Ensinnäkin sain vakuutuslaskun, josta oli bonukset tipahtanu pois ja ku soitin asiasta vakuutusyhtiöön, niin selvisi, että koko laskukin oli aiheeton.
Sitten sain verovirastolta ennakkoverolaput vuodelle 2008, mutta mistäköhän mun pitäis maksaa ennakkoveroja?? Toiminimi lakkautettiin elokuussa 2007, joten mistä mä ennakkoa maksaisin, ku mulla on nyt palkkatuloja Oy:stä ja firmalle tulee ihan omat ennakkoverot.
Sitte Elisa oli mokannu laskussa.. Joo soitin sinne. Arvioitu jonotusaika 20 minuuttia. Ja sekään arvioi ei ollu lähelläkään oikeata.
Sitten mun piti saada korvauksia tapaturmasta, joka sattu viime vuonna. No oon ihmetelly, että missä viipyy korvausrahat. No syykin selvis tänään. Minua hoitanut lääkäri oli unohtanut lähettää tarvittavat paperit vakuutusyhtiöön . Paperit olivat jääneet hyllylle.
Just joo. Mua ketuttaa se, ett nykyisin kaikki on niin helvetin hankalaa. Kaikki asiakaspalvelu tökkii ja kokoajan tulee turhia laskuja joka paikasta ja ite pitäis olla ihan simo skarppina ettei maksais turhasta