[
quote author=Julkkikset Team link=topic=6866.msg127113#msg127113 date=1201811950]
En mä tosta avautumisesta pahastu. Se oli odotettavissa.
Musta jokainen voi olla sen näköinen kuin haluaa ja on täysin vapaa tekemään itselleen mitä haluaa. Mä kritisoin useiden suomalaisnaisten härskiä tapaa koittaa vaikuttaa miesten mielipiteisiin ja suomalaismiesten epäluonnolliseen tapaan suhtautua kauniisiin naisiin.
Tjaa. Varmaan sitä on (puhun nyt tuosta suomalaismiesten epäluonnollisesta tavasta suhtautua kauniisiin naisiin - tuo suomalaisnaisten tapa koittaa vaikuttaa miesten mielipiteisiin on toki totta!

), mutta niinkuin tuossa edellä vaahtosin (

), oma entinen äijäni oli kyllä luvalla sanoen etenkin nuorempana melkoisen komea ja hän kyllä avoimesti ihaili kauniita naisia - ja niinkuin täällä joku jo sanoi omasta miehestään, en minäkään siitä pahastunut - päinvastoin, jos itse ihailin jonkun missin (oli ulkolainen tai kotimainen) tai filmitähden kauneutta, olin iloinen, että aiheesta virisi ex-mieheni kanssa keskustelua.

Hän kyllä tykkäsi kauniista naisista - mikä oli aivan inhimillistä ja ymmärrettävää, koska hänkin sai usein näyttävänä ihmisenä (ja vielä hyvässä asemassa) ihailua osakseen.

Sitä KUVITTELISI, että miehet ihailevat kauniita naisia, kävisi laatuun. Mutta sinä varmaan olet noita tavannut minua enemmän (esim. toimittajia), ja törmännyt tähän ilmiöön.
En mä pahalla tuossa edellä vaahdonnut
(*halaa.*) Itse asiassa minusta on kiva, että sinun kanssa syntyy keskustelua!

On vain niin hirveä temperamentti itsellä - taitaa olla sitä mörssäriä kyllä minussakin!

Itse asiassa olen sillä kansainvälisellä foorumilla, josta olen täällä kertonut, joutunut monta kertaa vaikeuksiin räjähtävän temperamenttini takia - mukana kun on muita vastaavanlaisia!

Tuosta historiasta - jätetään se väliin, en tunne enää tarvetta siitä väitellä! Sain pahimmat höyryt jo ulos päästettyä, ja paikkansahan tuo pitää, mitä tuossa kommentissasi entisistä ajoista ja niiden meiningistä sanoit! Näinhän se oli - yläluokalle sallittiin koreilu ja se erotti heidät muista.
Ja huom:
Koska tiedän, että tällä palstalla liikkuu myös ex-missejä ja muita kauneusalan edustajia, haluan tässä korostaa, että tuo, mitä kerroin negatiivisista kokemuksistani tietyistä kauniista ihmisistä, ei ollut tarkoitettu yleistyksenä eikä kenellekään täällä. Puhuin vain ihmisistä, joita olen elävässä elämässä vuosien varrella itse kohdannut ja itse henkilökohtaisesti tuntenut. Ei ollut siis tarkoitettu kenellekään tämän foorumin ihmisistä.(EIKÄ siis todellakaan tarkoita, etteikö negatiivisia kokemuksia olisi MYÖS rumista ihmisistä!!!
)