Author Topic: facebook  (Read 5926 times)

IlkkaV

• Guest
facebook
« on: October 09, 2007, 06:38:26 am »
onkos täällä muita facebookin käyttäjiä? ovat nuorukaiset hieman rikastuneet.

"Although the sale of the company is not rumoured yet, Microsoft and Facebook are in talks for a deal which would involve selling a 5% stake in Facebook to Microsoft, valuing the company at approximately US$ 10 billion."

http://en.wikipedia.org/wiki/Mark_Zuckerberg
http://en.wikipedia.org/wiki/Dustin_Moskovitz

Jarde

• ELITE MEMBER
Re: facebook
« Reply #1 on: October 09, 2007, 16:52:30 pm »
No eipä jaksa noi yhteisöt kiinnostaa, noita nyt tulee vähän väliä lisää, orkuissa olin muutama vuosi sitte ja kyllästyin siihen vähän ajan kuluttua eikä sen jälkeen ole muutkaan yhteisöt kiinnostaa mukaanlukien teinix irc-galleria.  ;D

IlkkaV

• Guest
« Reply #2 on: October 09, 2007, 21:39:37 pm »
huomattavasti erilainen kuin irc-galleria ja ikäjakauma ihan toista. keskittyy myös työelämään ja erityisesti on käytössä yliopisto-opiskelijoilla. kuka tahansa ei näe kenen tahansa profiilia eli ei ole ns. lihatiski-tyylinen täysin ulkonäkökeskeinen juttu. :) muutenkin monipuolisempi.

käyttäjiä 40 miljoonaa. maailman seitsemänneksi suosituin internet-sivusto.

MissMaailma

• Junior Member
  • **
« Reply #3 on: October 10, 2007, 00:15:17 am »
Facebookissahan on "kaikki"! Jasper Pääkkönen ja Jussi Salonoja etunenässä... ;-)

Julkkikset Team

• Administrator
  • Readers are plentiful; thinkers are rare.
« Reply #4 on: October 10, 2007, 00:15:46 am »
Juurihan esitettiin laskelma, että juuri noissa roikkumalla käytetään tuottavaa työaikaa täysin turhaan. Mitä yritykset hyötyvät siitä kun työntekijät leikkivät nettisivuillaan työaikana?

IlkkaV

• Guest
« Reply #5 on: October 10, 2007, 00:43:45 am »
Jasperilla on enemmän kavereita näköjään kuin Jussilla.  :)

rumamies

• V.I.P. MEMBER
« Reply #6 on: October 10, 2007, 11:07:37 am »
Juurihan esitettiin laskelma, että juuri noissa roikkumalla käytetään tuottavaa työaikaa täysin turhaan. Mitä yritykset hyötyvät siitä kun työntekijät leikkivät nettisivuillaan työaikana?

Hehee... itsekin jouduin tuolla liittymään yhteisöön: Vitun Facebook, mä yritän tehdä töitä!  ...sen verran paikka koukuttaa... mutta erinomainen väline löytää vanhoja ystäviä ja tuttuja!

millakko

• Junior Member
  • **
« Reply #7 on: October 10, 2007, 15:29:10 pm »
Olisikohan Facebook joillekin väline verkostoitumiseen, joka puolestaan auttaisi työelämässä? Toinen juttu onkin se, kumpi siitä saa tarpeeksi hyötyä; työnantaja vai työntekijä.

Jarde

• ELITE MEMBER
« Reply #8 on: October 10, 2007, 17:40:55 pm »
Julkkikset on tietenkin siellä näyttämässä naamaansa ja kutsumalla toisia julkkiksia ystäviksiin imago syistä vähän kuin My Space.

MissMaailma

• Junior Member
  • **
« Reply #9 on: October 11, 2007, 03:22:49 am »
Julkkikset on tietenkin siellä näyttämässä naamaansa ja kutsumalla toisia julkkiksia ystäviksiin imago syistä vähän kuin My Space.

No oletpa negatiivinen. Eikö mielestäsi julkkis saisi liittyä normaaleihin yhteisöihin ja hengata siellä omien kavereidensa kanssa?

IlkkaV

• Guest
« Reply #10 on: October 11, 2007, 03:29:07 am »
jos irc-galleria on "katsokaa kuinka hyvännäköinen olen", niin tuo facebook on "katsokaa kuinka paljon minulla on kavereita".

Jarde

• ELITE MEMBER
« Reply #11 on: October 11, 2007, 17:45:04 pm »
No oletpa negatiivinen. Eikö mielestäsi julkkis saisi liittyä normaaleihin yhteisöihin ja hengata siellä omien kavereidensa kanssa?
No saa tietenkin, mun puolesta julkkikset saa liittyä mihin lystää, en mä ole kieltäny liittymästä, jokainen tehkööt mitä lystää.  :P

Jarde

• ELITE MEMBER
« Reply #13 on: October 20, 2007, 11:42:51 am »

IlkkaV

• Guest
« Reply #14 on: November 01, 2007, 13:27:04 pm »
tänään oli kolmosen aamuteeveessä joku aika katkera vanha ruma nainen. kukaan nuori ja kaunis ei puhuisi tuollaisia, vaan olisi facebookissa paljon kavereita.