JULKKIKSET - www.Julkkikset.fi
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
February 04, 2012, 21:10:07 pm

Login with username, password and session length
Search:     Advanced search
141817 Posts in 6990 Topics by 26756 Members
Latest Member: mfzuikq
* Home Help Search Login Register
+  JULKKIKSET - www.Julkkikset.fi
|-+  VAPAA KESKUSTELU
| |-+  MISS BIKINI ® (Moderator: Miia)
| | |-+  Chaune Posti vs Daria Reshetniva
« previous next »
Pages: [1] Print
Author Topic: Chaune Posti vs Daria Reshetniva  (Read 4043 times)
Julkkikset Team
Administrator

Readers are plentiful; thinkers are rare.

« on: August 03, 2007, 07:21:22 am »

vs

Chaune Posti vastaan Daria Reshetniva. Kumpaa pidät kovempana suosikkina ajatellen Miss Bikini voittoa?

Mitkä ovat mielestäsi kummankin hyvät ja huonot puolet toista vastaan?

Mitä pitäisi parantaa?

“On helppoa olla silmiinpistävän ’myötätuntoinen’, jos muut pakotetaan maksamaan kustannukset.” Murray Rothbard
Jarde
ELITE MEMBER

« Reply #1 on: August 03, 2007, 14:48:07 pm »

Pitäisi olla enemmän parempia kuvia et voisi tehdä tarkempaa analyysia, lähikuvia kasvoista, kroppa ym..

Chaunen kurvit kyllä nähdään, alavatsaa voisi treenata hieman ja kiinteyttää kroppaa vielä paremmaksi.

Darialla on hyvä kroppa ja kasvojen luusto hyvä eli ei juurikaan häiritseviä piirteitä.
Fabrizio
V.I.P. MEMBER

ICEMAN # 1

« Reply #2 on: August 03, 2007, 16:13:00 pm »

Chaunen kasvoissa kovuutta ja kylmyyttä, kun taas söpö ja herttainen

Daria miellyttää silmää heti ensisilmäyksellä.

Elämäni ihanimmat hetket vietän kanssas kahdestaan,
en kesäyöni päätyvän sois milloinkaan - oo-oo.
Pidä mua omanasi, kesäyötä kestää hetki vain - oo-oo.
IlkkaV
Guest
« Reply #3 on: August 03, 2007, 16:33:57 pm »

Onko nää niinkun suomalaiset missikisat? Ei ainakaan tyttöjen nimien perusteella.
Tehotyttö
Junior Member
**

Miss Fitness

« Reply #4 on: August 03, 2007, 17:06:17 pm »

Onko nää niinkun suomalaiset missikisat? Ei ainakaan tyttöjen nimien perusteella.
Sama tuli mullekin mieleen... Undecided toisaalta jos tytöt ovat Suomen kansalaisia niin kaippa se on ok.
wangwang
New Face
*

« Reply #5 on: August 07, 2007, 10:24:13 am »

Mielipiteeni: Tumma vastaan vaalea. Itse tykkään enemmän tummasta, mutta nämä tytöt ovat aika tasoissa.. 
Klaus
Full Member

« Reply #6 on: August 07, 2007, 10:44:39 am »

Darialla on söpöt ja kauniit kasvot ja huikean siniset silmät. kropassa ja vyötärössä vielä tekemistä. Hiukset ehkä miinusta eli voisivat olla näyttävät ja pidemmät(ehkä jatkot), saattaisi muuttaa koko lookin täydellisesti.
Julkkikset Team
Administrator

Readers are plentiful; thinkers are rare.

« Reply #7 on: August 07, 2007, 10:46:00 am »

Hiukset ehkä miinusta eli voisivat olla näyttävät ja pidemmät(ehkä jatkot), saattaisi muuttaa koko lookin täydellisesti.

Kannatan ehdottomasti.

“On helppoa olla silmiinpistävän ’myötätuntoinen’, jos muut pakotetaan maksamaan kustannukset.” Murray Rothbard
AMB
Full Member

www.missbikini.fi

« Reply #8 on: August 17, 2007, 22:42:03 pm »

Sama tuli mullekin mieleen... Undecided toisaalta jos tytöt ovat Suomen kansalaisia niin kaippa se on ok.

Lukekaa Miss Bikini 07 SÄÄNNÖT! www.missbikini.fi!

Jarde
ELITE MEMBER

« Reply #9 on: August 18, 2007, 02:47:54 am »

Mä en jaksa lukea sääntöjä, mä luotan AMB ammattitaitoon et kaikki sujuu sääntöjen mukaan.
Chantel
Junior Member
**

« Reply #10 on: August 18, 2007, 15:23:46 pm »

Minä lämpenen enemmän Chaunelle. Ihan uskomattoman kaunis nainen! Huomion kiinnittää ensimmäiseksi todella naisellinen ja mahtava kroppa. Kasvoistakin miellyttävä, tosin kuvassa vähän outo valaistus. En saa tuosta kuvasta kunnon käsitystä siitä, millaiset Chaunen hiukset ovat, mutta olisi kiva nähdä millaiselta hän näyttäisi, jos hänelle laittaisi oikein silkoiset, suorat ja pitkät jatkeet hiuksiin. Dariakin on ihan nätti, mutta kalpenee Chaunen rinnalla. No joo, ehkä tämä johtuu minun silmistäni, koska olen aina ihaillut tummempia naisia. Daria on vaan jotenkin enemmän tusinatyttö Chauneen verrattuna.
whitewidow
New Face
*

« Reply #11 on: June 25, 2009, 15:34:11 pm »

Chaune on aivan uskomattoman upea nainen. Muodot on niin kohdallaan kuin vaan voi naisella olla. Täydellinen paketti.
Pages: [1] Print 
« previous next »
Jump to: