Author Topic: Mrs Globe 2008  (Read 9205 times)

Jarde

• ELITE MEMBER
Re: Mrs Globe 2008
« Reply #15 on: June 25, 2008, 02:21:01 am »
Siinähän niitä parannusehdotuksia onkin jo tullu, hiuksiin kuohkeutta ja ilmavuutta lisää niin näyttää samalla runsaammilta.
Bikinimallia kannattaa tosiaan miettiä mikä on omalle kropalle se paras ja tuo rinnoille ryhtiä eli vähän push up tyyliset jotka korostaa muotoja, oranssit bikinit on ehkä liian ihon väriset eikä erotu tai näytä niin hyvältä kuin pitäisi.
Keskikroppa on tosiaan timmissä kunnossa mut fitness mallinen poseeraus takaraivosta pois ja hieman viettelevyyttä mukaan ja käsiasennot luonteviksi ettei näytä liian jäykältä poseerauksissa, itsevarma ja hyvä ryhtinen muttei liian ylpeä kuitenkaan.
Pientä fixausta vielä niin kokonaisuus alkaa näyttämään oikein hyvälle.

HP

• Full Member
« Reply #16 on: June 25, 2008, 09:42:49 am »
Siinähän niitä parannusehdotuksia onkin jo tullu, hiuksiin kuohkeutta ja ilmavuutta lisää niin näyttää samalla runsaammilta.
Bikinimallia kannattaa tosiaan miettiä mikä on omalle kropalle se paras ja tuo rinnoille ryhtiä eli vähän push up tyyliset jotka korostaa muotoja, oranssit bikinit on ehkä liian ihon väriset eikä erotu tai näytä niin hyvältä kuin pitäisi.
Keskikroppa on tosiaan timmissä kunnossa mut fitness mallinen poseeraus takaraivosta pois ja hieman viettelevyyttä mukaan ja käsiasennot luonteviksi ettei näytä liian jäykältä poseerauksissa, itsevarma ja hyvä ryhtinen muttei liian ylpeä kuitenkaan.
Pientä fixausta vielä niin kokonaisuus alkaa näyttämään oikein hyvälle.

Käsiasennot oli kuvaajan idea  ;) Kampauksesta sain jo noottia missimammalta. Hän ehti niitä kasvokuvaan vähän fiksaamaan... Kisassa pitää olla kaikilla valkoiset bikinit / kokouikkarit. Mä valitsen bikinit ja mulla on hommattunakin niitä jo, löytyy myös tämä malli valkoisena ja sit sellanen perus halterneck malli. 

HP

• Full Member
« Reply #17 on: June 25, 2008, 09:51:15 am »
Sulla on lihaksiston muoto jo aika kunnossa ja lihaspainoa pitää pudottaa aika reilustikin ilman raskasta lihastreenausta. Reisilihakset ovat aivan liian isot kun ne laskeutuu polvien päälle. Kampausta kannattaa nostaa pään päältä ilmavammaksi. Pisamat kannattaa peittaa peitevärillä. Bikinit kannattaisi olla eri väriset. esim. korallinpunainen on tällä hetkellä muotia jos haluat pitäytyä punaisessa. Esimerkki:

Reisilihasten laskeutumiseen ja heinäseiväsmäisyyteen saattaa vaikuttaa myös se, että jännitin kroppaani aikalailla kuvassa. vähempikin olis riittänyt  [Embarrassed] En oo kuule treenannut jalkalihaksiani yhtä ainokaista kertaa sen jälkeen kun lopetin kilpaurheilun 6 vuotta sitten  :D Olkapäitä yritän parhaillaan treenata, sillä ne on musta mun kropan heikoin lenkki. Tässä on nyt kaksi puolta: lihastasapainon puottaminen = muutenkin riutuminen tai sitten kokonaisuuden pitäminen suunnilleen tämmösenä. Miss Suomiin tein sen virheen, että päästin itseni todella laihaan kuntoon. Sillon ei ollut reisiä, muttei paljon muutakaan.. Laihuuskisahan tuo ei kaiketi ole. Mun rasvaprossa on aika niukka jo nyt, joten ehkä sen kanssa ei kannata kauheesti leikkiä. Kerro mulle miten saan reisilihaksia pienemmäksi ilman muuten laihtumista...? Jos osaat sen neuvoa, olet guru  [cool]

Hiusasia on ollut jo Tarjan kanssa tapetilla ja irtoripsiä alan treenailla. Pisamia en kyllä meinaa peittää, sillä musta ne on mun kasvoissa valttina, persoonallisuus  :) Olet itseasiassa eka henkilö, joka ehdottaa niiden peittämistä koko mun 28-vuotiaan elämäni aikana  :) Niin ja uikkarini tulee olemaan valkoiset kisassa, sillä kaikilla on oltava.

