Author Topic: Big Brother - Suomi  (Read 20232 times)

Hanni

• V.I.P. MEMBER
Re: Big Brother - Suomi
« Reply #15 on: August 22, 2005, 17:50:22 pm »
Joo mulle tuli kanssa mieleen tuo hakemuksen "värittäminen". Katsoin hakukysymykset tuossa pari kk sitten. Olihan siellä kaikkea tyyliin "kiristääkö vanne päätäsi?". Kyllähän jengin jollain tapaa on erotuttava joukosta, että tulisi valituksi. Ilmeisestikin sellaiset jotka ovat keränneet elämänkokemusta esim matkustamalla / asumalla ulkomailla / seikkailemalla tms ovat olleet etulyöntiasemassa kisaajia valittaessa. Niin ja se psyykkinen stabiilius!  :P
Niin makaa kuin petaa.

McKone

• Full Member
« Reply #16 on: August 29, 2005, 14:48:52 pm »
Big Brother - Suomi alkaa sitten tänään! Saa nähdä kiinnostunko minä niin paljon, että katsoisin ohjelmaa päivittäin!

Big Brother - Suomi otti oikeastaan jo varaslähdön eilen sen 24/7 versiossa. Tuli sitäkin katsottua eilen... Kiinnostava idea, että voi seurata jonkun paikan tapahtumia ympäri vuorokauden!

Ohjelman kotisivut ovat www.subtv.fi./bigbrother/
As Elvis said: "Take Care of Business".

Fabrizio

• V.I.P. MEMBER
  • ICEMAN # 1
« Reply #17 on: August 29, 2005, 21:29:34 pm »
Löytyikö teille helposti omat suosikit !?

Itselläni ovat vielä hieman hakusessa, mutta eiköhän tässä lähipäivien myötä nekin löydy.
Elämäni ihanimmat hetket vietän kanssas kahdestaan,
en kesäyöni päätyvän sois milloinkaan - oo-oo.
Pidä mua omanasi, kesäyötä kestää hetki vain - oo-oo.

McKone

• Full Member
« Reply #18 on: August 30, 2005, 15:38:59 pm »
Löytyikö teille helposti omat suosikit !?

Itselläni ovat vielä hieman hakusessa, mutta eiköhän tässä lähipäivien myötä nekin löydy.

Tässä vaiheessa on minulla täysin hakusessa! ;D
As Elvis said: "Take Care of Business".

Julkkikset Team

• Administrator
  • Readers are plentiful; thinkers are rare.
« Reply #19 on: August 30, 2005, 18:24:53 pm »
Mitä mieltä olette ohjelman alusta? Ketkä ovat suosikkejanne?

Julkkikset Team

• Administrator

Julkkikset Team

• Administrator
« Reply #21 on: August 31, 2005, 16:49:01 pm »
Uskon ton alastonkuva-"skandaalin" olleen suunniteltu. Ei varmaan kukaan ole kenenkään huomaamatta kameraa suihkuun laittanut ja ohjelmaa juuri siitä kamerasta suoraan lähetykseen ohjannut? Ainoa joka tossa ohjelmassa kiinnostaa suurinta osaa ohjelmaa seuraavista ihmisistä on varmaan toi alastomuus.

http://www.alfawave.fi/pics/bb-suomi/

Julkkikset Team

• Administrator
« Reply #22 on: September 01, 2005, 08:46:39 am »
Suihkuttelua saa esittää
Epätietoisuus Big Brother -sarjan suihkukuvien näyttämisestä selvisi. Kilpailijoiden jokaista aluetta voidaan kuvata koko ajan, ja tätä materiaalia voidaan esittää televisiossa sekä internetissä. - Sopimuksessaan kilpailijat ovat ilmoittaneet ymmärtävänsä ja hyväksyvänsä molemmat seikat, kertoo ohjelman tuottaja Jens Helin.

http://www.iltalehti.fi/2005/09/01/200509013441555_vi.shtml

Jonayla

• Guest
« Reply #23 on: September 01, 2005, 13:53:54 pm »
En ole jäänyt vielä koukkuun.. Pari ekaa jaksoa katsoin, mutta eilen jäi väliin.  Jani tuntui itsestäni tyypiltä, johon itsellä palaisi heti hihat.. ;D ??? Timo ja Mika vaikuttavat miehistä ok, mutta naisista en osaa vielä sanoa.

Turo

• Guest
« Reply #24 on: September 02, 2005, 22:27:24 pm »
Katsoin äsken tuon ohjelman.
Paha pettymys mulle, kun ei viitsinyt laittaa tekstitystä.
PYH!!!

Hanni

• V.I.P. MEMBER
« Reply #25 on: September 03, 2005, 09:18:56 am »
Jani on kamala mölöttäjä. Kun porukassa on 11 muuta ei aina jaksa kuunnella tämän kommenttia joka asiaan. Joskus on osattava pitää suu kiinni.

Perttu ei myöskään saa minulta pisteitä. On väärässä paikassa. Terhistä en tykkää.

Kivoimpia tähän mennessä : Kati. Hanna myös on ihan ok...
Niin makaa kuin petaa.

tinka

• Guest
« Reply #26 on: September 06, 2005, 13:42:13 pm »
Ainoa joka tossa ohjelmassa kiinnostaa suurinta osaa ohjelmaa seuraavista ihmisistä on varmaan toi alastomuus.

En usko.. tuskin monikaan jaksaa tuijottaa 60 minuuttia BB:tä per päivä vain pienen mahdollisuuden "nähdä alastomia ihmisiä" vuoksi... Siihen tarkoitukseen on omat ohjelmansa. Eiköhän suurin osa katso BB:tä siksi, että formaatti ja erilaiset ihmiset kiinnostavat. Useimpien "kökköjen" juonikuvioiden ympärille rakenettujen reality-sarjojen rinnalla BB on katsomisen arvoista mättöä. Esim. Miljoonääri Jussiin verrattuna esitetyt pätkät ovat varsin "aitoja". Monien mielestä lienee rentouttavaa seurata toisten eloa ja oloa kotisoffalta, miettien samalla miten itse toimisi ja pärjäisi. Samaistumisia, suosikkeja, puheenaiheita, vaikuttamista, taivastelua, hyviä juttuja ja henkilökemiaa... Niitä BB-kansa odottaa, ei paljaita pyllyjä  eek:

Hakiko täältä muuten kukaan muu kuin Saija mukaan Big Brotheriin?

Jonayla

• Guest
« Reply #27 on: September 06, 2005, 13:49:29 pm »
Hanna myös on ihan ok...

Minäkin pidän Hannasta ja Perttu on kieltämättä aika outo.. Taas Iinasta en tykkää yhtään. Jostain syystä ärsyttää mua. :confused:

Julkkikset Team

• Administrator
« Reply #28 on: September 06, 2005, 16:37:06 pm »
Mun on vaikeaa arvioida mikä ohjelmassa kiinnostaa. En ole katsonut yhtään jaksoa ja en aio katsoakaan. :)

Hanni

• V.I.P. MEMBER
« Reply #29 on: September 07, 2005, 07:55:24 am »
Aluksi ajattelin etten varmaan jaksa kiinnostua koska britti-bb on ihan eri luokkaa kuin suomalainen viritelmä. No kuinkas kävikään! Seurattu on. Hanna, Antti A, Timokin OK, lisäksi Perttu on nousussa "omaperäisyydellään".
Niin makaa kuin petaa.