Author Topic: Miss Suomi 2008  (Read 25983 times)

Capucine

• Full Member
Re: Miss Suomi 2008
« Reply #450 on: January 31, 2008, 22:54:43 pm »
[
quote author=Julkkikset Team link=topic=6866.msg127113#msg127113 date=1201811950]
En mä tosta avautumisesta pahastu. Se oli odotettavissa.

Musta jokainen voi olla sen näköinen kuin haluaa ja on täysin vapaa tekemään itselleen mitä haluaa. Mä kritisoin useiden suomalaisnaisten härskiä tapaa koittaa vaikuttaa miesten mielipiteisiin ja suomalaismiesten epäluonnolliseen tapaan suhtautua kauniisiin naisiin.

Tjaa. Varmaan sitä on (puhun nyt tuosta suomalaismiesten epäluonnollisesta tavasta suhtautua kauniisiin naisiin - tuo suomalaisnaisten tapa koittaa vaikuttaa miesten mielipiteisiin on toki totta!  tikahtuu), mutta niinkuin tuossa edellä vaahtosin ( ;D), oma entinen äijäni oli kyllä luvalla sanoen etenkin nuorempana melkoisen komea ja hän kyllä avoimesti ihaili kauniita naisia - ja niinkuin täällä joku jo sanoi omasta miehestään, en minäkään siitä pahastunut - päinvastoin, jos itse ihailin jonkun missin (oli ulkolainen tai kotimainen) tai filmitähden kauneutta, olin iloinen, että aiheesta virisi ex-mieheni kanssa keskustelua.  tikahtuu tikahtuu Hän kyllä tykkäsi kauniista naisista - mikä oli aivan inhimillistä ja ymmärrettävää, koska hänkin sai usein näyttävänä ihmisenä (ja vielä hyvässä asemassa) ihailua osakseen.  ;) Sitä KUVITTELISI, että miehet ihailevat kauniita naisia, kävisi laatuun. Mutta sinä varmaan olet noita tavannut minua enemmän (esim. toimittajia), ja törmännyt tähän ilmiöön.

En mä pahalla tuossa edellä vaahdonnut (*halaa.*) Itse asiassa minusta on kiva, että sinun kanssa syntyy keskustelua!  ;D On vain niin hirveä temperamentti itsellä - taitaa olla sitä mörssäriä kyllä minussakin!  nauraakatketakseen Itse asiassa olen sillä kansainvälisellä foorumilla, josta olen täällä kertonut, joutunut monta kertaa vaikeuksiin räjähtävän temperamenttini takia - mukana kun on muita vastaavanlaisia!  [Embarrassed] [Embarrassed] :D Tuosta historiasta - jätetään se väliin, en tunne enää tarvetta siitä väitellä! Sain pahimmat höyryt jo ulos päästettyä, ja paikkansahan tuo pitää, mitä tuossa kommentissasi entisistä ajoista ja niiden meiningistä sanoit! Näinhän se oli - yläluokalle sallittiin koreilu ja se erotti heidät muista.

Ja huom: Koska tiedän, että tällä palstalla liikkuu myös ex-missejä ja muita kauneusalan edustajia, haluan tässä korostaa, että tuo, mitä kerroin negatiivisista kokemuksistani tietyistä kauniista ihmisistä, ei ollut tarkoitettu yleistyksenä eikä kenellekään täällä. Puhuin vain ihmisistä, joita olen elävässä elämässä vuosien varrella itse kohdannut ja itse henkilökohtaisesti tuntenut. Ei ollut siis tarkoitettu kenellekään tämän foorumin ihmisistä.

(EIKÄ siis todellakaan tarkoita, etteikö negatiivisia kokemuksia olisi MYÖS rumista ihmisistä!!!  :1crazy:)

Julkkikset Team

• Administrator
  • Readers are plentiful; thinkers are rare.
« Reply #451 on: January 31, 2008, 23:06:54 pm »
No problem. Provoilla saa aina hauskaa keskustelua aikaiseksi.  ;)

Capucine

• Full Member
« Reply #452 on: January 31, 2008, 23:08:27 pm »
No problem. Provoilla saa aina hauskaa keskustelua aikaiseksi.  ;)

Minä kyllä vähän arvasin tuon...  nauraakatketakseen

mayabunny

• V.I.P. MEMBER
  • Blonde power
« Reply #453 on: February 01, 2008, 03:31:19 am »

Mä kritisoin useiden suomalaisnaisten härskiä tapaa koittaa vaikuttaa miesten mielipiteisiin ja suomalaismiesten epäluonnolliseen tapaan suhtautua kauniisiin naisiin. Yleisesti kauneutta ihaillaan maailmanlaajuisesti, mutta Suomessa harvinaislaatuisen kauneuden avointa ihannointia pidetään pahana asiana. Yleensä kauneus herättää suojeluvaistoa, kuten eläinten poikasilla, mutta Suomessa se herättää jonkun ihmeellisen käytöshäiriön, eli tuhoamistarpeen. En ole toisilla kansoilla vielä tavannut moista sairasta ominaisuutta. Missään muussa maassa maailmassa ei hyökätä missien kimppuun niin järjestelmällisesti kuin Suomessa. Suomessa alkaa järjestelmä automaattisesti raksuttamaan siitä hetkestä kuin missit julkaistaan.

