummo-linjoille...  ::)

RETA

• New Face
  • *
« Reply #17 on: July 27, 2008, 01:27:45 am »
Hei Markku,

äläpäs tuomitse, ennen kuin tiedät faktat  :). Niinkuin jo kirjoitit, edustin Suomea 2004 ja olin 'Best In Evening Gown'. Eli ei nyt sentään nollatasolla olla.  :o

Mitä sulle kuuluu nykyään Anna? Mitä oot duunannu?

RETA

• New Face
  • *
« Reply #18 on: July 27, 2008, 01:31:35 am »
siellä olisi tarvittu paljon seksikkäämpää tyyliä kuin mitä Suomen missikulttuurissa suositaan.

Hyva kun pystyit analysoimaan asian. Olen samaa mielta, etta Suomen missikulttuuri on juuri tuossa asiassa pahasti jalkijunassa.

Olen täysin samamieltä!!! ja mua ketuttaa niin paljon ku olin Miss Globe Finland finaalissa enkä edes sijoittunut! vihainen vihainen :laugh:

Olisin varmasti pärjänny siellä ku kisat järkättiin Albaniassa ja mä olen sieltä päin.

Voittaja ei sit pärjänny.