Author Topic: SURKEAA SUOMI! JOKU LINNEA AALTONEN JA ANNA POHTIMO ULKOMAAN KISOIHIN! HÄVETTÄÄ!  (Read 1668 times)

Markku Erkkilä

• New Face
  • *
  • Markku
Olen itse istunut kansainvälisessä tuomaristossa Venezuelassa, ja sanotaan nyt näin sievästi, että tyttö-jos ei menesty Miss Earth kisoissa,on turha lähettää vaativampaan Miss maailma kisoihin. En tajuu tätä suomalaisten hölmöisyyttä! Tytössä on karismaa tai ei ole. VUOSIIN ei Miss Suomi ehdokkaissa ole ollut hilkkukaan karismaa.Johtuneekohan tästä Makunen /Sjöroos linjasta ? naurattaa aina, kun lukee mallitoimisto Marjo Sjöroosin lehtileikkeitä mm.Apu-lehdestä "Tämä tyttö tuo Miss Maailma voiton Suomeen". Hitto Sjöroosin ja makusen koulutuksella saattaa pärjätä Maitotyttö kisassa :) Ja järkyttää yhä että Suomesta laitetaan joku Anna Aalto tai Hanna Ylilauri ulkomaisiin kisoihin!
Karseeta!
Kisoihin tarvitaan tyttö, joka ottaa lavan haltuunsa. EI tällaisia hissukoita kitiseen lavan reunalle. Ulkonäkö ei riitä!
Markku

PS.Kysykää vaikka Lenitalta naurattaa

OMPA MUUTEN SEISKA lehti OLLUT HILJAA TÄSTÄ TÄHTITYTTÖ ANNA POHTIMOSTA jippii valittiin äkkiä uusi tähtityttö :D

Julkkikset Team

• Administrator
  • Readers are plentiful; thinkers are rare.
Re: SURKEAA SUOMI! JOKU LINNEA JA ANNA POHTIMO ULKOMAAN KISOIHIN! HÄVETTÄÄ!
« Reply #1 on: December 27, 2007, 23:31:39 pm »
VAIN niistä voi valita joita on tarjolla. Miss Earth ja Miss World ovat kuitenkin niin eri kisoja, ettei toinen sulje automaattisesti pois toisen pärjäämistä. Esim. Elina Hurveella olisi ollut vuonna 2002 mahdollisuus pärjätä esim. Miss Worldissä jopa paremmin kuin Miss Earth -kisassa, jossa jeesustelulla saa liian paljon pisteitä kauneuden sijaan. Anna Aallon panostamisesta kisoihin olen pitänyt ja hyvillä vastauksilla hänellä olisi voinut olla mahdollisuuksia Miss Earth -kisassa. Anna osallistui mielestäni vääriin kansainvälisiin kilpailuihin.

Missikisojen arvostus on Suomessa nykyään todella huonoa ja ymmärrän hyvin miksi ne eivät kiinnosta. Finnartistilla on käytännössä rahantekomonopoli misseillä ja kun heidän panostuksensa kansainvälisiin kisoihin on mitä on, niin sitä saa mitä ollaan tilattu. Onneksi aina voi toimia muissa maissa kuin Suomessa. :)

Julkkikset Team

• Administrator
  • Readers are plentiful; thinkers are rare.
« Reply #2 on: December 27, 2007, 23:32:31 pm »
PS.Kysykää vaikka Lenitalta naurattaa

Lenitalla on hauskoja mielipiteitä! :D

Markku Erkkilä

• New Face
  • *
  • Markku
« Reply #3 on: December 27, 2007, 23:48:16 pm »
ja olen sitä mieltä, että tämä Eino Makunen ja joku laulaja Petri laaksonen arvostelemassa-kuka täältä lähetetään ulkomaille! Huh! Jokos Hjallis Harkimo on istunut raadissa? Tämmöset vanhat ukot! mitä he tietävät tytöstä joka lähetetään ulkomaille? Haluaisin kuulla, kuinka Petri Laaksonen tai Eino Makunen kysyisi Miss Universum tuomaristossa: " what are the most important qualities that I have".

IlkkaV

• Guest
« Reply #4 on: December 28, 2007, 01:24:06 am »
lenita on kauhea.

Markku Erkkilä

• New Face
  • *
  • Markku
« Reply #5 on: December 28, 2007, 01:38:06 am »
Lenitahan on upee! Huonoja ovat olleet tytöt! Makunen-Sjöroos juttu nurin! Olen sitä mieltä!
Ja kuten tässä sanoi tämän osaston pitäjä,ihmettelee kuinka Suomessa ei enää arvosteta näitä kisoja! Ja sanon nyt näin, että Makunen/sjöroos linjalla tässä pienessä maassa taaperretaan paikoillaan seuraavat 20v.

mayabunny

• V.I.P. MEMBER
  • Blonde power
Lenitahan on upee! Huonoja ovat olleet tytöt! Makunen-Sjöroos juttu nurin! Olen sitä mieltä!
Ja kuten tässä sanoi tämän osaston pitäjä,ihmettelee kuinka Suomessa ei enää arvosteta näitä kisoja! Ja sanon nyt näin, että Makunen/sjöroos linjalla tässä pienessä maassa taaperretaan paikoillaan seuraavat 20v.

Try seuraavat 50v...   puppe

.

• ELITE MEMBER
  • pojat on poikia
linnea on nätimpi kuin lenita nuorena. :)
We'll have some coffee flavoured kisses honey.