Sagio

• THE MASTER OF BEAUTY
« Reply #18 on: June 25, 2008, 10:12:44 am »
Sulla on erinomaiset lähtökohdat: kaunis vartalo, upeat hiukset ja kauniit kasvot. Mun silmiin lihaksia ei ole yhtään liikaa. Kannattaa tosiaan valita pushup-malliset bikinit, koska muilla on kuitenkin niitä. Halterneck ei ole hyvä vaihtoehto, korostaa liikaa hartioita, joita sulla kyllä on vaikkei itsestäsi siltä ehkä tunnukaan. Lisäksi halterneck saa usein rinnat "häviämään".

Herkkyyttä peräänkuulutan minäkin, eli vähemmän hard posea ja tosiaan sitä viettelyä kehiin. Huomaa esim. Kelly Brookin rennot sormet ja keimailevat lantion asennot. Pienillä jutuilla saa jäykkyyden pois.

Sulla on erinomaiset mahdollisuudet! Jos kerran olet lopettanut kilpaurheilun 6 vuotta sitten, niin unohda se jo. ;) Ehtisit käydä ennen kisaa vielä muutamalla tanssitunnilla, se olisi tässä tilanteessa parempi kuin hartiatreeni tms.

Tsemppiä Heidi! Make us proud! :)

IlkkaV

• Guest
« Reply #19 on: June 25, 2008, 10:15:51 am »
mikä oli urheilulaji?

HP

• Full Member
« Reply #20 on: June 25, 2008, 11:07:06 am »
Sulla on erinomaiset lähtökohdat: kaunis vartalo, upeat hiukset ja kauniit kasvot. Mun silmiin lihaksia ei ole yhtään liikaa. Kannattaa tosiaan valita pushup-malliset bikinit, koska muilla on kuitenkin niitä. Halterneck ei ole hyvä vaihtoehto, korostaa liikaa hartioita, joita sulla kyllä on vaikkei itsestäsi siltä ehkä tunnukaan. Lisäksi halterneck saa usein rinnat "häviämään".

Herkkyyttä peräänkuulutan minäkin, eli vähemmän hard posea ja tosiaan sitä viettelyä kehiin. Huomaa esim. Kelly Brookin rennot sormet ja keimailevat lantion asennot. Pienillä jutuilla saa jäykkyyden pois.

Sulla on erinomaiset mahdollisuudet! Jos kerran olet lopettanut kilpaurheilun 6 vuotta sitten, niin unohda se jo. ;) Ehtisit käydä ennen kisaa vielä muutamalla tanssitunnilla, se olisi tässä tilanteessa parempi kuin hartiatreeni tms.

Tsemppiä Heidi! Make us proud! :)

Tänks aivan ihanista kommenteista  :shimmy
Tanssitunneilla olen käynyt jo parisen vuotta ja yritän venytellä kuin pieni eläin. Lavaliikkuminen ja keimailu siellä on hallussa, voin vakuuttaa  ;)
Oon menossa jenkkeihin ja siellä luojan kiitos urheilullista vartaloa arvostetaan. jos kattoo tämän vuoden Miss Usaakin, niin silläkin on lihaksia. Ja käsittääkseni on entinen kilpaurheilija. Itseasiassa noissa kuvissa oon mielestäni "nesteinen" johtuen kuukauden ajasta. Normaalisti mulla näkyy vatsalihakset jopa hiukan selvemmin  ;D  Yritän parhaalla mahdollisella tavalla edustaa rakasta kotimaatamme.

Mitä tulee bikinin yläosaan, tarkoitatko perusmallia missä on olkaimet? Sellaisiin saa kyllä hyvin irtofyllinkiäkin. Ja sitähän ei voi koskaan tuolla maassa eikä muutenkaan kv. kauneuskisossa liikaa olla  :shimmy

HP

• Full Member
« Reply #21 on: June 25, 2008, 11:08:46 am »
mikä oli urheilulaji?

