Author Topic: Paras hoito iholle!  (Read 1206 times)

Mariwka

• New Face
  • *
Paras hoito iholle!
« on: June 04, 2007, 21:04:56 pm »
Hei!
Mikä ihonhoito on ollut parasta?Miten saa puhtaan,kauniin ihon?
Miten puhdistat,millä tuotesarjoilla?Käytkö ihonpuhdistuksessa kosmetologilla?
Minulla on sekaiho,mustapäitä on ja välillä tulehtuu ne  ja on pahan näköiset  :1crazy:
Mitä pitäisi tehdä että saa hyvän näköisen ihon??Auttaakaa minua  :confused:
Kiitos paljon vastauksista  :)

millakko

• Junior Member
  • **
Re: Paras hoito iholle!
« Reply #1 on: June 04, 2007, 21:11:49 pm »
Terveet elämäntavat on kaiken a ja o. Itselle sopivimmat ihonhoitotuotteet löytää parhaiten kokeilemalla. Jos rahaa ei ole paljon, kannattaa turvautua kosmetologiin tai ehkäpä apteekin mietoihin tuotteisiin? Älä missään nimessä puristele mustapäitä tai muuten koskettele ihoa turhaan. Tulehtumiset vaan pahenee. Mitään ihmetuotteita ei ole, ainakaan sellaisia jotka pidemmän päälle korvaisi terveet elämäntavat. Ihon hyvinvointi lähtee sisältäpäin.

lilli30

• New Face
  • *
Re: Paras hoito iholle!
« Reply #2 on: June 18, 2007, 18:34:11 pm »
Mulla on ollut myös hieman ongelmallinen iho, ja nyt vasta kävin kosmetologilla, huomaa ikäni  :D Mustapäät lähti ja sieltä sai hyvät tuotteet..Jos tuotteet eivät tunnu rahapussille sopivilta, osta edullisia apteekin tai Dermosilin tuotteita. Tosin oman ihotyypin selvittäminen on ehkä ensin järkevintä ammattilaisella. Mutta paras konsti tosiaan onkin sitten juoda paljon vettä, syödä terveellisesti ja ulkoilla.. Myöskään ihon kuorinta kerran viikkoon ei ole pahasta..  :)