|
Sivuja: [1]
|
 |
|
Kirjoittaja
|
Aihe: Mainos(?)mallitoimisto POPULAR (Luettu 3258 kertaa)
|
seherasade
New Face

|
Onko kellään kokemusta tästä toimistosta? www.popular.fi Itse en todellakaan haaveile mallinurasta vaan kun soitto tuli, olisi kiva mennä katsomaan mitä siellä tapahtuu..
|
|
|
|
|
Kirjattu
|
|
|
|
sAiJa
Full Member

Sukupuoli: 

|
Itse en ole koskaan tällaisesta toimistosta kuullutkaan.. Mutta voihan sitä kokeilla, kyllähän he paljon tuntuivat sivuillaan lupailevan. Ainakin aikoivat pitää yhteystidot tallessa, vaikkei listoille pääsisikään, tulevien roolituksin varalta. Et ainakaan menetä siinä mitään jos menet paikan päällä käymään
|
|
|
|
|
Kirjattu
|
|
|
|
MissMaailma
Junior Member

|
Mallitoimistosta näyttäisi olevan aika kaukana, koska heillä ei ole ollenkaan varsinaisia mallin mitat/ulkonäön täyttäviä ihmisiä, ainoastaan monennäköisiä henkilöitä listoillaan. Kyseessä on siis enemmänkin muu välitys kuin mallivälitys. Jos eivät rahasta jostain ihme kursseista tms. mene ihmeessä, tuskin siinä mitään häviät.
|
|
|
|
|
Kirjattu
|
|
|
|
marko
New Face

Sukupuoli: 
|
Popularista haetaan ihmisiä mainoksiin, elokuviin, musavideoihin yms. Puhdas mallimallitoimisto se ei ole. En tiedä millaisilla diileillä mallit siellä ovat.
|
|
|
|
|
Kirjattu
|
|
|
|
Klaus
Full Member

|
Mainosmallihommiin on esim azurro.fi
|
|
|
|
|
Kirjattu
|
|
|
|
Äksy Ämmä
Junior Member

Sukupuoli: 

Kuwatus kertoo mielipuuhani
|
Olen harkinnut Populaarin populukseen listautumista jo jonkin aikaa ja meilaillutkin sinne. Muistaakseni he edellyttävät, että kyseinen malli ei voi olla muitten toimistojen listoilla samanaikaisesti. Koska heittelen virtuaaloverkkojani sinne tänne, en ainkaan toistaiseksi koeta nokkia jyviä tuosta -laarista. Mutta kannattaisiko koettaa?
|
|
|
|
|
Kirjattu
|
|
|
|
|
Sivuja: [1]