3-loikka. "saavutin" 5 nuorten SM-mitalia lajissa. Edelleen tulee liikuttua parisen tuntia päivässä...  :o

hullumai

• ELITE MEMBER
« Reply #22 on: June 25, 2008, 21:31:22 pm »
 Kokeile geelitaytteisia push up-bikineita.(Edulliset silikonit:) Niita saa netistakin tilattua. Pida ihmeessa pisamasi, ne ovat persoonalliset ja peiteaineet niiden peittamiseen kasvoilla olisivat liian raskaita. Ei missaan nimessa paksua pakkelia peittamaan hyvaa ihoasi -Niita voi sitten paitella tietskalla(peita-aineella), jos tietyntyylisiin kuviin tarvitaan. xmas

Julkkikset Team

• Administrator
  • Readers are plentiful; thinkers are rare.
« Reply #23 on: June 25, 2008, 21:43:42 pm »
Pisamat saa nykyään poiskin e-lightilla. Musta ne on kauneusvirhe.

HP

• Full Member
« Reply #24 on: June 25, 2008, 23:07:47 pm »
Pisamat saa nykyään poiskin e-lightilla. Musta ne on kauneusvirhe.

Onneks se on vaan sun mielipide. En ottais pois vaikka maksettais  xmas
Mutta mikä on ratkaisusi reisien lihasten vähenemiseen....?

Julkkikset Team

• Administrator
« Reply #25 on: June 25, 2008, 23:22:02 pm »
Ei se ole vain mun mielipide vaan pisamat ovat ihan oikeasti ihon pigmenttihäiriö. Kyseessä on paikallinen melaniinipigmentin liikatuotanto.

hullumai

• ELITE MEMBER
« Reply #26 on: June 25, 2008, 23:32:00 pm »
http://www.paparazzi.fi/popup?pic=17&model=1148004

HP Katsoppas tassa on Sofia pisamanaama, suomen yksi parhaimmista malleista. Vilkaise hanen kuvagalleriaan ja upeaa muuntautumiskykyaan. Jossain kuvissa pisamat jatetty nakymaan ja erilaisilla lookeissa peitetty tai kasitelty. "Julkkikset on siita mielessa oikeassa", etta tietynlaisissa tyyleissa tyttomaiset pisamat vievat huomion muita asioilta, etenkin aikuisilla naisilla.  xmas

HP

• Full Member
« Reply #27 on: June 25, 2008, 23:34:48 pm »
Ei se ole vain mun mielipide vaan pisamat ovat ihan oikeasti ihon pigmenttihäiriö. Kyseessä on paikallinen melaniinipigmentin liikatuotanto.

Tuo on kaikki totta. Mutta olet ensimmäinen joka ei ensitilassa kehu niitä. Yleensä kaikki meikkaajat jne. kehuvat vain niitä  ;D
Tuo pigmenttihäiriö on siis joidenkin mielestä kaunista. Mulla ei oo onneksi sellaisia isoja vaaleita pisamia vaan ne on tummanruskeita ja pieniä. Ruskettuessani lisää, niitä tulee lisää mutta näkyvyyskin vähän heikkenee koska kasvojen väri tummuu.

Löytyykö samanmoista faktaa reisipolitiikkaan  :) ?

Julkkikset Team

• Administrator
« Reply #28 on: June 26, 2008, 00:09:04 am »
Sorry mutta mä menetin jo mielenkiintoni auttaa enempää. Mä en auta ihmisiä jotka tekevät kuitenkin oman päänsä mukaan, vaikka mä neuvon eri tavalla. Mä en ala kompromissailemaan kun tiedän miten ihmisestä saadaan maksimi esiin. Liian monta kertaa olen jo auttanut ILMAISEKSI ja turhaan, kun sitten missit ovat menneet soveltamaan täysin omiaan. En tee samaa virhettä enää. Toivottavasti noista aikaisemmin antamistani neuvoista oli kuitenkin apua:)

IlkkaV

• Guest
« Reply #29 on: June 26, 2008, 02:40:45 am »
Sorry mutta mä menetin jo mielenkiintoni auttaa enempää. Mä en auta ihmisiä jotka tekevät kuitenkin oman päänsä mukaan, vaikka mä neuvon eri tavalla. Mä en ala kompromissailemaan kun tiedän miten ihmisestä saadaan maksimi esiin. Liian monta kertaa olen jo auttanut ILMAISEKSI ja turhaan, kun sitten missit ovat menneet soveltamaan täysin omiaan. En tee samaa virhettä enää. Toivottavasti noista aikaisemmin antamistani neuvoista oli kuitenkin apua:)

drama queen