Tuo Teamin mainitsema käytöshäiriö TUHOAMISTARVE on mielestäni osasyy siihen, miksi suomalaiset missit eivät esiinny kunnolla. Heidät on peloteltu väheksymällä ja jopa halveksumalla misseilyä ja kauneusalaa noin yleensä. Eräskin nimeltämainitsematon sukulaismieheni aina jaksaa kysyä että "Joko olet hankkinut OIKEAN työn itsellesi?"

Kansan yleinen mielipide tuntuu olevan se, että misseily ja vastaava on pelkästään aivottomille kanoille.  Panostus kilpailuihin jää senkin takia pienemmäksi kuin se ehkä muuten olisi, ettei siihen saa tukea, koska se kaikkien muitten mielestä on pelkkää roskaa.

Tavallisten kadunmiehien kommentit kun ovat sellaisia mitä Noora Hautakankaalle taannoin sanottiin:  "Jätä nuo missihömpönpömpötykset, sinä olet järkevä tyttö, kun olet maalta, mies järkeilee vielä lähtiäisiksi. "     http://www.iltalehti.fi/viihde/200708036422619_vi.shtml 

Jos tuollaiset kommentit pelkästään mörssäripirttihirmujen ansiota on, niin helvetin hyvin on iskostunut suomalaisten miesten kaaliin.

Nötterö

• Global Moderator
« Reply #454 on: February 01, 2008, 10:31:09 am »
Suomalaisia miestyyppejä on monenlaisia... pahimpia ovat juuri ne, jotka halveksivat kauneutta syystä, että itsellä ei ole sitä vertaa itseluottamusta, että uskaltaisivat lähestyä kaunista naista. Kaunis ja itsevarma ja vielä fiksukin nainen on pelottava... tai "voi vaikka jäädä toiseksi". Sitten on niitä miehiä jotka onnistuvat saamaan itselleen kauniin ja kiltin naisen ja "kieltävät" naista laittautumasta, koska pelkäävät, että nainen huomataan ja silloin se on uhka miehelle...
Sitten on niitä miehiä jotka "ottavat" itselleen vähemmän kauniin naisen ja käyvät sitten vieraissa sen kauniin naisen luona...

Missien ympärillä pyörivistä lehdistön edustajista suurin osa on miehiä... Ne eivät ehkä sitten todellissuudessa ole MIEHIÄ, tai ainakin kohottavat omaa "itsetuntoaan" mollaamalla kauniita naisia joita eivät voi itse saada, tai eivät uskalla "ottaa"! tikahtuu

Nötterö

• Global Moderator
« Reply #455 on: February 01, 2008, 10:39:03 am »
Makunen antanut moitteita tytöille...ihan aiheesta. Makusen mukaan "turha rutista tästä kiertueesta sillä kansainvälinen kiertue tulee olemaan paljon rankempi!"

IlkkaV

• Guest
« Reply #456 on: February 01, 2008, 11:02:08 am »
Ne eivät ehkä sitten todellissuudessa ole MIEHIÄ, tai ainakin kohottavat omaa "itsetuntoaan" mollaamalla kauniita naisia joita eivät voi itse saada, tai eivät uskalla "ottaa"! tikahtuu

no onhan se nyt selvä, että riski torjutuksi tulemiseen nousee naisen kauneuden mukana. kauneus aiheuttaa ympäröivissä ihmisissä alitajuista käytöstä, jota on mahdoton muuttaa, vaikka kuinka yrittäisi. kauniin naisen seurassa käyttäytyy eri tavalla kuin ruman, vaikka olisi kuinka tietoinen tästä itsekin.

aina kun on kyse niistä todellisista arvokkaista ominaisuuksista, joita ihmiset itselleen haluavat, saadaan aikaan voimakkaita reaktioita. kauneus, älykkyys, nuoruus jne. tällaisiin ominaisuuksiin ihmisen arvo perustuu todellisuudessa.

HP

• Full Member
« Reply #457 on: February 01, 2008, 11:53:00 am »
Itseasiassa uskon, että varsinaista "missivihaa" on enemmän naisissa, kuin miehissä. Itselleni eräs pariskunta on erittäin läheinen. Tästä pariskunnassa miespuolinen henkilö aina kehuu ja kannustaa, kun taas naispuoleinen ei ole niin kiinnostunut misseilyaiheesta ja helposti keksii jotain negatiivista kommenttia. Sitten, kun menestystä tulee, niin sitten on vähän hiljasta naista.

Toinen asia on se, että joka vuosi kun tulee missiehdokkaat, niin tietyt naiset mollaa kaikkia niistä. Miss Suomi finaalin taso on kyllä vaihdellut aika lailla ja ei joka vuosi ne kaikkein kauneimmat siellä välttämättä ole. Mutta jo lähtökohtaisesti on kummallista, että ensimmäisenä etsitään vikoja. Jokaisessa kilpailijassa on hyvät ja huonot puolet, mutta jos ekana katsotaan niihin huonoihin ja tarkoitus on vaan mollata, niin se kielii negatiivistesta suhtautumisesta misseilyyn ja naiskauneuteen. Täällä suomessa on kauneusbisnes ylipäätään ihan turvallisessa mittakaavassa, eikä ole saanut mitään valtavia mittasuhteita, vois jopa saada enemmänkin.  Jokaista vastaantulijaa ei siis ole esteettisesti leikelty ja jokaisella ei ole vielä hammaskuoria, joten en ymmärrä kauneuden ja misseilyn vastustamista ylipäätään.  Ei mee mun kaaliin ei.

rumamies

• V.I.P. MEMBER
« Reply #458 on: February 01, 2008, 12:11:28 pm »
Makunen antanut moitteita tytöille...ihan aiheesta. Makusen mukaan "turha rutista tästä kiertueesta sillä kansainvälinen kiertue tulee olemaan paljon rankempi!"

Eli alkeellisille virheille ja huonoille järjestelyille haetaan hyväksyntää perustelulla "mutta kun muuallakin". Nuo mokat joita järjestävän tahon puolelta on tehty ovat niin helposti korjattavia, että eikö ennemmin kannattaisi tehdä täällä asiat hyvin ja sitäkin kautta yrittää nostaa kisan arvostusta potentiaalisten osallistujien osalta?

Julkkikset Team

• Administrator
« Reply #459 on: February 01, 2008, 12:31:08 pm »
Missikeisari Eino Makunen vaatii, että missifinalistit pyytävät anteeksi syöpäyhdistykseltä.

http://www.iltalehti.fi/missit/200802017184315_mm.shtml

video!
http://www.iltalehti.fi/nettitv/?27956203

Julkkikset Team

• Administrator
« Reply #460 on: February 01, 2008, 12:32:30 pm »
video! Tuomarit pohtivat voittajaa

http://www.iltalehti.fi/nettitv/?27956173

Nötterö

• Global Moderator
« Reply #461 on: February 01, 2008, 12:58:30 pm »
Eli alkeellisille virheille ja huonoille järjestelyille haetaan hyväksyntää perustelulla "mutta kun muuallakin". Nuo mokat joita järjestävän tahon puolelta on tehty ovat niin helposti korjattavia, että eikö ennemmin kannattaisi tehdä täällä asiat hyvin ja sitäkin kautta yrittää nostaa kisan arvostusta potentiaalisten osallistujien osalta?

Niinpä!!! Juuri niin, mutta kun se on turhaa kun mikään ei muutu kuitenkaan! (Ainakaan tässä hetkessä)
Jos leikkiin lähtee sen kestäköön sellaisenaan kuin se nyt on!

Julkkikset Team

• Administrator
« Reply #462 on: February 01, 2008, 13:15:40 pm »
Aika harva ensikertalainen on perillä millaista "leikkiä" se on. Vanhemmat kannustavat tyttöjä osallistumaan kisoihin, joista eivät itse tiedä kovinkaan paljoa. Jos mulla olisi potentiaalinen tytär, niin en missään tapauksessa suosittelisi kilpailua nykymuodossa hänelle. Suosittelisin mieluummin osallistumaan muun maan kilpailuun ja edustamaan muuta maata Miss Universe -kilpailussa. Näin esimerkiksi venäläinen Natalie Glebova teki ja voitti Miss Universe -tittelin Kanadalle.

Ei Miss Suomi ole ainoa tie päästä tavoittelemaan Miss Universe -kruunua.

rumamies

• V.I.P. MEMBER
« Reply #463 on: February 01, 2008, 13:42:54 pm »
Teamillä hyvä pointti. Ulkopuolisille yritetään uskotella, että Miss Suomi kuvioissa olisi edes hitunen glamouria mukana, vaikka totuus on sairaaloissa yöpymisiä ja makaronilaatikon syömistä maalaishotellin keittiössä...

Jarde

• ELITE MEMBER